Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hei Murmel! :vinke:

Formen er fremdeles på topp? Fytti, det er så spennende nå. Fyker alltid inn i dagboka di, og imli sin, for å se om det har skjedd noe i løpet av natta.

Måtte forresten le da jeg så beskjeden din på MSN i morges :fnise: Mange som er spente skjønner jeg.

God helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da murmel slet med plass i magen

tok hun seg en tur i hagen,

trykket ut en liten tass,

og så ble det bedre plass!

Sjelden ser man sånt et under -

Tassen er et sant vidunder!

Hell og lykke ønskes dere.

Måtte det bli mange flere! :hjerte:

GRATULERER IGJEN! :hoppe:

Lava, husker du denne? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag med mini :hjerte:. Han våknet ikke før kl 08 og kl 10 var vi i Sofienbergparken med en gjeng fra Tett Inntil. Kjempe koselig. Mannen er og hjelper tanten sin så mini og jeg har hatt en skikkelig "mor og sønn"-dag i dag :Nikke:

Han er verdens fineste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...også fikk vi selvangivelsen i dag...

Tilbake 40.000 kr tilsammen før vi har rapportert inn ytterligere fratrekk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, ja det var litt av et skatteoppgjør! Hedige dere!

Men jeg skal ikke klage jeg heller altså. Vi fikk også igjen penger i år. Langt i fra så mye som dere, men så lenge det ikke er baksmell er vi veldig fornøyde. :-D

Også så fin mage du har! Ser skikkelig veltrent ut gjør du også. Tror ikke jeg har hatt så stram kropp som det der på mange år.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekker mage du har! :) ...jeg har forresten sånn truse jeg og! :ler:

Gratulerer med utmerket skatteoppgjør! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karius: Tusen takk. Vet det er mange som venter i spenning med deg...

Imli: Takketakk :)

Bippe: Veltrent? Hva er det? :klø:

Skrållan: Disse trusene kjøpte jeg på Lindex forrige gang jeg var gravid. Sånn derre 3 for 2 deal :fnise:. Men digge er de!

Pondusa: :kyss:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har vært til samtale ved ABC. Hodet er festet, slimproppen gikk tidligere i dag og jeg har ofte kraftige kynnere. Fikk beskjed om å ringe og komme inn ved første evt fødselstegn (les rie) da det gikk fort med storebror. I tillegg ba hun meg om å pakke fødselsbaggen asap

Nå gleder jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Veltrent? Hva er det? :klø:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har vært til samtale ved ABC. Hodet er festet, slimproppen gikk tidligere i dag og jeg har ofte kraftige kynnere. Fikk beskjed om å ringe og komme inn ved første evt fødselstegn (les rie) da det gikk fort med storebror. I tillegg ba hun meg om å pakke fødselsbaggen asap

Nå gleder jeg meg

Nei, hva er vel det? Jeg synes det så ut som at du visste visste det jeg. For jeg vet sannelig ikke! :fnise:

Åh, så spennende der er hos deg nå da! Det høres litt ut som sånn jeg også har det i dag. Slimproppen gikk jo hos meg i går, jeg vet at hodet er festet samt at jeg også har kraftige kynnere. Skal vi kappe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imli: Gikk drøye to uker fra slimproppen gikk sist til jeg fødte ;)

Nei, hva er vel det? Jeg synes det så ut som at du visste visste det jeg. For jeg vet sannelig ikke! :fnise:

Åh, så spennende der er hos deg nå da! Det høres litt ut som sånn jeg også har det i dag. Slimproppen gikk jo hos meg i går, jeg vet at hodet er festet samt at jeg også har kraftige kynnere. Skal vi kappe? :ler:

Haha, kappe ja. Spør Dråpe, hun tapte kappløpet med meg til tross for at hun hadde termin over to uker tidligere enn min. Det endte opp med at de kom samme dato, min vant og ble født 40+3 :fnise:

Jeg var særs veltrent tidligere, men nå er det dårlig med det. Trente etter at jeg fikk mini og til jeg ble gravid nå. Med full jobb, tass på 1 1/2 år og gravid så er det jaggu nok :ler:. MEN, skal begynne å trene i august for da begynne abonnementet mitt. Og nå har mannen også endelig begynt å trene så da kan vi gjøre det sammen :Nikke:

Å herregud, tenk at jeg skal bli tobarnsmamma snart...også jeg som ikke er klar! Har jo ikke engang hastverk og er ikke utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de trusene da jeg gikk gravid sist jeg og, kjekt å ha under renselsen tenkte jeg! De er jo knallgode, så jeg bruker dem masse! :)

:hoppe: :hoppe: Nå kan det fort bli skikkelig spennende her! Husker hvor fort det gikk med deg sist, skulle ikke forundre meg om du snart er tobarnsmamma! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hopper litt med deg jeg, Skrållan :fnise:

Ja, det gikk virkelig fort fra jeg kjente første rie til jeg var på sykehuset med 6 cm. Herregud, dette er skremmende assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...