Gå til innhold

Jeg er 18 han er 42

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei, jeg har i noen måneder møtt/datet en som er 24 år eldre enn meg.. har ikke sagt det til mange rundt meg da jeg er redd for negative reaksjoner. Men jeg liker han veldig godt. Hva er deres tanker?

Anonymkode: 15b50...4ad

Jeg syntes du er for ung. Og lar deg selv dra deg inn i et blindt og skjevt makt forhold du ser rekkevidden av..hadde du vært noen år eldre . Hadde jeg ikke brydd meg. Men jeg er ca på hans alder, og vet litt mer om sånne menn. Dessuten alle forhold jeg har opplevd i vennekretsen i slike alders forhold ca 20 og ca 40 ender ikke bra.  Kjenner ei som er på 7året med eldre mann, hun har ikke friheten sin akkurat 

Anonymkode: 6412a...9de

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 og tante til en på 24, det kunne ikke falt meg inn og se på hans kamerater som partnere i en seriøs relasjon.  Det du ts snakker om er enda større aldersforskjell og jeg som voksen kvinne sliter med å se hva dere to har felles. 

Får flashback til da jeg selv var 16-17 og "voksne" menn på 28-30 syntes vi jentene var såååå pene og modne og ja det var ikke måte på... Det er til å bli kvalm av i dag. Sannheten var jo at det var ulike ting med de som gjorde at kvinnene på 25+ var uinteressert.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, jeg har i noen måneder møtt/datet en som er 24 år eldre enn meg.. har ikke sagt det til mange rundt meg da jeg er redd for negative reaksjoner. Men jeg liker han veldig godt. Hva er deres tanker?

Han er interessert i en puledukke/naivt leketøy han kan vise frem. 
Du er bedre enn det, er du ikke? 

Anonymkode: 39c0b...054

• Liker 2
Gjest CatPerson123
Skrevet (endret)

Dere er på helt forskjellige etapper i livet. Etterhvert vil ikke det fungere, når det blir mer seriøst enn dating. Forskjellige behov også, og par er jo gjerne mye sammen ila pensjonen osv, men da kommer du til å være i full jobb. 

Klarer ikke å tenke meg at han faktisk elsker deg, Tror heller at han synes du er ung og hot, men ikke faktisk forelska for å bli noe seriøst desverre... Han kunne godt hatt barn som er eldre enn deg. 

Endret av CatPerson123
Skrevet

du lever bare en gang, gjør det du vil men ha i bakhodet at han nok dater deg fordi han synes du er ung og digg nå. Du blir som et slags trofé for han. Er ikke rart at i f eks exit serien så er konene gjerne litt yngre. Du ser hvordan det gikk

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

At han må være særdeles umoden . Å at du en dag vil se tilbake på det å tenke : æsj hva ville jeg med han . 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Begge er myndige! Når man er 18 år gammel, så er sannsynligheten for at noen man dater/er kjæreste med vil føre til et langvarig forhold uansett liten. Så er dette noe du vil i et kortsiktig perspektiv, så kjør på.

Anonymkode: 771e6...a51

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
CatPerson123 skrev (8 minutter siden):

hadde du vært 2 år yngre hadde det vært pedofili. 

Hva? For noe tull.

Og hun er 18! Myndig!

• Liker 5
Gjest CatPerson123
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva? For noe tull.

Og hun er 18! Myndig!

personlig synes jeg det er ekkelt. Ikke misforstå, hun gjør hva hun vil! Men vet ikke hva slags tanker mannen har, lsm.

Endret av CatPerson123
Skrevet
CatPerson123 skrev (Akkurat nå):

Ja, hvis hun var 16 hadde det vært det. Så personlig synes jeg det er ekkelt av den grunnen. 

Det er ikke pedofili å være sammen med en 16-åring!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest CatPerson123
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke pedofili å være sammen med en 16-åring!

Beklager, tok feil. Men synes fortsatt det er helt feil. Men beklager !

Skrevet
CatPerson123 skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis hun var 16 hadde det vært det. Så personlig synes jeg det er ekkelt av den grunnen. 

Du tar nok feil der, pedofili er å like prepubertale barn, en 16 åring er godt over den alderen

Anonymkode: f104e...ac8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest CatPerson123
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tar nok feil der, pedofili er å like prepubertale barn, en 16 åring er godt over den alderen

Anonymkode: f104e...ac8

Ja, beklager! Misforstod, tok feil. 

Skrevet

Han må enten være ekstremt umoden eller veldig manipulativ. Hva skulle man liksom ha til felles, når vi snakker middelaldrende og tenåring? Folk under 25 er umodne uansett, og for meg på 35 merker jeg at mer enn 6-7 år fra eller til medfører for stor mangel på felles referanser og den slags. En tenåring er ikke bare på en annen planet, men i et annet solsystem.

Anonymkode: 35bd1...aec

• Liker 4
Skrevet

Tenker det er rent seksuell interesse fra hans side, om ikke, så er han tilbakestående. 

Anonymkode: b0472...d0e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva har dere til felles? 
Hvis det skulle være slik at dere blir et par, er du forberedt på å være 45 og gift med en på snart 70? 

Anonymkode: 81da3...223

Du tror de kommer til å komme så langt? Om et par år så har han dumpet henne fordi at hun er for gammel og ser ekkel ut, så begynner han å lete etter en ny unge 

Anonymkode: 1704b...3be

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hørt om en ung jente fra en ressurssterk familie, som er frisk og rask og på vei mot studier som ville være interessert i noe sånt. De tilfelle jeg har hørt om inkluderer alltid en jente som er vokst i fattigdom eller fosterhjem eller omsorgssvikt, mens mannen gjerne har dårlig råd (sammenlignet med andre på hans alder), han klarer ikke å holde på forhold med voksne kvinner og er kanskje det mange tenker på som «lavstatus». Unntakene er kanskje slike som Leonardo DiCaprio, men han dater også utelukkende rike modeller - ikke «vanlige» jenter. 

Anonymkode: 0189e...377

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod.  

Endret av Perelandra
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 23.59):

Jeg har aldri hørt om en ung jente fra en ressurssterk familie, som er frisk og rask og på vei mot studier som ville være interessert i noe sånt. De tilfelle jeg har hørt om inkluderer alltid en jente som er vokst i fattigdom eller fosterhjem eller omsorgssvikt, mens mannen gjerne har dårlig råd (sammenlignet med andre på hans alder), han klarer ikke å holde på forhold med voksne kvinner og er kanskje det mange tenker på som «lavstatus». Unntakene er kanskje slike som Leonardo DiCaprio, men han dater også utelukkende rike modeller - ikke «vanlige» jenter. 

Anonymkode: 0189e...377

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

DiCaprio er et godt eksempel på en guttunge fanget i en voksen kropp. Industrien har gjprt at han aldri har modnet. Jentene blir modne med alderen og da byttes de ut slik de matcher hans mentale alder.

Anonymkode: 85af7...418

Endret av Perelandra
Skrevet

Alder er bare et tall og kjærlighet er kjærlighet. Man angrer oftere på det man ikke gjorde, enn det man gjorde.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

DiCaprio er et godt eksempel på en guttunge fanget i en voksen kropp. Industrien har gjprt at han aldri har modnet. Jentene blir modne med alderen og da byttes de ut slik de matcher hans mentale alder.

Anonymkode: 85af7...418

Han vet at kvinner når toppen utseendemessig når de er 23. En med så høy status kan da hele tiden date kvinner frem til de når toppen og ha et sexliv som gnistrer konstant. Vanlige menn må ta til takke med kvinner som forfaller.

Endret av Kompetent
  • Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...