Gå til innhold

Av ren nyskjerrighet. Hva slags bil har du?


Donald Duck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Citröen Berlingo, 2020 modell, - plass til en halv kennel + oppakning og sterk nok til å dra ei lita hytte på hjul etter seg. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan Leaf

Kia Stinger

En gammel Volvo 940 som arbeidsbil.

Alle er litt gøye på hver sin måte. Leafen er stille og praktisk talt gratis i drift. Stingeren er en fantastisk morsom bil som nok ikke slår en Tesla, men de allerfleste kebabtrallene. Og Volvoen har jeg hatt lenge, arvet etter mor, en sliten bil full av skrammer og bulker med baksetene tatt ut - men den nekter å dø. Enesten måten å kverke den på er nok å erstatte oljen med sand.

Anonymkode: 5660d...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruksbilen min er en 40 år gammel Toyota Land Cruiser, går som en klokke og aldri problemer bortsett fra litt rust har blitt fikset.

Anonymkode: f9487...6eb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda CR-V 2007, diesel manuel.

Har gått 282 000 kilometer.

Funker OK, og fikser alt på bilen selv.

Anonymkode: 31899...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Bruksbilen min er en 40 år gammel Toyota Land Cruiser, går som en klokke og aldri problemer bortsett fra litt rust har blitt fikset.

Anonymkode: f9487...6eb

De bilene varer evig så lenge du tar vare på de. De tingene som desverre tar mange av dem og en del andre biler er nok rust.

Anonymkode: 31899...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honda Civic, kommer til å ha den i et år og to til, så satser jeg på en BMW I3

Anonymkode: bf7de...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MG5 har jeg. Kjempe fornøyd. Min første elbil og trives godt med det. Mister litt rekkevidde på vinteren, men det gjør de fleste føler jeg. Og jeg kommer meg alltid dit jeg skal uansett. Stasjonsvogn med god plass, den ligger godt på veien selv ved utfordrende kjøreforhold. Syns kinesiske biler får altfor mye pepper! Jeg har kjørt alle modellene til MG og liker alle godt. Det har heller ikke vært mye feil med de! 

Kjørte dieselbil før MG5, byttet pga bompenger og at den gamle bilen var 8 år så var kjekt å få solgt den før den ble for gammel. 

Anonymkode: 3ce8e...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 17.24):

Subaru Impresa 😎

Anonymkode: 1bb45...2ad

Impreza 😎

Anonymkode: 3ce8e...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes EQB, anskaffet rett før jul siden moms og vektavgift var på vei. Kjempefornøyd. God plass til tre barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Volkswagen Touran 2015 mod. Beste bilen jeg har hatt, begynner å dra på kilometerne nå, håper den klarer minst 100.000 km til. 

Anonymkode: a6c36...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi L200 2009 Modell blinklyset slutta og fungere for 1 måned siden i går når jeg satt på Blinklysbryteren så begynte vindusviskeren og gå merkelig bil får snart MUT-III originalt diagnoseprogram 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...