Gå til innhold

Av ren nyskjerrighet. Hva slags bil har du?


Donald Duck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til dere som har bmw.

Er dere fornøyd? Jeg har hatt en rekke før. Noe av dette er sikkert gresk for mange og noen skjønner der. Hsr hatt bmw e30 325 med 2.8 fra e39 med turbo og en del snacks, e28 m535i, e34 530  e39 m5 og nå har jeg en klin orginal m550d. Den er det bare surr og tull med. Veit at turboene er svakhet på dem så fikk kloa i en dem var bytta på. Ellers orginal. Har pr nå trøbbel med egr, turbotrykkstyring og swirflaps. ALT er nytt. 

Har hatt den velkjente vannlekasjen på røret ut ifra toppen under innsuget for dere som kjenner til det. Det er også nytt. Nå sikler det kjølevæske fra den igjen via en sprekk i enden slangen sitter..

Før den lekkasjen var det tett katalisator som er greit nok, erstattet den med dpf delete. Nå etter det er det eksostemp 2 som surver. 

For en bil😂 Skal lete lenge etter mer morsom bil når den funker (e63s amg killer fra 0-100) men fader så mye rart a gitt😂 Min er forøvrig en orginal G-power m550d med ca 435hk og 850nm orginalt. Søk det gjerne opp om det er tvil om det.

 

Noen med erfaring? Sulland finner ikke ut noen ting😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (2 minutter siden):

Til dere som har bmw.

Er dere fornøyd? Jeg har hatt en rekke før. Noe av dette er sikkert gresk for mange og noen skjønner der. Hsr hatt bmw e30 325 med 2.8 fra e39 med turbo og en del snacks, e28 m535i, e34 530  e39 m5 og nå har jeg en klin orginal m550d. Den er det bare surr og tull med. Veit at turboene er svakhet på dem så fikk kloa i en dem var bytta på. Ellers orginal. Har pr nå trøbbel med egr, turbotrykkstyring og swirflaps. ALT er nytt. 

Har hatt den velkjente vannlekasjen på røret ut ifra toppen under innsuget for dere som kjenner til det. Det er også nytt. Nå sikler det kjølevæske fra den igjen via en sprekk i enden slangen sitter..

Før den lekkasjen var det tett katalisator som er greit nok, erstattet den med dpf delete. Nå etter det er det eksostemp 2 som surver. 

For en bil😂 Skal lete lenge etter mer morsom bil når den funker (e63s amg killer fra 0-100) men fader så mye rart a gitt😂 Min er forøvrig en orginal G-power m550d med ca 435hk og 850nm orginalt. Søk det gjerne opp om det er tvil om det.

 

Noen med erfaring? Sulland finner ikke ut noen ting😑

J***@&@&@^×;×&la iphone og den autocorrecten dems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den morsomste jeg har er en 73-modell Mustang. 

Anonymkode: f1a38...727

Gammel bil ER morsomt. End of story. Savner e30 med sekser og turbo jeg også. Var riktignok datasprut på den, men resten av bilen var mekanisk! Var tiden før alt ble data og elektronik infisert det var ekte biler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Skoda Enyaq.

Hva skal du med denne infoen om hva slags biler 100 ukjente tilfeldige folk har? Det er bare å stille seg opp langs veien og se på 100 biler, så ser du jo hva slags biler ukjente tilfeldige folk har? Burde bli omtrent samme resultat.

Anonymkode: db860...823

Tja. Møtte 1 ferrari, 1 mk4 supra (PÅ VINTERFØRE OG SALTA VEIER FOR FAEN!!!😡), og 3 benz amg før i dag? Rimelig ymse spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snok1 skrev (1 time siden):

Koselig.

Å du a? Volvo 164?

Endret av Donald Duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (2 minutter siden):

Å du a? Volvo 164?

Jeg har hatt mer moderne ekvivalenter, ja. 164 var jo egentlig ikke en bra bil. Altfor tung foran og avsindig bensinforbruk. Utviklet for å please det nordamerikanske markedet sin særegne smak.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeldsfri Ford Kuga 2011-modell. 

Skulle gjerne hatt en annen, men kommer meg fra A til B. 
Får kjøre den noen år til. Gidder ikke å ta opp noe billån nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snok1 skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt mer moderne ekvivalenter, ja. 164 var jo egentlig ikke en bra bil. Altfor tung foran og avsindig bensinforbruk. Utviklet for å please det nordamerikanske markedet sin særegne smak.

Faen.. Du tok meg på ordet på absolutt alle måter😂 Ikke alle som gjør den slags i dag.. Og det du sier om volvo 164 er sant så du veit jo tydeligvis hva du snakker om😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...