esmer Skrevet 7. mars 2023 #241 Del Skrevet 7. mars 2023 God kveld 😄 mine spørsmål blir: Hvordan kommer det til å gå på jobbfronten i nærmeste fremtid? Ooog.. kommer jeg til å møte kjærligheten i 2023? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #242 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har tenkt litt på dette, og jeg er nysgjerrig nok til å høre mer om det er noe jeg kan gjøre for deg i hvert fall. Jeg kan ikke love at det kommer noe ut av det. Men ett problem er jo at jeg ikke ønsker å miste anonymiteten her inne. Og du er også anonym, så det gjelder kanskje deg også? Jeg vil ikke legge ut kontaktopplysninger her heller liksom. Har du noe forslag på hvordan vi kan løse det for å få kontakt? TS Anonymkode: 8c157...138 Hva om en av oss lager en «falsk» Snapchat/Instagram/e-post og tar kontakt med den andre? Jeg kan lage en, poste den her. så kan du eventuelt adde meg? Eller motsatt. ❤️ jeg har ingen problem gå ut med mitt ekte navn til deg, bare kanskje ikke akkurat i posten her. ❤️ Anonymkode: 847aa...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 7. mars 2023 #243 Del Skrevet 7. mars 2023 Hei på deg ❤️ Jeg blir kjempeglad om du kan spå meg 🙂 Kommer jeg til å få et barn til? Kan du eventuelt se når det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #244 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva om en av oss lager en «falsk» Snapchat/Instagram/e-post og tar kontakt med den andre? Jeg kan lage en, poste den her. så kan du eventuelt adde meg? Eller motsatt. ❤️ jeg har ingen problem gå ut med mitt ekte navn til deg, bare kanskje ikke akkurat i posten her. ❤️ Anonymkode: 847aa...da0 Ja, god idé! Jeg er litt old school, så jeg foretrekker mail i så fall. Lag en falsk mail, så kan jeg ta kontakt. TS Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #245 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk, det ligger mye sannhet i det du skriver om her. Jeg henger meg mye opp i hva andre skal tenke om bruddet, deriblandt mitt barn som er veldig glad i han. Hva familien som elsker han vil tenke, samtidig er jeg ulykkelig og klarer ikke å finne min plass lengre i dette forholdet. Jeg føler jeg har mistet meg selv litt i forholdet og er begynt å bli mer sosial og den jeg egentlig er. Jeg har flydd litt allerede og savner den tiden, og være slik jeg egentlig er. Føler det går mot et brudd ja, men sliter med dårlig samvittighet, siden han er en veldig god mann ❤️ Tusen takk for at du la tarot for meg ❤️ Anonymkode: 0d64e...d7d Bare hyggelig. Takk for tilbakemelding! Hvis du vil ha min personlige mening, så er det at du er ulykkelig god nok grunn til et brudd - han trenger ikke være noen dårlig mann, og ingen andre trenger egentlig å forstå deg. Det er nok at du er ulykkelig. Jeg tror ikke det er meningen at vi skal ofre oss sånn for alle andre. Men det er klart du tenker på andre i prosessen, det er jo et sunnhetstegn så klart. Masse lykke til med valget! TS Anonymkode: 8c157...138 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #246 Del Skrevet 7. mars 2023 Hei! Kan du spå meg?:) Lurer sånn på om jeg får et barn til, og når dette blir eventuelt? Anonymkode: 1fc8f...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #247 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja, god idé! Jeg er litt old school, så jeg foretrekker mail i så fall. Lag en falsk mail, så kan jeg ta kontakt. TS Anonymkode: 8c157...138 [email protected] beklager sen beskjed❤️ Anonymkode: 847aa...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #248 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): [email protected] beklager sen beskjed❤️ Anonymkode: 847aa...da0 Jeg skrev en mail ganske raskt til deg. Du kommer jo kanskje til å få litt andre mailer når adressa ligger ute sånn, men da vet du at jeg altså har sendt TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #249 Del Skrevet 7. mars 2023 Vet at mange følger spente med for å se om det kommer noen svar på spørsmålene deres. Grunnen til at jeg svarer en del andre ting og ikke på nye spørsmål akkurat i kveld, er at jeg er litt sliten i den intuitive delen av meg. Kommer sterkere tilbake! Forhåpentligvis får jeg svart noen flere i morgen ❤️ TS Anonymkode: 8c157...138 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #250 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.52): Sliter med mye relatert til mannen og tillitsbrudd nå for tiden. Er det noe lys i tunnelen eller må jeg bare rive av plasteret og dra nå? Anonymkode: 1359c...e91 Jeg prøvde å spørre kortene hva slags tillitsbrudd dette var, og det kan se ut som at det er noe økonomisk. At han på en eller annen måte har gått bak ryggen din og gjort noen ikke så lure investeringer eller gitt/lånt bort penger til noen uten at du visste om det? Det er litt spennende om det er rett, for min første tanke var utroskap, jeg skriver bare hva kortene viser meg. Hvis det er økonomisk svik det er snakk om, så gir det også mening at kortene viser at noe av det som gjør vondt nå, er ettervirkningene i form av at økonomien er dårligere enn den hadde vært. Uansett, jeg får opp disharmonien du kjenner på hjemme. Jeg ser at det som en gang var et godt forhold mellom dere, i hvert fall slik det føltes, har fått en knekk der du har mista håpet. Du stiller nå spørsmål ved alt, og det føles som at den gode kommunikasjonen som var mellom dere var falsk og aldri kan gjenopprettes. Jeg får også opp at du går og bærer på mye følelser omkring denne situasjonen som du ikke deler med noen. Kanskje det er et sted å begynne, i så fall, å finne noen utenfor å snakke med? Det kan gjøre at ting blir klarere for deg. Det at du ikke deler, og selvfølgelig generelt det du går gjennom, gjør at du har mista litt gnisten din. En glød, glede, karisma, er for øyeblikket borte. Det er også som at du hele tiden vurderer hvilke valg du egentlig har, men at det er så vanskelig å se situasjonen slik den er, og se realistisk på konsekvensen av ulike valg, at du blir lamma. Du er ikke ditt beste selv i møte med mannen heller når du er i den her krisa, og jeg ser krangler der dere begge snakker med hverandre fra et trigga sted i dere - svart hvitt, anklagende/forsvarende. Det er en forandring som må skje her, men om det er brudd, er ikke godt å si. Jeg ser at du har igjen å se situasjonen fra flere perspektiver før du kan ta et endelig valg. For å klare det, må du forsøke å pleie deg selv litt. Kanskje du en periode kan søke støtte hos noen andre (mener ikke utroskap, men emosjonell støtte fra en venn/familiemedlem). Til sist vil jeg bare si at om denne mannen er voldelig på noe vis overfor deg, så må du se bort fra alt jeg skrev over. Da er det ikke mer å lure på, da må du gå ut av forholdet så fort som mulig! Traff jeg? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #251 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Angående karriere så får jeg ikke opp om videre muligheter eller noe sånt, men det jeg får opp, tror jeg handler om deg nå. Det kan virke som at du opplever noe som urettferdig der du er, og dette tapper deg litt for krefter og livsglede. Kanskje handler det om noen muligheter som andre har fått, men som det egentlig skulle vært du som fikk? Jeg vet ikke, men jeg ser at du er ganske hard mot deg selv. At du stresser over hvordan du kan være bedre og om du gjør feil, så er du ikke nådig med deg selv. Kortene maner til å være litt mer forsiktig med deg selv. Litt snillere. Du kjører deg selv for hardt. I den forbindelse ser jeg også et behov for å finne på ting som gir deg glede. Finne frem en litt livligere versjon av deg selv - kanskje har du vært litt mer slik tidligere? Litt mer "que sera sera" liksom - tatt litt lettere på ting og ikke latt kjedelige ting som skjer slukke lyset i ditt vesen? Situasjonen din krever dette av deg, at du ikke lar den her urettferdigheten få sluke deg helt. Ett kort som kommer opp, handler også om å konfrontere kilden til det som gjør deg urolig. Men jeg tror det betyr at du at må gi deg selv litt pause, litt påfyll først. Så du kan takle denne situasjonen på en bedre måte. Angående kjærligheten så ser jeg at du er en veldig kjærlig person. Du er full av kjærlighet. Men noe har lagt en slags demper på denne energien i deg også (litt som over), og her er jeg ikke sikker på om jeg ser et forhold du er i, eller ett du tidligere har vært i - jeg heller mot det siste, så jeg svarer deg ut fra at dette er en tidligere relasjon som har satt spor i deg: Jeg får opp at du har følt deg litt fanga en i et forhold tidligere. Det er som at det var mer enn du kunne takle, det å være med denne personen. Kanskje tok du litt over dette andre menneskets problemer og ble litt brukt opp av dette selv. Du ble kanskje mer som en skygge av deg selv. Følelsen av å være fanga, er noe som sitter igjen i deg. Dette gjør kanskje at du ikke helt tør å gi deg over til noen igjen, da du har erfaring med at kjærlighetsforhold koster deg veldig mye. Denne tankegangen er noe du kanskje kan nøste litt opp i og se om du kan forandre på - hvis du ønsker å gå inn i noe på nytt, da. Jeg følte meg litt "off" i den her lesninga. Som at jeg er litt trøtt i hodet. Enten plukka jeg opp dine følelser her, eller så er jeg rett og slett litt trøtt selv. Jeg er uansett nysgjerrig på om jeg traff på noe? Anonymkode: 8c157...138 Hei Ts, Tusen takk for at du tok deg tid til å svare❤️ Dessverre følte jeg ikke at det stemte på den måten at jeg skal på andre gangs intervju neste uke og sannsynligvis bytter jobb. Jeg er gift, men har et godt øye til en annen person, men tid og sted er feil for oss. Derfor lurte jeg på om du kunne se om det egentlig var noe håp for oss. Ha en fin dag🌟 Anonymkode: 5329d...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #252 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei Ts, Tusen takk for at du tok deg tid til å svare❤️ Dessverre følte jeg ikke at det stemte på den måten at jeg skal på andre gangs intervju neste uke og sannsynligvis bytter jobb. Jeg er gift, men har et godt øye til en annen person, men tid og sted er feil for oss. Derfor lurte jeg på om du kunne se om det egentlig var noe håp for oss. Ha en fin dag🌟 Anonymkode: 5329d...525 Da var jeg rett og slett litt "off" her. Beklager at jeg ikke traff og kunne hjelpe deg. Jeg er ikke sikker på hvorfor det blir sånn at jeg noen ganger treffer veldig og andre ganger bommer helt. Jeg prøvde å legge noen nye kort nå som jeg visste situasjonen din, men jeg får de ikke til å stemme heller. Så av en eller annen grunn klarer jeg ikke lese deg. Håper du får alt du ønsker deg! TS Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #253 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.59): Spennende. Har ei venninne som driver eget firma med dette i Danmark. Så lurer jeg på om jeg blir gravid snart? Anonymkode: 030bf...3db Jeg får dessverre ikke opp et konkret svar på dette. Det betyr ikke at du ikke blir gravid altså, det betyr bare at jeg ikke vet ❤️ Kortene forteller meg imidlertid noe annet. De forteller om en forandring i din innstilling og dine tanker omkring spørsmålet med graviditet. Forandringen består i å bevege deg fra å være oppslukt av spørsmålet, nesten enspora i tankene omkring det, til å få en mer "come what may"-innstilling. Jeg fikk intuitivt opp ordene "wu wei". Jeg måtte google det og så at det er fra taoismen. Om du er nysgjerrig, så fins det lesestoff om det som forklarer konseptet bedre enn meg, men i sin kjerne handler det om å avstå fra å presse på for hardt for resultatene man ønsker seg. Det betyr ikke å være fullstendig passiv, men kanskje mer å forholde seg til de naturlige bevegelsene og forandringene som skjer på en mer aksepterende måte. Bevege seg med tingene slik de er, følge naturens tempo. Jeg fikk også opp en setning som er litt i samme gate, og det er at når du gir slipp, så får du. Det er vel en slags spirituell idé det også, eldgammel og hører sikkert til i mange tradisjoner. Jeg vet ikke hvordan det lander hos deg, men jeg selv kan bli litt irritert av sånt. Samtidig så har jeg opplevd at det nettopp er ved å gi slipp på noe at det kommer til meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke alt dette. Kanskje er det et skifte som allerede har skjedd i deg som jeg får opp, eller så er det en oppfordring fra kortene om hvordan du kan gi litt mer slipp og la ting skje. Jeg tolker det egentlig ganske håpefullt, og håper det treffer deg på samme måte. TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #254 Del Skrevet 8. mars 2023 Blir det en ok ferie for oss? Vil alle i familien rekke hotellfrokosten? Anonymkode: df7fc...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. mars 2023 #255 Del Skrevet 8. mars 2023 Blir det skilsmisse på meg og mannen min i 2023? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #256 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 18.22): Er det håp for oss sånn situasjonen er nå? Anonymkode: 007e7...023 Du spør om det fins håp for dere, og det korte svaret som kortene gir, er ja. Jeg får opp at dere (eller en av dere) holder igjen for å få til en forandring. Det er som at slik det var, var i alle fall trygt, og derfor er det vanskelig å gi slipp på det, men det er en æra som er over og en ny som må begynne nå. Akkurat hva dette gjelder, er ikke så godt å si. Men jeg får opp at disse forandringene er i emning - en av dere lærer noe nytt nå, som en ny ferdighet, noe som trengs for at situasjonen skal få et bedre utfall. Kortene maner til å være raus en periode mens disse ferdighetene læres - det tar den tiden det tar, og kritikk overfor den som lærer seg dette nye, vil hindre fremgang. Om dette dreier seg om en kjærlighetsrelasjon, kan det være at disse forandringene handler om noe emosjonelt - som ferdigheter innenfor det å støtte den andre emosjonelt og være der for den. "Oss" som du skriver om kan også være mer som en relasjon innen jobb - kortene jeg får opp, handler egentlig om litt mer materielle og praktiske ting. Noe om å satse på ideer og gjøre jobben som kreves for å komme dit man vil. Gå "all in". Det er også som at tankene står litt i veien nå. Det fins en masse muligheter som dere ikke har tenkt på enda, for tankene går liksom i sitt vante mønster. Å oppsøke kunnskap om problemet dere står overfor, vil kunne tilføre et perspektiv på sakene som vil gjøre at det løsner. Utfallet virker i alle fall til å være en slags gjenfødelse, gjenoppstandelse. Noe som har virka dødt (kan det her dreie seg om et prosjekt, ikke en relasjon?) kan få nytt liv. Traff jeg på noe? Jeg har bomma på noen nå, så om dette ikke stemmer heller, så er det kanskje et tegn på at jeg må ta noen dager fri 😅 Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #257 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spør om det fins håp for dere, og det korte svaret som kortene gir, er ja. Jeg får opp at dere (eller en av dere) holder igjen for å få til en forandring. Det er som at slik det var, var i alle fall trygt, og derfor er det vanskelig å gi slipp på det, men det er en æra som er over og en ny som må begynne nå. Akkurat hva dette gjelder, er ikke så godt å si. Men jeg får opp at disse forandringene er i emning - en av dere lærer noe nytt nå, som en ny ferdighet, noe som trengs for at situasjonen skal få et bedre utfall. Kortene maner til å være raus en periode mens disse ferdighetene læres - det tar den tiden det tar, og kritikk overfor den som lærer seg dette nye, vil hindre fremgang. Om dette dreier seg om en kjærlighetsrelasjon, kan det være at disse forandringene handler om noe emosjonelt - som ferdigheter innenfor det å støtte den andre emosjonelt og være der for den. "Oss" som du skriver om kan også være mer som en relasjon innen jobb - kortene jeg får opp, handler egentlig om litt mer materielle og praktiske ting. Noe om å satse på ideer og gjøre jobben som kreves for å komme dit man vil. Gå "all in". Det er også som at tankene står litt i veien nå. Det fins en masse muligheter som dere ikke har tenkt på enda, for tankene går liksom i sitt vante mønster. Å oppsøke kunnskap om problemet dere står overfor, vil kunne tilføre et perspektiv på sakene som vil gjøre at det løsner. Utfallet virker i alle fall til å være en slags gjenfødelse, gjenoppstandelse. Noe som har virka dødt (kan det her dreie seg om et prosjekt, ikke en relasjon?) kan få nytt liv. Traff jeg på noe? Jeg har bomma på noen nå, så om dette ikke stemmer heller, så er det kanskje et tegn på at jeg må ta noen dager fri 😅 Anonymkode: 8c157...138 Traff veldig bra,helt spot on faktisk. Gjelder en kjærlighetsrelasjon. Skal på jobb nå så rekker ikke skrive noe nærmere om situasjonen . Anonymkode: 007e7...023 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #258 Del Skrevet 9. mars 2023 Hei TS. 🌹 Jeg skrev en forespørsel 1.mars og ønsker ikke å pushe. ( da du har sagt ifra om rekkefølge og mulighet ) Men vil bare si at jeg venter og sjekker ....❤ da jeg er spent på hva du får opp 🙈 ( fremtid og valg - handikappet barn ) Du trenger ikke å redigere noe...kun first input ! ( da jeg som litt klarsynt selv ,ser at du trår forsiktig ,- ) Det trenger du ikke . Åpne linjer for min del. Anonymkode: 2cba9...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #259 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei TS. 🌹 Jeg skrev en forespørsel 1.mars og ønsker ikke å pushe. ( da du har sagt ifra om rekkefølge og mulighet ) Men vil bare si at jeg venter og sjekker ....❤ da jeg er spent på hva du får opp 🙈 ( fremtid og valg - handikappet barn ) Du trenger ikke å redigere noe...kun first input ! ( da jeg som litt klarsynt selv ,ser at du trår forsiktig ,- ) Det trenger du ikke . Åpne linjer for min del. Anonymkode: 2cba9...70d Kjedelig at jeg bruker så lang tid. Jeg så at spørsmålet ditt er litt bak i køa. Om du er litt klarsynt, kanskje du har noen tips til å bevare energien og bygge seg raskt opp igjen også? Jeg merker at det er veldig krevende og jeg opplever en slags hjernetrøtthet etter å ha lagt kort på et par. Har du noen tips til meg? 🌹 Ts Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #260 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjedelig at jeg bruker så lang tid. Jeg så at spørsmålet ditt er litt bak i køa. Om du er litt klarsynt, kanskje du har noen tips til å bevare energien og bygge seg raskt opp igjen også? Jeg merker at det er veldig krevende og jeg opplever en slags hjernetrøtthet etter å ha lagt kort på et par. Har du noen tips til meg? 🌹 Ts Anonymkode: 8c157...138 Ikke meg du spør; men legg ett beskyttende lys rundt deg imaginært. Bachs blomstermedisin dråper med walnut hjelper deg også med å ikke tømme deg helt. Anonymkode: 43134...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå