Murmelmy Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3041 Del Skrevet 28. mars 2008 Nå er jeg dritstolt da jeg aldri har klart å strikke et duganes plagg før... Nøstebarnteppe, kjole og hjallislue Detalbilde kjolen 1 - Har t.o.m. avansert den ved å strikke hullemønster nederst Detaljbilde kjolen 2 Hjallislua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #3042 Del Skrevet 28. mars 2008 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2008 #3043 Del Skrevet 28. mars 2008 Nydelige plagg! Gleder meg til bilder av den kommende brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. mars 2008 #3044 Del Skrevet 28. mars 2008 Så flink du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2008 #3045 Del Skrevet 29. mars 2008 Så flink du er har du forresten hele 3 uker forskjell på din egen termin og ul? (i følge signaturen din) Vesla kan jo plutslig komme snart da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2008 #3046 Del Skrevet 29. mars 2008 Nydelige strikkeplagg! Kjempeflink du! Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3047 Del Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk dere! Er grådig stolt selv Så flink du er har du forresten hele 3 uker forskjell på din egen termin og ul? (i følge signaturen din) Vesla kan jo plutslig komme snart da jo . Første dag i siste mens var rundt 25.-26. juni. Blir spennende å se nårhun velger å komme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2008 #3048 Del Skrevet 29. mars 2008 Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2008 #3049 Del Skrevet 29. mars 2008 Kjempefine plagg og teppe du har strikket!! I permisjon allerede? Tida går jammen fort! Det blir spennende å følge med på deg og ditt i tiden framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 29. mars 2008 #3050 Del Skrevet 29. mars 2008 Hmmm....emma er et nytt nick for meg... Startet ditt forrige nick på H? Spennende! Uansett, grattis med liten spire That's me baby. Men er bare 10 uker på vei, så jeg kommer til å holde tett en stund til Veldig flotte ting du har strikket. Jeg klarer ikke lage et skjerf engang, så svigermor får heller gjøre strikkejobben for meg Blir spennende å se når lillejenta kommer. Håper formen din er fin! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. mars 2008 #3051 Del Skrevet 29. mars 2008 Dæven Du er jo en racer på å strikke jo. Så utrolig flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3052 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) That's me baby. Men er bare 10 uker på vei, så jeg kommer til å holde tett en stund til Veldig flotte ting du har strikket. Jeg klarer ikke lage et skjerf engang, så svigermor får heller gjøre strikkejobben for meg Blir spennende å se når lillejenta kommer. Håper formen din er fin! God helg!Dæven, er det sant? GRATTIS Ble litt usikker da jeg stalket dagboken din i går. Var så mye dialektskriving og kanke huske at du snakket eller skrev noe særlig av det tidligere Jeg skal treffe smurfen på tirsdag, kan jeg fortelle??? Og takk for strikkeskryt, det er gøy å få det til:nikke: Endret 29. mars 2008 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3053 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har blødd litt i trusa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2008 #3054 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det fødsel på gang?? Tror nok mensterminen din stemmer mest. Ta en tlf til føden du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. mars 2008 #3055 Del Skrevet 30. mars 2008 Kanskje det er ting på gang? Du har faktisk menstermin på samme dag som min UL-termin. Men håper ikke du sniker i køen altså... Så i skravletråden at du skulle inn for sjekk. Lykke til, håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. mars 2008 #3056 Del Skrevet 30. mars 2008 Lykke til på sjekk! Begynte å blø litt da fødselen starta sist jeg og, så du skal ikke se bort fra at lillesøster kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 30. mars 2008 #3057 Del Skrevet 30. mars 2008 Oj...det er ikke slimproppen som har gått da? Kjolen var utrolig nydelig. Kanskje hun får bruke den fortere enn du aner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 30. mars 2008 #3058 Del Skrevet 30. mars 2008 WOW- her skjer det ting! Hvordan går det med deg? Spennende Dæven, er det sant? GRATTIS Ble litt usikker da jeg stalket dagboken din i går. Var så mye dialektskriving og kanke huske at du snakket eller skrev noe særlig av det tidligere Jeg skal treffe smurfen på tirsdag, kan jeg fortelle??? Og takk for strikkeskryt, det er gøy å få det til:nikke: Takk Helst ikke si noe enda er du snill. Føler fremdeles det er litt tidlig Veldig få av vennene våre som vet noe ennå... Å, blir spennende å følge med fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. mars 2008 #3059 Del Skrevet 30. mars 2008 Ingen som har hørt mer fra Murmel? Er det nå vi skal sette oss ned og vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 30. mars 2008 #3060 Del Skrevet 30. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå