Kompetent Skrevet 13. februar 2023 #121 Skrevet 13. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper for guds skyld at du aldri får deg dame(for damens skyld) med holdningene dine. Du er mer interessert i hva som kan vere galt med kvinner, enn realiteten. Statistikken du kommer med er en unnskylding, og som en støtte til deg selv om hvorfor du ikke får deg dame Jeg som mann, kan trygt påstå dette. Anonymkode: afc7e...5b3 Du kan naturligis påstå nøyaktig hva du vil. At du velger en feminin tilnærming ved å klandre budbringeren i stedet for å ta stilling til budskapet og dokumentasjon, sier vel kanskje noe om hvor mye du har tilpasset deg kvinner for å lykkes med dem.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #122 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 22.50): Du kommer aldri til å høre på oss alikevel. En dag så vil du se tilbake på dette og lure på hvorfor en voksen mann har behov for å være sammen med en videregåendeelev. Det er et maktmisbruk, han har overtaket og bruker deg fordi du er ung og naiv. Pass på deg selv. Anonymkode: 85af7...418 Dette! Anonymkode: 1add1...85d
Kompetent Skrevet 13. februar 2023 #123 Skrevet 13. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette! Anonymkode: 1add1...85d Tragisk at kvinner ikke kan unne menn å kose seg med duggfriske nyperoser. Kanskje et snev av misunnelse.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #124 Skrevet 13. februar 2023 4 minutter siden, Kompetent said: Du kan naturligis påstå nøyaktig hva du vil. At du velger en feminin tilnærming ved å klandre budbringeren i stedet for å ta stilling til budskapet og dokumentasjon, sier vel kanskje noe om hvor mye du har tilpasset deg kvinner for å lykkes med dem. 🤣🤣 Anonymkode: afc7e...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #125 Skrevet 13. februar 2023 On 2/12/2023 at 12:22 AM, NiceOrNothing said: Enig . Tror det er en mann som har HI . Mulig en gjenganger som aldri blir ferdig med å diskutere sin yndlingsproblematikk. Aldersforskjell Jeg skulle ønske du har rett. Min eks 41 har faktisk funnet seg ei på 19... Anonymkode: 5ad16...681
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå