AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #41 Del Skrevet 18. februar 2023 Navnet Jesus skal sette deg og huset ditt fri. Det finnes ikke noe større eller sterkere navn enn Jesus Kristus. Man trenger ikke en prest for å rope ut navnet Jesus, det kan du og dere gjøre selv! Det står i Bibelen at åndene skjelver når de hører navnet Jesus, nettopp fordi de vet at Han er større og sterkere enn dem. Åndeverden er reell, og det å proklamere navnet Jesus inn i hjemmet ditt det trenger du ikke en prest for å gjøre. Jesus er gratis og tilgjengelig for alle som vil tro og prøve. Trenger ingen "mellommann" for det. Si noe sånt som at "Hva/hvem enn du er så ber jeg deg om å forlate dette huset i Jesu Kristi navn. Jeg kommanderer deg i Jesu Kristi navn om å dra herfra, du har ingenting her å gjøre. Jeg ber om Jesu blods beskyttelse over og i dette hjemmet her og alt som ikke er av Jesus kommanderer jeg til å gå bort i Jesu navn". Vær bestemt på det når du sier det, og proklamer det gjerne flere ganger. Det er ikke "plass" til begge deler, så når Jesus blir invitert på denne måten så har ikke dette ubehagelige som er der noe valg: det må fordufte, Jesus er mektigere og må vike unna. Og fyll huset og rommet med lovsang. Om du har Spotify så spill kristen musikk, altså lovsang. Anbefaler deg å sette på feks sangen "Raise a hallelujah" og "No longer slaves" (begge fra Bethel music). La lovsangen spille før og etter at du proklamerer Jesu Kristi navn inn i rommet, gjerne mens du gjør det også. La det være ekte, genuint. Dette kan du gjøre vel så godt som en prest, trust me! Jesus er tilgjengelig for alle og Han er nær hos alle som roper på Han:-) Hilsen en som vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 4225d...536 5 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #42 Del Skrevet 18. februar 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Navnet Jesus skal sette deg og huset ditt fri. Det finnes ikke noe større eller sterkere navn enn Jesus Kristus. Man trenger ikke en prest for å rope ut navnet Jesus, det kan du og dere gjøre selv! Det står i Bibelen at åndene skjelver når de hører navnet Jesus, nettopp fordi de vet at Han er større og sterkere enn dem. Åndeverden er reell, og det å proklamere navnet Jesus inn i hjemmet ditt det trenger du ikke en prest for å gjøre. Jesus er gratis og tilgjengelig for alle som vil tro og prøve. Trenger ingen "mellommann" for det. Si noe sånt som at "Hva/hvem enn du er så ber jeg deg om å forlate dette huset i Jesu Kristi navn. Jeg kommanderer deg i Jesu Kristi navn om å dra herfra, du har ingenting her å gjøre. Jeg ber om Jesu blods beskyttelse over og i dette hjemmet her og alt som ikke er av Jesus kommanderer jeg til å gå bort i Jesu navn". Vær bestemt på det når du sier det, og proklamer det gjerne flere ganger. Det er ikke "plass" til begge deler, så når Jesus blir invitert på denne måten så har ikke dette ubehagelige som er der noe valg: det må fordufte, Jesus er mektigere og må vike unna. Og fyll huset og rommet med lovsang. Om du har Spotify så spill kristen musikk, altså lovsang. Anbefaler deg å sette på feks sangen "Raise a hallelujah" og "No longer slaves" (begge fra Bethel music). La lovsangen spille før og etter at du proklamerer Jesu Kristi navn inn i rommet, gjerne mens du gjør det også. La det være ekte, genuint. Dette kan du gjøre vel så godt som en prest, trust me! Jesus er tilgjengelig for alle og Han er nær hos alle som roper på Han:-) Hilsen en som vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 4225d...536 Ser at noen har fått litt for mye å drikke i kveld. Anonymkode: 3a72e...b88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 18. februar 2023 #43 Del Skrevet 18. februar 2023 https://www.youtube.com/watch?v=OP-00EwLdiU Sangen "Oceans" , live. Helt enormt sterk energi i akkurat denne live versjonen, som har fått meg hjertesentrert, løfter meg gang på gang. 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #44 Del Skrevet 18. februar 2023 Psykolog. Anonymkode: 55a83...174 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #45 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå ble jeg nysgjerrig på hva bildet viste?🙈 Anonymkode: 2b350...de0 En slags sky av en skikkelse. Må innrømme at jeg gresset litt da jeg fremkalte det etter å ha kommet hjem. Anonymkode: f3167...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 18. februar 2023 #46 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Navnet Jesus skal sette deg og huset ditt fri. Det finnes ikke noe større eller sterkere navn enn Jesus Kristus. Man trenger ikke en prest for å rope ut navnet Jesus, det kan du og dere gjøre selv! Det står i Bibelen at åndene skjelver når de hører navnet Jesus, nettopp fordi de vet at Han er større og sterkere enn dem. Åndeverden er reell, og det å proklamere navnet Jesus inn i hjemmet ditt det trenger du ikke en prest for å gjøre. Jesus er gratis og tilgjengelig for alle som vil tro og prøve. Trenger ingen "mellommann" for det. Si noe sånt som at "Hva/hvem enn du er så ber jeg deg om å forlate dette huset i Jesu Kristi navn. Jeg kommanderer deg i Jesu Kristi navn om å dra herfra, du har ingenting her å gjøre. Jeg ber om Jesu blods beskyttelse over og i dette hjemmet her og alt som ikke er av Jesus kommanderer jeg til å gå bort i Jesu navn". Vær bestemt på det når du sier det, og proklamer det gjerne flere ganger. Det er ikke "plass" til begge deler, så når Jesus blir invitert på denne måten så har ikke dette ubehagelige som er der noe valg: det må fordufte, Jesus er mektigere og må vike unna. Og fyll huset og rommet med lovsang. Om du har Spotify så spill kristen musikk, altså lovsang. Anbefaler deg å sette på feks sangen "Raise a hallelujah" og "No longer slaves" (begge fra Bethel music). La lovsangen spille før og etter at du proklamerer Jesu Kristi navn inn i rommet, gjerne mens du gjør det også. La det være ekte, genuint. Dette kan du gjøre vel så godt som en prest, trust me! Jesus er tilgjengelig for alle og Han er nær hos alle som roper på Han:-) Hilsen en som vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 4225d...536 Ja, Kristus kraften er den mektigste , det har jeg selv fått erfare. Helt enormt transformerende, den reneste kjærlighetskraften som finnes. 4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 18. februar 2023 #47 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager, men hva mener du med når dere snakket sammen? Anonymkode: 2c8f7...267 Og hva ser man med en slik UV-lampe * lyst til å prøve men tør ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #48 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En slags sky av en skikkelse. Må innrømme at jeg gresset litt da jeg fremkalte det etter å ha kommet hjem. Anonymkode: f3167...0e8 Hvis spøkelser gjemmer seg for oss, hvorfor gjemmer de seg ikke for kameraet da? er de sånn som vampyrer, som synes i speil? Bare lurer... Anonymkode: 55a83...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #49 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis spøkelser gjemmer seg for oss, hvorfor gjemmer de seg ikke for kameraet da? er de sånn som vampyrer, som synes i speil? Bare lurer... Anonymkode: 55a83...174 Spør🤣🤣 Anonymkode: f3167...0e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #50 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Navnet Jesus skal sette deg og huset ditt fri. Det finnes ikke noe større eller sterkere navn enn Jesus Kristus. Man trenger ikke en prest for å rope ut navnet Jesus, det kan du og dere gjøre selv! Det står i Bibelen at åndene skjelver når de hører navnet Jesus, nettopp fordi de vet at Han er større og sterkere enn dem. Åndeverden er reell, og det å proklamere navnet Jesus inn i hjemmet ditt det trenger du ikke en prest for å gjøre. Jesus er gratis og tilgjengelig for alle som vil tro og prøve. Trenger ingen "mellommann" for det. Si noe sånt som at "Hva/hvem enn du er så ber jeg deg om å forlate dette huset i Jesu Kristi navn. Jeg kommanderer deg i Jesu Kristi navn om å dra herfra, du har ingenting her å gjøre. Jeg ber om Jesu blods beskyttelse over og i dette hjemmet her og alt som ikke er av Jesus kommanderer jeg til å gå bort i Jesu navn". Vær bestemt på det når du sier det, og proklamer det gjerne flere ganger. Det er ikke "plass" til begge deler, så når Jesus blir invitert på denne måten så har ikke dette ubehagelige som er der noe valg: det må fordufte, Jesus er mektigere og må vike unna. Og fyll huset og rommet med lovsang. Om du har Spotify så spill kristen musikk, altså lovsang. Anbefaler deg å sette på feks sangen "Raise a hallelujah" og "No longer slaves" (begge fra Bethel music). La lovsangen spille før og etter at du proklamerer Jesu Kristi navn inn i rommet, gjerne mens du gjør det også. La det være ekte, genuint. Dette kan du gjøre vel så godt som en prest, trust me! Jesus er tilgjengelig for alle og Han er nær hos alle som roper på Han:-) Hilsen en som vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 4225d...536 Hva hvis spøkelset ikke er kristen? Dette er en av de mest underholdende trådene jeg har lest på lenge. Anonymkode: 55a83...174 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #51 Del Skrevet 18. februar 2023 Slutt da, spøkelser, gjenferd og slike ting finnes ikke. Anonymkode: 163d3...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #52 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi om du ikke har opplevd det selv, betyr det ikke at det ikke finnes. Vi har kommet lengre i dag enn å avfeie noe som faktisk foregår og eksisterer. Det er mer mellom himmel og jord enn hva det blotte øye ser. Anonymkode: 83f2b...fde Det finnes ikke og det vet man fordi det aldri har blitt påvist. Vi er i 2023 nå. Anonymkode: 163d3...307 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 18. februar 2023 #53 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hvis spøkelset ikke er kristen? Dette er en av de mest underholdende trådene jeg har lest på lenge. Anonymkode: 55a83...174 Kom jo et muslimsk råd her tidligere… 😄 Nei, altså, jeg har selv opplevd rare ting jeg, så her er vi åpen. Vil bare gjøre obs på en ting; den kristne lære anerkjenner åndeverdenen, men ikke slik noen tror. Ifølge kristen tro er de døde døde, men kan reises opp på den ytterste dag. Som meg bekjent ikke har kommet enda. Det den kristne presten driver ut, er altså ikke snille grandonkel Arthur som døde av slag i 70, da er det snakk om demoner les smådjevler….! Da blir det hakket verre 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #54 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har hender i taket hjemme, disse hendene har ikke alltid vært i taket. Det er flere avtrykk i taket. Denne maskuline ånden var hos oss en periode, men han er ikke her mer nå. Denne ånden som laget disse avtrykkene var litt småfrekk og kunne av og til være litt stor i kjeften når vi snakket sammen. Slike ånder som han kan bli værende, mens åndsfrender drar igjen hvis de allerede har gått over på den andre siden, om de ikke henger igjen så klart og trenger hjelp over. Jeg er alternativ, hvis dere lure. Anonymkode: 5cc92...dc2 Sånne har vi i taket og vet du hvorfor? Taket er litt skittent, så håndmerkene blur der når noen står i senga og støtter seg i taket. Anonymkode: 163d3...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #55 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt da, spøkelser, gjenferd og slike ting finnes ikke. Anonymkode: 163d3...307 De fleste tror ikke på det de ikke ser selv. Jeg påstår hverken det ene eller andre, men bildet klarer jeg ikke å forklare. Anonymkode: f3167...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 18. februar 2023 #56 Del Skrevet 18. februar 2023 https://www.youtube.com/watch?v=ZjVsH9zjbjU&t=281s Denne EX satanisten, John Ramirez, forteller her noe svært interessant. Hvordan de ble stoppet av en vegg med ild på astral planet, der hvor folk var i bønn til Kristus. Han skjønte etterpå at denne "ilden" var den hellige ånd. Han ble møtt av så sterk kjærlighet som påminnet ham hvem han (vi) egentlig er, og nå er han ikke satanist lenger, for å si det sånn. 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #57 Del Skrevet 18. februar 2023 Er det fremdeles sånn at det alltid er kristendommen som er go-to for å fjerne slike ubudne energier? Hva med vår før-kristne kulturarv? Tips om å få inn en seid eller en volve: https://no.wikipedia.org/wiki/Volve Vi bor i Norden, tross alt. Anonymkode: 6b9b6...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 18. februar 2023 #58 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det fremdeles sånn at det alltid er kristendommen som er go-to for å fjerne slike ubudne energier? Hva med vår før-kristne kulturarv? Tips om å få inn en seid eller en volve: https://no.wikipedia.org/wiki/Volve Vi bor i Norden, tross alt. Anonymkode: 6b9b6...6c8 Funker sikkert hvis noen «henger igjen» siden vikingtiden…! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #59 Del Skrevet 19. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ser at noen har fått litt for mye å drikke i kveld. Anonymkode: 3a72e...b88 Åndeverden er høyst reell, men skjønner at du med snever og umoden tankegang (ut fra svaret ditt og derfor får svar i samme mynt) ikke evner å tenke utenfor "komfortsonen". Vi merker det i mindre grad her i vesten, men ta deg en tur til feks Afrika. Der lever de mange steder ekstremt tett på åndeverden og du blir faktisk sett på som dum og naiv om du sier høyt der at det ikke finnes, for der er erfaringene blant mange at åndeverden er like reell som det vi ser med det blotte øyet. Trenger åpenbart ikke å reise helt dit for å oppleve det, men der har de et helt annet forhold til det enn det vi har her. Anonymkode: 4225d...536 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #60 Del Skrevet 19. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Som muslim tror vi muslimer på mye mer enn himmel og jord. Vi tror på Jesus Noa josef og Mohammed. Vi tror også på onde ånder og svart magi. Når slike ting skjer pleier vi også som regel og tilkalle en muslimsk prest som kommer for og rense huset. Men i den hellige Koranen står det flere diverse vers om Nettop disse åndene oshsn man kan skremme vekk ved og bruke YouTube videoer. Søk opp surat for evil spirits in house også tar du den på høy lyd inne på det rommet du nevner og lukk igjen døren. Ikke slå av verset før den er helt ferdig. Gjør dette i ca en uke. Så skal du se. Det har vært flere tilfeller hvor vi også har opplevd slik og ved og gjøre det jeg nevner så har vi ikke sett eller hørt mer. Hilsen en troende muslim ❤️ Anonymkode: 357e6...8fa Som kristen kan jeg forresten anbefale deg boken "Drømmer og syner - en annerledes vekkelse i den muslimske verden". Hvis du tør🤓😉 Meget spennende og utrolig bok. Anbefaler for øvrig alle å lese den boken, gripende og sterke beretninger. Anonymkode: 4225d...536 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå