Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tøvftta skrev (11 minutter siden):

Har selv prøvd og vet hvor mye energi det krever ❤️
Om du vil må du bare prøve igjen, men har du muligheten til å ta noen andre så går det greit.

Jeg får tygge litt på formuleringen, kan jo tenkes at det stemmer mer enn jeg vil 🙈

Du får ha en god helg 😇

Aha, du er kanskje kjent med tarotkort selv? I så fall kan du jo se om du vil tolke kortene annerledes enn meg. Det jeg fikk opp på deg var:

1. The tower

2. 7 of wands

3. 6 of swords

4. The fool opp-ned 

Ha en god helg du også! :) 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøvftta skrev (1 time siden):

Har selv prøvd og vet hvor mye energi det krever ❤️
Om du vil må du bare prøve igjen, men har du muligheten til å ta noen andre så går det greit.

Jeg får tygge litt på formuleringen, kan jo tenkes at det stemmer mer enn jeg vil 🙈

Du får ha en god helg 😇

Nå ble jeg nesten manisk opptatt av å løse den her "gåten"...  Kanskje jeg må granske mine egne motiver for å prøve så hardt (hehe), men jeg spinner rundt en annen tolkning av de samme kortene. 

Kan det være slik at bruddet hadde med noen andre å gjøre, noen som jobba litt imot dere - som en eks eller noen viktige personer i familien eller kretsen rundt en av dere som kom mellom dere? Altså at årsaken var utenfor det som egentlig har med dere å gjøre, og at dere vil kjempe for forholdet likevel? Hvis det er en rimeligere tolkning, så kan kortene som jeg trodde betydde at du ville gå videre etter bruddet uten din partner bety at dere sammen går videre fra de hindringene dere har hatt og den nye begynnelsen kan være en ny begynnelse for dere sammen. 

NÅ skal jeg ta helg :) Lover...  

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2023 at 3:10 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer for øvrig på om du kan se om det går bra med mine foreldre økonomisk sett fremover (null problemer ol)? 
😭

Anonymkode: ee52e...7be

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker vedlig at du legger tarot på meg. Ligger det noe for karriere eller kjærlighet? 
K47🥰

Anonymkode: 5329d...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med mye relatert til mannen og tillitsbrudd nå for tiden. 

Er det noe lys i tunnelen eller må jeg bare rive av plasteret og dra nå?

Anonymkode: 1359c...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan valg står foran meg og hva burde jeg gjøre? 😫 er fremtiden min lys, eller vil den være mørk en periode til?

Anonymkode: 847aa...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende. Har ei venninne som driver eget firma med dette i Danmark. 

Så lurer jeg på om jeg blir gravid snart?

Anonymkode: 030bf...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser at dere trenger å ha noen ærlige samtaler om dette. Ærlige og rolige, gjort med hodet og ikke fra et såra sted - du har kanskje tidligere blitt såra over at han ikke vil gi deg et endelig svar på noe som er så viktig for deg, og snakka med han ut fra det? Eller han har kanskje gått inn i en litt barnslig modus der han unngår temaet? Det har i alle fall blitt som en skygge over hele forholdet for deg, at disse tingene aldri blir ordentlig avklart. Det virker som du er redd for å pushe han til et svar, fordi du er redd at det kan bety at det blir slutt. Kortene råder deg til å være litt modig og kreve avklaring nå. Å få et endelig svar, kan gjøre vondt, men det vil være bedre for deg å vite dette helt sikkert, for da vet du hva du må velge videre.

Vær obs på at jeg ikke kan lese han uten at han ber om det, så kortene jeg legger er om deg. Jeg vet ikke om han vil ha barn. Du vil heller ikke få vite om han vil ha barn uten å få til den her direkte samtalen og presse han litt for å ta et valg. Det er nok viktig for din sjelefred å gjøre det og ta konsekvensen.

Traff jeg? :)

Du traff godt der ja. Sannheten er at vi har hatt flere samtaler om temaet, og det kommer ned til at han er veldig usikker på om han noensinne vil bli klar for barn, selv om han sier han vil ha barn med meg. Så ballen ligger vel egentlig litt hos meg, føles det som. Skal jeg vente på han og håpe han blir klar, eller gå videre i livet uten han. Men det siste alternativet river meg i fillebiter... Orker ikke tanken på det, føles som jeg ikke klarer å puste uten han! 

Takk for at du tok deg tid til å svare❤️

Anonymkode: 8379b...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du som spår❤️

Hadde blitt utrolig glad hvis du kunne se litt på min situasjon fremover

Jeg er en alenemamma i 30 årene som sliter veldig etter et flåttbitt for mange år siden.Sykdommen har satt seg i hele kroppen og jeg har prøvd det meste av behandling.Ser du noe mtp fremtiden min?

Anonymkode: e5d93...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg får opp en partner som er veldig karismatisk og sjarmerende og tiltrekkende. Hen er full av godord og kjærlighet, men hen er alltid på farta. Jeg tror dette er kjæresten din. Når hen er der, er hen så utrolig forførende og får deg til å føle deg fantastisk, men så forsvinner han liksom for deg, og etterlater deg i forvirring. Du vil så klart ha de gode sidene, men det at hen tar det gode vekk like lett som hen gir det til deg, gjør deg forvirra og ensom og gir deg følelsen av å være forlatt. 

Du må ut av den ensomheten. Du må finne ut hva det betyr for deg, men jeg tror det er viktig for deg å prøve å kommunisere veldig tydelig om hvordan dette oppleves for deg. Sett grenser for hvordan du tillater deg å bli behandla. Dette vil gjøre at du føler deg litt sterkere. Den styrken som kommer av å være tydelig og stå opp for seg selv, vil gjøre det lettere å ta et valg for deg. Til slutt vil du ha mye glede i livet ditt igjen, men om det er med eller uten din partner, er ikke lett å si. 

Den ubesluttsomheten som du er litt fanga i nå, er det som gjør vondt. Veien ut av den, er å være tydeligere på hva du trenger og forventer og om kjæresten din ikke klarer å gi deg det det når du har vært tydelig, så må du kanskje ta et valg om brudd. Men ikke hopp over den oppreisninga det er i å sette disse grensene først. Det er godt for deg uavhengig av hvordan utfallet blir. 

Traff jeg? :) 

Tusen takk for et fint og utfyllende svar, setter veldig pris på det! 

Du er flink, du traff på veldig masse, jeg vet hva han vil og hva han føler for meg, men der er mye forvirring og jeg føler meg veldig ubesluttsom pga ting som har skjedd tidligere som jeg ikke klarer helt å akseptere (selvom jeg veldig gjerne ønsker å akseptere det). 

Alt jeg ville før denne hendelsen, det ønsket ikke han, nå vil han alt jeg tidligere ønsket, men jeg vet ikke om jeg ønsker det selv lengre. 

Takk igjen for at du tok deg tid til å svare ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står i en vanskelig situasjon med min samboer for tiden. Har egentlig bestemt oss for å gå fra hverandre, men har mye tanker rundt denne beslutningen. Ser du noe angående dette? 

Anonymkode: 7cd6f...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi flere barn og i såfall kan du se hva det blir?

Anonymkode: 5af68...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 15.10):

Jeg lurer for øvrig på om du kan se om det går bra med mine foreldre økonomisk sett fremover (null problemer ol)? 
😭

Hei!

Jeg forstår at du er bekymra for dine foreldre, men jeg kan dessverre ikke lese dine foreldres situasjon når det ikke er de som spør meg, da jeg ikke synes det blir helt riktig av meg. Det er viktig for meg å være etisk bevisst i det jeg gjør her, så jeg må dessverre bare la være å legge kort på det. Håper det går bra for dine foreldre! 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på kjæreste, skjer det i nærmeste fremtid?

Anonymkode: add19...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 18.20):

Du traff godt der ja. Sannheten er at vi har hatt flere samtaler om temaet, og det kommer ned til at han er veldig usikker på om han noensinne vil bli klar for barn, selv om han sier han vil ha barn med meg. Så ballen ligger vel egentlig litt hos meg, føles det som. Skal jeg vente på han og håpe han blir klar, eller gå videre i livet uten han. Men det siste alternativet river meg i fillebiter... Orker ikke tanken på det, føles som jeg ikke klarer å puste uten han! 

Takk for at du tok deg tid til å svare❤️

Anonymkode: 8379b...ac8

Takk for tilbakemelding! Det er veldig nyttig for meg :) 

Forstår godt at det er en kinkig situasjon du står i der. Jeg holder likevel en knapp på at det å få et definitivt svar er bedre enn å vente og vente. Det kan jo hende utfallet av å pushe for å få et klart svar er at du både for beholde mannen og får barnet du ønsker deg til slutt. Eller at han sier nei til barn og at du endrer innstilling fordi du innser at han er viktigere for deg. (Her snakker jeg ikke ut fra kortene altså, bare menneske til menneske).

Ønsker deg lykke til!

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du som spår, håper du kan ta deg tiden til å hjelpe meg i en vanskelig situasjon. :(  Jeg står i en vanskelig situasjon eller et valg der ting har blitt ganske mørkt for en periode. Kan du se noe om dette vil løse seg for meg og samboer, eller må jeg bite tennene sammen og innse dette tar slutt? Jeg lurer også på om du kan se noe om graviditet, er jeg gravid eller vil oppleve den fantastiske gaven i nærmeste fremtid? Håper du kan ta deg tiden, hadde hjulpet mye i en tung periode med litt svar. 

Anonymkode: 847aa...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tid og ork til å se om jeg bør bytte jobb og om det kan bli noe med meg og han jeg prater med nå? På forhånd takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaySomething skrev (På 24.2.2023 den 22.51):

Tusen takk for et fint og utfyllende svar, setter veldig pris på det! 

Du er flink, du traff på veldig masse, jeg vet hva han vil og hva han føler for meg, men der er mye forvirring og jeg føler meg veldig ubesluttsom pga ting som har skjedd tidligere som jeg ikke klarer helt å akseptere (selvom jeg veldig gjerne ønsker å akseptere det). 

Alt jeg ville før denne hendelsen, det ønsket ikke han, nå vil han alt jeg tidligere ønsket, men jeg vet ikke om jeg ønsker det selv lengre. 

Takk igjen for at du tok deg tid til å svare ❤️

Takk for tilbakemelding! Det hjelper meg å bli bedre å høre litt om hvordan det jeg skriver treffer. 

Forøvrig en kinkig situasjon - ut fra det du skriver her og med kortene jeg la, så tenker jeg at det jeg skrev om å være tydelig kanskje også handler om å bli tydelig for deg selv først. Hva vil du egentlig? Hvordan vil du ha det i ditt liv? Det kan bare du vite. 

TS 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg forstår at du er bekymra for dine foreldre, men jeg kan dessverre ikke lese dine foreldres situasjon når det ikke er de som spør meg, da jeg ikke synes det blir helt riktig av meg. Det er viktig for meg å være etisk bevisst i det jeg gjør her, så jeg må dessverre bare la være å legge kort på det. Håper det går bra for dine foreldre! 

TS

Ok, kan du lese min økonomiske situasjon fremover? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...