AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #301 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 23.16): Hei Ts ! Spå gjerne meg ! Virker som du har mye rett. Vil du ha tema : gjerne ferie, fritid og penger. Så skal jeg melde tilbake ! Anonymkode: fb382...c43 Det kan se ut til at noe har skjedd i ditt liv som har gjort deg litt nervøs og kanskje til og med litt bitter på et annet menneske. Siden du spør om ferie, fritid og penger, så kanskje det har med noe slags økonomisk uføre som noen andre kan ha vært skyld i. Eller, slik føles det i alle fall - at den andre har skyld. Kanskje er det snakk om et forhold som tok slutt og du føler ikke at du kom så godt ut av bruddet økonomisk pga den andre personen. Kortene råder deg i alle fall til å gi slipp på dette. Din følelse av sikkerhet har blitt rystet gjennom det her, og du holder veldig hardt på det som gjør at du føler deg trygg. Men skal vi tro kortene, så er en økonomisk ny start rett rundt hjørnet for deg. Dette kan gjøre at du får råd til å gjøre saker som gir deg litt fred fra vonde tanker og saker som tynger deg. Som en ferie f. eks. TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #302 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 2.51): Hei ts😊 Jeg lurer på om du kan se på relasjonen mellom meg og min søster? Det har vært vanskelig i flere år, og jeg syns det blir verre og verre. Vil relasjonen bedre seg med tiden? Siden jeg har sjelden og overfladisk kontakt med henne, mister jeg også en del kontakt med tantebarna mine😔 Alt dette gjør meg så trist😔 Ser du noen ang relasjonen til tantebarna mine? Vil disse guttene ønske å ha kontakt med meg videre gjennom livet? Eller hun snakket meg ned sånn at de også vil holde avstand? Blir veldig takknemlig om du kan se på dette❤️ Anonymkode: 29565...208 Så leit å høre om din vonde relasjon med søstera di! ❤️ Det kan se ut som at relasjonen kan bedre seg litt i framtida. Jeg får opp flere kort som står for glede og familie og sånt noe. Men jeg får også opp at en av dere (eller begge) er styrt av kraftige emosjonelle svingninger, og det gjør at den av dere det gjelder ikke helt er til å stole på for den andre. Det er vanskelig for meg å se om det er deg eller din søster det gjelder, men om det er deg, så er rådet å få hjelp med å håndtere noen følelsesmessige problemer. Det kan være slik at den det gjelder prøver å legge lokk på disse tingene, men da pipler det bare ut i alle slags mulige uforutsigbare former. Det er som å holde en badeball under vann - det krever mye krefter og den har det med å plutselig sprette opp i en uant retning. Det finnes håp for å få litt mer kontroll på disse tingene, og da vil også relasjonen mellom dere bedre seg, tror jeg. Lykke til! TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #303 Del Skrevet 14. mars 2023 Mandalorian skrev (På 1.3.2023 den 11.17): Veldig gjerne❤️ Får jeg flere barn? Jeg får i alle fall opp et veldig håpefullt kort her! Først lurer jeg på om det er slik at du har ett barn fra før og at du er bekymra for at dette barnet er ensomt uten et søsken. Det kan se ut som at noen i alle fall kommer ut av en slags ensomhet/isolasjon - og da tenkte jeg at det kan være slik. Wheel of fortune forteller i alle fall om et håpefullt resultat her, for det kan bety at en brå endring i din flaks (kanskje som at det vil klaffe med en graviditet?). Jeg håper jeg har rett TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #304 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så leit å høre om din vonde relasjon med søstera di! ❤️ Det kan se ut som at relasjonen kan bedre seg litt i framtida. Jeg får opp flere kort som står for glede og familie og sånt noe. Men jeg får også opp at en av dere (eller begge) er styrt av kraftige emosjonelle svingninger, og det gjør at den av dere det gjelder ikke helt er til å stole på for den andre. Det er vanskelig for meg å se om det er deg eller din søster det gjelder, men om det er deg, så er rådet å få hjelp med å håndtere noen følelsesmessige problemer. Det kan være slik at den det gjelder prøver å legge lokk på disse tingene, men da pipler det bare ut i alle slags mulige uforutsigbare former. Det er som å holde en badeball under vann - det krever mye krefter og den har det med å plutselig sprette opp i en uant retning. Det finnes håp for å få litt mer kontroll på disse tingene, og da vil også relasjonen mellom dere bedre seg, tror jeg. Lykke til! TS Anonymkode: 8c157...138 Tusen hjertelig takk for svar❤️ Vi har begge våre langvarige utfordringer, og det kan nok skape mye emosjonelt i hver av oss ja. Men mens jeg alltid er den som har jobbet for god kontakt, så er hun den som stadig trekker seg unna og lukker seg, i større og større grad. De siste årene har jeg resignert litt, men det er fortsett jeg som tar kontakt og viser at jeg bryr meg, selv om det nå er mye sjeldnere enn før. Det kan stemme at jeg legger lokk på meg selv i hennes nærvær, fordi jeg føler jeg må tråkke så forsiktig for ikke å si noe feil. Hun blir veldig lett fornærmet og irritert på meg, i helt vanlige situasjoner hvor jeg ikke skjønner det går an å bli fornærmet. Men jeg tror mest av alt at den badeballen du snakker om handler om henne, for man kan nesten se det utenpå henne, at hun bærer så mye negative tanker og frustrasjon om meg (og om veldig mange andre), men hun sier sjelden noe. Falsk fasade fra henne i de stundene vi måå være sammen pga familie. Veldig trist. Jeg er veldig veldig glad i henne og ønsker henne bare det beste. Og det beste for henne er tydeligvis at jeg holder meg unna, selv om det gjør kjempevondt for meg at det har blitt sånn. Jeg er så glad i tantebarna mine også, men mister jo kontakten med de også pga dette. Kan jeg vær så snill å få spørre om du ser at jeg har god kontakt med tanteguttene mine i fremtiden? Eller om de blir negativt påvirket av henne i forhold til dette? Tusen takk igjen, gode sjel❤️ Anonymkode: 29565...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #305 Del Skrevet 14. mars 2023 Hei. Kjærlighet? Jobb? Barna mine? Utroskap? Anonymkode: 074e5...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #306 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 11.50): Hei TS 🌹 Jeg tror på klarsyn og tarot. Har selv gaven ,men har stengt av endel pga tap og sorg i egen familie. Jeg har stort ansvar / bekymring for fremtiden til mitt handikappede barn og veien videre ifht hen og hens mindre bror. Er skilt og barnefar bidrar veldig lite. Ser du noe ? Jeg vet veivalget er mitt . Bør hen i bolig når hen er myndig eller bo hjemme? Jeg er sliten men vil ikke slippe . Tillegg : beskytt energiene dine og hvil ❤ Anonymkode: 2cba9...70d Kjære deg ❤️ Jeg får opp din bekymring i kortene mine. Jeg får også opp hvor utrolig hardt du jobber, hvor stor byrde du bærer, og det gjør du ganske så alene. Jeg får opp at andre har overlatt alt ansvaret til deg. Men jeg ser at du har gjort denne jobben med uendelig mye kjærlighet og skapt en veldig stabil og herlig tilværelse for dine barn. Du har virkelig gjort alt i din makt. Når det gjelder råd om hva du skal gjøre, så er jeg ikke så sikker på hvordan jeg skal tolke kortene. Men jeg ser at det vil måtte skje et valg, og at det er en slags balanse som tvinger seg fram. Ettersom det å gi så mye for et handikappet barn gjør at du selv kanskje havner laaangt ned på lista over det som må prioriteres, så tolker jeg det faktisk som at det vil være godt for deg å gi over ansvaret til noen profesjonelle (for det er vel det man gjør om barnet skal over i bolig som myndig?) for å få en bedre balanse i livet. Jeg ser en fullbyrdelse av en tid med svært mye arbeid for deg. Og selv om arbeidet er gjort i kjærlighet, og også er ansett av andre rundt som det riktige å gjøre, så er det så mye arbeid at du utlsetter deg selv. Jeg tror at det i framtida vil være det beste å sette en strek på en måte. Klappe deg selv på skuldra og si at det du har gjort er faktisk mer enn nok og mer enn man kan forvente av et menneske. Jeg får også opp at en faktor i dette valget handler om hva andre vil mene om du lar barnet bo på bolig i stedet for med deg. Det er forståelig! Men rådet er å våge å gå sin egen vei. Du er svært sterk som har stått i dette så lenge, og du vil være svært modig og sterk om du klarer å ta vare på deg selv også ved å gi ansvaret videre. Ingen vet hvor tungt du faktisk har bært, selv om de sier "åh, du er så sterk!", så vet de ikke HVOR mye styrke det her har krevd. Det er min tolkning, men som du selv skriver så er valget helt og holdent ditt. TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #307 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen hjertelig takk for svar❤️ Vi har begge våre langvarige utfordringer, og det kan nok skape mye emosjonelt i hver av oss ja. Men mens jeg alltid er den som har jobbet for god kontakt, så er hun den som stadig trekker seg unna og lukker seg, i større og større grad. De siste årene har jeg resignert litt, men det er fortsett jeg som tar kontakt og viser at jeg bryr meg, selv om det nå er mye sjeldnere enn før. Det kan stemme at jeg legger lokk på meg selv i hennes nærvær, fordi jeg føler jeg må tråkke så forsiktig for ikke å si noe feil. Hun blir veldig lett fornærmet og irritert på meg, i helt vanlige situasjoner hvor jeg ikke skjønner det går an å bli fornærmet. Men jeg tror mest av alt at den badeballen du snakker om handler om henne, for man kan nesten se det utenpå henne, at hun bærer så mye negative tanker og frustrasjon om meg (og om veldig mange andre), men hun sier sjelden noe. Falsk fasade fra henne i de stundene vi måå være sammen pga familie. Veldig trist. Jeg er veldig veldig glad i henne og ønsker henne bare det beste. Og det beste for henne er tydeligvis at jeg holder meg unna, selv om det gjør kjempevondt for meg at det har blitt sånn. Jeg er så glad i tantebarna mine også, men mister jo kontakten med de også pga dette. Kan jeg vær så snill å få spørre om du ser at jeg har god kontakt med tanteguttene mine i fremtiden? Eller om de blir negativt påvirket av henne i forhold til dette? Tusen takk igjen, gode sjel❤️ Anonymkode: 29565...208 Takk for tilbakemelding! Jeg ser ikke konkret om kontakten, dessverre. Men jeg ser håp! Og jeg tror det er viktig for deg å stå litt stødig i situasjonen. Kanskje kan du vise tantebarna at du er interessert i dem, uten å gå via henne? De blir i alle fall så store en dag at du kan prøve å ha kontakt med dem. Vise dem hvem du er, slik at ikke hennes ord om deg veier så tungt. Håper alt ordner seg til det beste for deg ❤️ TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #308 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg er lei for det, men her setter jeg en strek for denne tråden! Det har vært veldig givende å lese dere. Synd jeg ikke fikk hjulpet dere alle! Men jeg kommer kanskje tilbake en annen gang med en ny tråd Nå skal jeg hvile meg opp litt og ta hånd om litt saker i mitt virkelige liv. Alt godt! TS Anonymkode: 8c157...138 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #309 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for tilbakemelding! Jeg ser ikke konkret om kontakten, dessverre. Men jeg ser håp! Og jeg tror det er viktig for deg å stå litt stødig i situasjonen. Kanskje kan du vise tantebarna at du er interessert i dem, uten å gå via henne? De blir i alle fall så store en dag at du kan prøve å ha kontakt med dem. Vise dem hvem du er, slik at ikke hennes ord om deg veier så tungt. Håper alt ordner seg til det beste for deg ❤️ TS Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk for god hjelp❤️ Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: 29565...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #310 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Studier: Jeg får opp at du har følt deg litt maktesløs, som at det ikke er noe særlig du kan gjøre. Men å være holdt fra å gjøre noe, har gitt deg et nytt perspektiv på saker og ting som nå vil komme deg til gode. Noen ganger er det bra å ikke handle så mye, men å heller observere litt og finne en ny måte å gå i gang på igjen. Dette har du gjort. Jeg tolker det som at det vil gå bedre for deg med studiene enn det har gjort før, og at du er klokere nå og vet hva du må gjøre. Forholdet til medstudenter: Jeg får ikke opp om framtida nødvendigvis her, men jeg får en bunke med kort som forteller meg at noe på dette området har gjort at du har blitt veldig selvkritisk. Som at du snakker ned deg selv hele tiden. Jeg kan også se at det har vært veldig stressende for deg. Kanskje betyr kortene sammenlagt at du har litt sosial angst? Som at hjertet banker veldig fort når du prater med andre, og du kommer kanskje ikke helt ut av skallet ditt pga. dette, og at du konstant vurderer hva du gjør og sier og tenker på hvor dum du er (altså føler deg! Ikke at du ER dum). Den der litt mer lekne, løse og ledige, morsomme og kreative siden av deg som du også har, drukner litt i angsten kanskje. Jeg ser ikke de andre i det her, men kan hende det er noe du kan søke hjelp for. Kortene sier at det er mulig å komme ut av slike tanker! Singellivet: Jeg får opp at valgmulighetene kan gjøre deg litt overveldet. Kanskje er du på Tinder og sveiper og sveiper og vet at det alltid fins en rundt neste sving. Jeg vet ikke om du ønsker deg en partner, men jeg får i alle fall opp at du ikke nødvendigvis er så fornøyd med hva du har nå. Eller så er det sånn at du bare glemmer å virkelig sette pris på det livet du har nå, at det egentlig er helt fint som det er, bare at det er vanskelig å sette pris på det. Rådet er uansett å prøve å finne glede der du er - rett og slett fordi det er der du er nå. Jeg ser ikke noe sånn veldig klart på hvordan det vil gå, men en ting jeg lurer på, er om familien din presser deg litt her. Som at du er den rundt middagsbordet som alltid er singel og som alle spør "når skal du få deg kjæreste da?". Ikke bry deg om andre, er rådet Følg ditt eget hjerte. Traff jeg? Anonymkode: 8c157...138 Studier: ja, her traff du ganske godt. Fordi jeg har vært litt syk som har gjort at jeg ikke har kunnet delta i undervisning /lesing etc. Medstudenter: jeg sliter nok litt med sosial angst ja, syns det er skummelt med nye folk. Men hadde egentlig ikke noe angst for å møte folk når jeg begynte på et nytt studie i høst. Var overraskende lite nervøs. Ble fort med i en «gjeng», men så begynte de å slutte å invitere meg på ting etter en måned. Innimellom var det absolutt alle unntatt meg. Jeg var fortsatt med de på skolen, men følte meg utenfor fordi de snakket om hva de hadde gjort i helgen og ting de hadde «felles» som ikke jeg hadde vært med på. Dette gjorde at jeg trakk meg mer og mer unna dem. Satt fortsatt med de i forelesninger en stund men sluttet å snakke til de, sa bare «hei» og «hade». Så her har du nok rett i at jeg var veldig selvkritisk. Etter hvert satt jeg alene, både fordi de sluttet å komme bort til meg, og fordi jeg selv sluttet å sette med med dem. Nå i det siste har jeg fått kontakt med et par av dem igjen fordi de spurte om jeg ville skrive en oppgave sammen. Dette gjorde at jeg tenkte at de ikke har noe imot meg og ga meg en slags bekreftelse på at jeg ikke har gjort noe galt. Men er fortsatt usikker på hva de egentlig syns om meg. Har aldri opplevd å være så usikker før når jeg har fått meg nye venner. Er man venner så er man det, men med dem vet jeg liksom ikke. Var en dag vi satt og snakket i flere timer etter skolen og hadde det veldig koselig. Men dagen etter satte de seg et annet sted selv om det var plass ved siden av meg og de så hvor jeg var. Så de gjør fortsatt sånne småting som gjør meg usikker, men prøver å ikke ta det personlig.. Singellivet: Har Tinder men bruker det ikke fordi jeg av en eller annen grunn har blitt litt redd for å matche med folk/snakke med de. Før kunne jeg snakke med mange gutter på Tinder, mens nå klarer jeg det ikke. Vil heller møte noen i virkeligheten, men stresser ikke med det. Har liksom mistet litt interessen for det, så tenker veldig lite på menn egentlig. Og så har mange av venninnene mine kjæreste så hvis vi f.eks har dratt på byen har vi bare vært der med hverandre og da går jeg ikke bort fra vennene mine for å snakke med en mann. Ikke at det er noe jeg nødvendigvis ville gjort ellers, men det er litt vanskeligere når ikke jeg har så mange single venner. Så alt i alt har jeg lite kontakt med menn, noe som er greit. Men føler heller ikke at det kan fortsette sånn.. Familien maser ingenting heldigvis. Er nok mest samfunnet sitt «press» som påvirker meg til å tenke at jeg må gjøre ditt og datt.. Anonymkode: 5eab7...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #311 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Slik jeg tolker kortene jeg får opp, så finnes det en mulighet for en ny retning for deg som vil kunne gi deg en viss suksess - enten ved at det øker inntekta deg eller at du rett og slett vil føle deg mer på rett plass. Men du har noen begrensende tanker omkring dine muligheter som holder deg tilbake. Du tenker kanskje at det ikke finnes noen jobb som passer deg? Eller kanskje det handler om at du ikke tror noen vil ha deg i en annen type jobb som du ønsker deg? Se etter om du kan utfordre tankesettet ditt rundt dine muligheter. Angående kjærligheten så virker det som at enten forholdet deres er noe som andre ikke helt vil akseptere av en eller annen grunn, eller at denne mannen du treffer er en litt særegen type som går sine egne veier (eller begge - det er kanskje litt de eksentriske typene som "massen" har meninger om). I mine øyne er det jo bra og tiltrekkende med mennesker som skiller seg ut og tør å gå egne veier, men i det ligger et slags dilemma også. For det krever litt mot å gå imot hva "resten" tenker. Men dette forholdet blir litt hva du gjør det til. Du kan styre det i den retninga du vil. Går du videre med det, så kan det innebære at du lærer mye om deg selv og at du heler noen sår fra din fortid gjennom dette forholdet. Håper noe traff Anonymkode: 8c157...138 Takk ❤ har ventet tålmodig. Dette traff meget bra, og jeg kjenner meg veldig igjen i både det om jobb og kjærligheten. Vi er to sære, som blir et rart par, og vi er begge litt klønete, litt redd for hva nærheten kan bringe.... og det går liksom ikke framover med oss... Ang jobb så har jeg to utdanninger, og vurderer å finne ny jobb å gå tilbake til mitt opprinnelige yrke. Men jeg er redd jeg er utdatert og for gammel... Anonymkode: d2b79...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #312 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan se ut til at noe har skjedd i ditt liv som har gjort deg litt nervøs og kanskje til og med litt bitter på et annet menneske. Siden du spør om ferie, fritid og penger, så kanskje det har med noe slags økonomisk uføre som noen andre kan ha vært skyld i. Eller, slik føles det i alle fall - at den andre har skyld. Kanskje er det snakk om et forhold som tok slutt og du føler ikke at du kom så godt ut av bruddet økonomisk pga den andre personen. Kortene råder deg i alle fall til å gi slipp på dette. Din følelse av sikkerhet har blitt rystet gjennom det her, og du holder veldig hardt på det som gjør at du føler deg trygg. Men skal vi tro kortene, så er en økonomisk ny start rett rundt hjørnet for deg. Dette kan gjøre at du får råd til å gjøre saker som gir deg litt fred fra vonde tanker og saker som tynger deg. Som en ferie f. eks. TS Anonymkode: 8c157...138 Stemmer godt dette ! Tusen takk for at du tok deg tid. Mulig det ikke er jeg som er bitter men den andre personen eller begge. Men jeg havnet etter den tid i trøbbel ja. Skal jobbe med å gi slipp ! Takk igjen og lykke til selv ! Anonymkode: fb382...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 14. mars 2023 #313 Del Skrevet 14. mars 2023 Ja takk, du må gjerne trekke et kort til meg! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #314 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 11.58): Ja, det kan komme til å bli sex i overflod, skal jeg tro kortene! Hehe. Jeg har aldri lest noe om sex her før... Det kan se ut til at du har mange valgmuligheter, men at du ikke alltid vet hvilket du skal gå for, for det kan virke som at noen av valgene kan gi deg noe helt annet enn hva du tror. Det er en slags illusjon på gang her. Rådet er å ikke overse magefølelsen, den vet egentlig best hva du skal gå for og ikke. TS Anonymkode: 8c157...138 Hjertelig takk for svar😊 Anonymkode: 1b9a6...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #315 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 17.09): Studier: ja, her traff du ganske godt. Fordi jeg har vært litt syk som har gjort at jeg ikke har kunnet delta i undervisning /lesing etc. Medstudenter: jeg sliter nok litt med sosial angst ja, syns det er skummelt med nye folk. Men hadde egentlig ikke noe angst for å møte folk når jeg begynte på et nytt studie i høst. Var overraskende lite nervøs. Ble fort med i en «gjeng», men så begynte de å slutte å invitere meg på ting etter en måned. Innimellom var det absolutt alle unntatt meg. Jeg var fortsatt med de på skolen, men følte meg utenfor fordi de snakket om hva de hadde gjort i helgen og ting de hadde «felles» som ikke jeg hadde vært med på. Dette gjorde at jeg trakk meg mer og mer unna dem. Satt fortsatt med de i forelesninger en stund men sluttet å snakke til de, sa bare «hei» og «hade». Så her har du nok rett i at jeg var veldig selvkritisk. Etter hvert satt jeg alene, både fordi de sluttet å komme bort til meg, og fordi jeg selv sluttet å sette med med dem. Nå i det siste har jeg fått kontakt med et par av dem igjen fordi de spurte om jeg ville skrive en oppgave sammen. Dette gjorde at jeg tenkte at de ikke har noe imot meg og ga meg en slags bekreftelse på at jeg ikke har gjort noe galt. Men er fortsatt usikker på hva de egentlig syns om meg. Har aldri opplevd å være så usikker før når jeg har fått meg nye venner. Er man venner så er man det, men med dem vet jeg liksom ikke. Var en dag vi satt og snakket i flere timer etter skolen og hadde det veldig koselig. Men dagen etter satte de seg et annet sted selv om det var plass ved siden av meg og de så hvor jeg var. Så de gjør fortsatt sånne småting som gjør meg usikker, men prøver å ikke ta det personlig.. Singellivet: Har Tinder men bruker det ikke fordi jeg av en eller annen grunn har blitt litt redd for å matche med folk/snakke med de. Før kunne jeg snakke med mange gutter på Tinder, mens nå klarer jeg det ikke. Vil heller møte noen i virkeligheten, men stresser ikke med det. Har liksom mistet litt interessen for det, så tenker veldig lite på menn egentlig. Og så har mange av venninnene mine kjæreste så hvis vi f.eks har dratt på byen har vi bare vært der med hverandre og da går jeg ikke bort fra vennene mine for å snakke med en mann. Ikke at det er noe jeg nødvendigvis ville gjort ellers, men det er litt vanskeligere når ikke jeg har så mange single venner. Så alt i alt har jeg lite kontakt med menn, noe som er greit. Men føler heller ikke at det kan fortsette sånn.. Familien maser ingenting heldigvis. Er nok mest samfunnet sitt «press» som påvirker meg til å tenke at jeg må gjøre ditt og datt.. Anonymkode: 5eab7...ca7 Takk for tilbakemelding Leit å høre om hvordan dine medstudenter har behandla deg. Ikke så rart om du har utvikla en slags angst og blitt selvkritisk. Jeg tror ikke det har noe med deg å gjøre det som skjer der, de andre er kanskje usikre på sine sosiale posisjoner? Ønsker deg uansett lykke til! TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #316 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 20.19): Takk ❤ har ventet tålmodig. Dette traff meget bra, og jeg kjenner meg veldig igjen i både det om jobb og kjærligheten. Vi er to sære, som blir et rart par, og vi er begge litt klønete, litt redd for hva nærheten kan bringe.... og det går liksom ikke framover med oss... Ang jobb så har jeg to utdanninger, og vurderer å finne ny jobb å gå tilbake til mitt opprinnelige yrke. Men jeg er redd jeg er utdatert og for gammel... Anonymkode: d2b79...096 Takk for tilbakemelding! Da var det kanskje det som lå i det at du må ta det den veien du ønsker at det skal gå når det gjelder forholdet. Kanskje du må ta litt styringa for at det skal gå framover. Det kan i alle fall virke som at det kan bli noe fint for deg Ønsker deg masse lykke til - både med jobb og kjærlighet! ❤️ TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #317 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 21.55): Stemmer godt dette ! Tusen takk for at du tok deg tid. Mulig det ikke er jeg som er bitter men den andre personen eller begge. Men jeg havnet etter den tid i trøbbel ja. Skal jobbe med å gi slipp ! Takk igjen og lykke til selv ! Anonymkode: fb382...c43 Takk for tilbakemelding! Let it be, let it be, synger det i hodet mitt (en Beatles-låt du gjerne får sette på når du gir slipp). Alt godt! ❤️ TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #318 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 11.36): Jeg får dessverre ikke opp et konkret svar på dette. Det betyr ikke at du ikke blir gravid altså, det betyr bare at jeg ikke vet ❤️ Kortene forteller meg imidlertid noe annet. De forteller om en forandring i din innstilling og dine tanker omkring spørsmålet med graviditet. Forandringen består i å bevege deg fra å være oppslukt av spørsmålet, nesten enspora i tankene omkring det, til å få en mer "come what may"-innstilling. Jeg fikk intuitivt opp ordene "wu wei". Jeg måtte google det og så at det er fra taoismen. Om du er nysgjerrig, så fins det lesestoff om det som forklarer konseptet bedre enn meg, men i sin kjerne handler det om å avstå fra å presse på for hardt for resultatene man ønsker seg. Det betyr ikke å være fullstendig passiv, men kanskje mer å forholde seg til de naturlige bevegelsene og forandringene som skjer på en mer aksepterende måte. Bevege seg med tingene slik de er, følge naturens tempo. Jeg fikk også opp en setning som er litt i samme gate, og det er at når du gir slipp, så får du. Det er vel en slags spirituell idé det også, eldgammel og hører sikkert til i mange tradisjoner. Jeg vet ikke hvordan det lander hos deg, men jeg selv kan bli litt irritert av sånt. Samtidig så har jeg opplevd at det nettopp er ved å gi slipp på noe at det kommer til meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke alt dette. Kanskje er det et skifte som allerede har skjedd i deg som jeg får opp, eller så er det en oppfordring fra kortene om hvordan du kan gi litt mer slipp og la ting skje. Jeg tolker det egentlig ganske håpefullt, og håper det treffer deg på samme måte. TS Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk❤ Anonymkode: 030bf...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #319 Del Skrevet 17. mars 2023 Kan du spå hvordan min psykiske helse vil være om ett år? Anonymkode: 56e86...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #320 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for tilbakemelding Leit å høre om hvordan dine medstudenter har behandla deg. Ikke så rart om du har utvikla en slags angst og blitt selvkritisk. Jeg tror ikke det har noe med deg å gjøre det som skjer der, de andre er kanskje usikre på sine sosiale posisjoner? Ønsker deg uansett lykke til! TS Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk for svar!❤️skal ta med meg det videre Anonymkode: 5eab7...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå