Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Spennende! Får håpe det ikke drøyer så lenge da. Kan jo kappe med deg jeg, så er du sikker på å vinne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, er det action? Spennende dette her! Hvis du synes det går fort så bare ring ambulansen! Du vet jeg ikke anbefaler bilfødsler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: :vinke:

Pondusa: You're on!

LT: Ingen rallyfødsel her i gården :fnise:

Lava: skal pakke den i dag...lover...

**Emma**: Takketakk!

Pondusa: Still here ;)

----------------------------------------------------

Har sovet sååååå dårlig i natt. Merker godt at hodet til snuppa er festet og det er vondt å snu seg i sengen. Blæææh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da er bagen min og tuppas også pakket. Mangler kameraer og proviant, men det får mannen ta i en sekk før vi drar. Videokameraet står til lading, så da er det bare å huske å putte det i etuiet :fnise:

Jeg har ryddet litt, spist og sitter nå med en svært aktiv liten snuppe i magen. Tenk, nå er det bare 15 dager til UL termin (-1 skuddårsdag, så egentlig 14 ;))

I dag skal vi ha lasagne på pakke, det har jeg aldri laget før...pleier å lage fra bunnen av, jeg. Mini kommer sikkert til å like det ettersom det ikke er så sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det spennende dager framover. Tror jammen meg snuppa kommer snart nå.

:klemmer:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får nå se monja. Forrige gang gikk jeg jo fra å ikke ha et fødselstegn til plutselig å ha regelmessige rier og 6 cm åpning etter 2 timer :fnise:

Har ingen følelse at det er noe action på gang, og godt er det. Jeg er nemlig ikke klar (i hodet) i det hele tatt...ikke ennå i hvertfall. Skal bli deilig å ikke være så sinnsykt øm i symfysen, men det er det eneste som virkelig plager meg.

I dag skal jeg på modningsakupunktur og på shopping. Først kommer tanten min (mammas tvillingsøster) hit på kaffe. Hun kjører meg til byen og jeg skal møte Peony og lillemann. Gleder meg til det :Nikke:. Etter aku-timen så skal jeg shoppe meg sko før mannen plukker meg opp på vei hjemover.

Har sovet relativt godt i natt - det er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dele noen bilder med dere siden august 2006...

Liten tykk gutt veies for første gang

3 dager gammel på vei hjem fra sykehuset

Kveldssoving

Verdens beste surpomp

3 mnd gammel

6 mnd gammel

11 mnd gammel

mor og sønn

Karneval 1 1/2 år gammel

Verdens nydeligste, ikke sant? Tenk at vi er så heldige å få en lillesøsterkopi... :hjerter:

Sletter linkene etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er knallherlig! :hjerter: Ida så på bildene sammen med meg, og hun syntes han var en skikkelig kjekk kar! ;)

Må forresten nevne at det var godt å høre at det har gått bra med Peony og lillemann! Jeg har mang en gang lurt på hvordan det gikk med dem, og siden hun forsvant herifra må jeg innrømme at jeg frykta det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Han er jo helt megaskjønn, da... Og så er han så utrolig lik seg selv på samtlige bilder! :ler:

Jeg sov i to timer på sofaen nå nettopp, og drømte helt i starten at du skrev et innlegg her om at nå trodde du jaggu det var saker og ting på gang. Så jeg måtte jo inn og sjekke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fine bilder, snuppa! :Nikke:

Må le av deg som ikke er rastløs etter å få ut lillejenta nå :fnise: Travle Murmel :fnise:

Har du fremdeles kontakt med Peony? Jeg har også ofte tenkt på henne og lillegutt. Var godt å lese her at det ser bra ut :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: ikke sant? :hjerte:

Skrållan: Ida har gooood smak :fnise:

Ullah: GRATTIS!!!! Men du, grunnen at jeg ikke hilste med en gang var at jeg var småstressa og egentlig bare så P. Bare så det er sagt. Tenk at du skal bli mamma...herlig!

Reka: Tusen takk :blomst:

Arwen: Jepp ;) Og nå får vi snart enda en!

Pasha: :kyss:

Lava: Lite som skjer her i heimen ;). Og ja, han er utrolig lik seg selv...og en skikkelig guttegutt.

----------------------------------------------------

Da har jeg jaggu vært i byen på modningsakupunktur. Så etter sko etter timen, men hverken fant eller orket prøve. Hadde jo tatt på meg støvletter så ikke helt heldig der :fnise:

Nå er mini i seng, mannen jobber fra sofaen og jeg sitter her.

Lurer på når lillemor har tenkt seg ut...38+2 i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var visst Emma innom også. Hei :vinke:

Det er faktisk utrolig deilig å ikke være utålmodig. Kjennes forøvrig ut som om jeg har en melon mellom bena så symfysen er blæh. Det er vel eneste grunnen til at det hadde vært deilig å være ferdig. Bekkenet er ikke noe å spøke med ;)

Peony er råflott og lillemann er en nydelig sjarmør. Stor og fantastisk :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...