Kompetent Skrevet 12. februar 2023 #101 Skrevet 12. februar 2023 1 hour ago, Blått said: Høy status menn er i langvarige forhold og lever lykkelig med det 🙂👌 det er jo en grunn til at de er høy status. De er hyggelige, omgjengelige, trofaste, elskverdige. 🙂 Selvfølgelig så har de blitt kapret tidlig. Men taktikker? eneste taktikken jeg har er at han skal være snill han skal være hyggelig og det skal gå an å prate med han. Jeg gikk på date med en som brukte mesteparten av daten til å snakke om hvordan alle damene var interessert i han, hvor deilig og attraktiv han var, og hvordan alle damer ville ha han. Det ble ikke en date nummer to. 🙂 Jeg blir heller singel enn å styre med sånt. Kvinner forteller jo ofte om at de blir lei menn som er for snille og kjedelige. I tillegg faller kvinners sexlyst kraftig de første årene etter inngått ekteskap, menns sexlyst er svakt stigende. Det er korrelasjon mellom antall sexpartnere og menns inntekt. Men kanskje menn blir hyggelige og trofaste av å tjene mye penger, ikke vet jeg. At du kun gikk etter utseende, og merket at en mann som er omsvermet av vakre kvinner og kan velge og vrake, kanskje blant enda vakrere kvinner enn deg, har et godt selvbilde, bør ikke komme som et sjokk. Det er jo klart at både kvinner og menn som er omsvermet har høye tanker om seg selv. Men kvinner ønsker ikke å skryte av dette, siden de frykter de skal ble sett på som billige. Menn som har mange sexpartnere er konger. Fuckboys er noe kvinner gjerne har seg med, incels forakter de med hver celle i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #102 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg tenker at dette er en fyr som av naturlige årsaker aldri har hatt sjans på kvinner på sin egen alder. Det kan være umodenhet, utseende, personlighet, hygiene og forhold til økonomi; antakeligvis en blanding av disse. Anonymkode: 16c0c...fa3 Eller en fyr som liker jenter så unge som lovlig og overhodet mulig... da ble det 18. Iflg loven voksen, men fremdeles en tenåring. Akkurat hva en del gamle griser liker. Anonymkode: 6e60e...ad9
Kompetent Skrevet 12. februar 2023 #103 Skrevet 12. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Eller en fyr som liker jenter så unge som lovlig og overhodet mulig... da ble det 18. Iflg loven voksen, men fremdeles en tenåring. Akkurat hva en del gamle griser liker. Anonymkode: 6e60e...ad9 Det er sexistisk å kalle en mann en gammel gris bare fordi han har god smak og ikke liker skrukkete halv-gamle kvinner. Dessuten kan all hans erfaring og emosjonelle modenhet være akkurat hva en ung kvinne trenger, i stedet for brunstige, hormonstyrte unggutter om bare tenker på en ting. 3
Blått Skrevet 12. februar 2023 #104 Skrevet 12. februar 2023 (endret) 13 minutter siden, Kompetent said: Kvinner forteller jo ofte om at de blir lei menn som er for snille og kjedelige. I tillegg faller kvinners sexlyst kraftig de første årene etter inngått ekteskap, menns sexlyst er svakt stigende. Det er korrelasjon mellom antall sexpartnere og menns inntekt. Men kanskje menn blir hyggelige og trofaste av å tjene mye penger, ikke vet jeg. At du kun gikk etter utseende, og merket at en mann som er omsvermet av vakre kvinner og kan velge og vrake, kanskje blant enda vakrere kvinner enn deg, har et godt selvbilde, bør ikke komme som et sjokk. Det er jo klart at både kvinner og menn som er omsvermet har høye tanker om seg selv. Men kvinner ønsker ikke å skryte av dette, siden de frykter de skal ble sett på som billige. Menn som har mange sexpartnere er konger. Fuckboys er noe kvinner gjerne har seg med, incels forakter de med hver celle i kroppen. Jeg merket ingenting jeg han skulle bruke hele daten på å fortelle meg at den og den damen stirret på han. Visste meg videoer på Snapchat av damer som hadde sendt til han som sto i trusa. Og som sagt så ble det ikke noe date nummer to av den grunn. Han hadde veldig lyst til å se meg igjen, men jeg sa nei. På dater så skal man snakke sammen, fokusere på hverandre og bli kjent med hverandre. Det du skriver viser egentlig bare at du ikke helt forstår problemstillingen. Kvinner vil ha hyggelig og ordentlig menn utseendet og penger er bare overfladiske ting som ikke spiller noen rolle. Endret 12. februar 2023 av Blått
Kompetent Skrevet 12. februar 2023 #105 Skrevet 12. februar 2023 (endret) 7 minutter siden, Blått said: Jeg merket ingenting jeg han skulle bruke hele daten på å fortelle meg at den og den damen stirret på han. Visste meg videoer på Snapchat av damer som hadde sendt til han som sto i trusa. Og som sagt så ble det ikke noe date nummer to av den grunn. Han hadde veldig lyst til å se meg igjen, men jeg sa nei. På dater så skal man snakke sammen, fokusere på hverandre og bli kjent med hverandre. Det du skriver viser egentlig bare at du ikke helt forstår problemstillingen. Kvinner vil ha hyggelig og ordentlig menn Kvinner vil ha forhold med menn som har bra nok usteende til å få de fleste kvinner. Du ville ha et forhold med han, og han ville bare ha sex med deg. Derfor ble det ikke noen date nummer 2, siden dere hadde ulike målsettinger. En mann som får slike bilder på Snapchat må ha mega-utseende. Selv får jeg bare slike bilder når jeg betaler eller later som jeg er kvinne. Er ikke lett for kvinner å sikre seg trofasthet fra de kjekkeste menn, noe du nok merket på den daten. Han var klar for neste dame etter han hadde kommet i buksene på deg. Det aksepterte du ikke. Endret 12. februar 2023 av Kompetent
VXL100 Skrevet 12. februar 2023 #106 Skrevet 12. februar 2023 Blått skrev (52 minutter siden): eg syns du skal bare stoppe, bare gi deg. Om 18-åringen er gutt eller jente. Det spiller ingen rolle. Det er ikke greit at en 40+ år gammel person løper etter 18-åringer. Punktum. Vel, jeg er enig i at det ikke er normalt og det sier litt om mannen. Men om hun allikevel ønsker det så er det jo hennes valg, altså noen tiltrekkes av samme kjønn, eller handikappede eller føtter. Hun vil tydeligvis ha den eldre mannen. Jeg bryr meg ikke så lenge folk selv ønsker det, og det er hva begge ønsker. Men når det er sagt, så er det mer sosialt akseptert og normalt med eldremann/jente enn omvendt. Og det skjønner jeg, akkurat som sexfetisj med lakk og lær sikkert er mer akseptert en piss og kaviar. Men det bryr jeg meg altså ikke noe med, folk får selv gjøre det de lyster så lenge de er enige om det.
Blått Skrevet 12. februar 2023 #107 Skrevet 12. februar 2023 (endret) 10 minutter siden, Kompetent said: Kvinner vil ha forhold med menn som har bra nok usteende til å få de fleste kvinner. Du ville ha et forhold med han, og han ville bare ha sex med deg. Derfor ble det ikke noen date nummer 2, siden dere hadde ulike målsettinger. En mann som får slike bilder på Snapchat må ha mega-utseende. Selv får jeg bare slike bilder når jeg betaler eller later som jeg er kvinne. Er ikke lett for kvinner å sikre seg trofasthet fra de kjekkeste menn, noe du nok merket på den daten. Han var klar for neste dame etter han hadde kommet i buksene på deg. Det aksepterte du ikke. Man blir ikke interessert i et forhold med en person etter en date. Herregud. 🤣 Edit: Er du veldig overfladisk? Kan jeg spørre om det? Som jeg sa så avviste jeg han her. Etter min mening så ser han helt ok ut, men selv så er jeg en dame som går etter kjemi. Det er de indre verdiene som teller. Jeg leter etter min beste venn. Akkurat nå så blir jeg Mo i knærne av en overvektig, ikke kjekk mann som er 10+ eldre enn meg. Endret 12. februar 2023 av Blått
Blått Skrevet 12. februar 2023 #108 Skrevet 12. februar 2023 6 minutter siden, VXL100 said: Vel, jeg er enig i at det ikke er normalt og det sier litt om mannen. Men om hun allikevel ønsker det så er det jo hennes valg, altså noen tiltrekkes av samme kjønn, eller handikappede eller føtter. Hun vil tydeligvis ha den eldre mannen. Jeg bryr meg ikke så lenge folk selv ønsker det, og det er hva begge ønsker. Men når det er sagt, så er det mer sosialt akseptert og normalt med eldremann/jente enn omvendt. Og det skjønner jeg, akkurat som sexfetisj med lakk og lær sikkert er mer akseptert en piss og kaviar. Men det bryr jeg meg altså ikke noe med, folk får selv gjøre det de lyster så lenge de er enige om det. Nå fikk jeg veldig dårlig samvittighet for at jeg svarte deg så hardt. Tilgi meg 🙏 Jeg er enig i at det er hennes valg og hadde jeg sett noe sånt i nærheten av meg så hadde jeg lukket øynene.
Kompetent Skrevet 12. februar 2023 #109 Skrevet 12. februar 2023 (endret) 23 minutter siden, Blått said: Man blir ikke interessert i et forhold med en person etter en date. Herregud. 🤣 Edit: Er du veldig overfladisk? Kan jeg spørre om det? Som jeg sa så avviste jeg han her. Etter min mening så ser han helt ok ut, men selv så er jeg en dame som går etter kjemi. Det er de indre verdiene som teller. Jeg leter etter min beste venn. Akkurat nå så blir jeg Mo i knærne av en overvektig, ikke kjekk mann som er 10+ eldre enn meg. Jeg har erfart i diskusjoner her at den minste info jeg gir om meg personlig, blir brukt mot meg som et våpen av andre debattantanter her. Jeg ser ofte eksempler på at siden kvinner ikke er overvettes begeistret for menns utsende, så betyr "ok" utseende 9/10. Det virker jo også som du nyter at du kunne avvise ham, en grad av skadefryd som kvinner ofte tygger på som en søt karamell. Jeg er en eklektiker på alle livets områder, og liker kun det beste. Dette gjelder også kvinner og deres intelligens, skjønnhet, mystikk og humoristiske sans, er egenskaper som alle må oppfylles. Endret 12. februar 2023 av Kompetent
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #110 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, jeg har i noen måneder møtt/datet en som er 24 år eldre enn meg.. har ikke sagt det til mange rundt meg da jeg er redd for negative reaksjoner. Men jeg liker han veldig godt. Hva er deres tanker? Anonymkode: 15b50...4ad Det er bare en ting som kan beskrive dette, jeg fullfører bare overskriften din: "Jeg er 18, han er 42, han er tilbakestående" Anonymkode: 90e83...bb1 1
Blått Skrevet 12. februar 2023 #111 Skrevet 12. februar 2023 (endret) 5 minutter siden, Kompetent said: Jeg har erfart i diskusjoner her at den minste info jeg gir om meg personlig, blir brukt mot meg som et våpen av andre debattantanter her. Jeg ser ofte eksempler på at siden kvinner ikke er overvettes begeistret for menns utsende, så betyr "ok" utseende 9/10. Det virker jo også som du nyter at du kunne avvise ham, en grad av skadefryd som kvinner ofte tygger på som en søt karamell. Jeg er en eklektiker på alle livets områder, og liker kun det beste. Dette gjelder også kvinner og ders utseende, intelligens, skjønnhet, mystikk og humoristisk sans er et minimum. Du fremstår som veldig overfladisk og som om du bryr deg mye om sånne overfladiske ting som egentlig i det store og hele har ingen betydning. Det som er sexy og tiltrekkende er hyggelig, omgjengelige og flotte menn. Sånne egenskaper som du viser her på KG, ja, jeg har forståelse for at damer ikke sender deg bilder og at du er singel. Du må jobbe med deg selv hvis du ønsker å finne deg en kjæreste. Omsorgsfulle menn er sexy. Å avvise noen er aldri gøy. Det er en veldig vond følelse, spesielt fordi mange føler seg veldig såret og reagerer voldsomt da. Men du kan ikke være med noen som behandler deg dårlig - bare fordi du ikke vil såre dem. Endret 12. februar 2023 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #112 Skrevet 12. februar 2023 Når jeg var 18 var pappa 44…. Anonymkode: 4e276...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #113 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ekkelt. Ingen vil ha deg når han er ferdig med deg. Anonymkode: 0b0cc...896 DU er ekkel! For en forferdelig kommentar å skrive til en 18-åring! Hun var et barn for litt siden! Håper du ikke har, og aldri får, barn selv! Anonymkode: ed1fd...dda 2
Kompetent Skrevet 12. februar 2023 #114 Skrevet 12. februar 2023 Just now, Blått said: Du fremstår som veldig overfladisk og som om du bryr deg mye om sånne overfladiske ting som egentlig i det store og hele har ingen betydning. Det som er sexy og tiltrekkende er hyggelig, omgjengelige og flotte menn. Sånne egenskaper som du viser her på KG, ja, jeg har forståelse for at damer ikke sender deg bilder og at du er singel. Du må jobbe med deg selv hvis du ønsker å finne deg en kjæreste. Omsorgsfulle menn er sexy. Jeg er ikke her for å diskutere meg selv. Det er blitt gjort utallige tester for å finne ut hva kvinner går etter, samme profiler på Tinder bytter bare bilde, og vips så er kvinner klare til å møtes og blir så positive som bare det. Selv frekke kommentarer faller i god jord nå mannen har prima utseende. Jeg trenger bare være meg selv når jeg chatter med damer privat, og de tror ofte jeg er helt fantastisk. Det eneste de ikke synes er fantastisk er utseendet. Du skulle prøve å lage deg en profil som mann på Tinder, så ville du sett at kvinner knapt nok liker menn.
Gjest Abendstern Skrevet 12. februar 2023 #115 Skrevet 12. februar 2023 Jeg kjenner deg ikke og det er derfor vanskelig for meg å sette meg inn i din situasjon. Personlig så tenker jeg at et slikt forhold neppe vil fungere. Jeg ville heller tenkt på hva du finner attraktivt med denne mannen og da funnet en mann på egen alder som har disse egenskapene/attraktiviteten.
Gjest T-AA Skrevet 12. februar 2023 #116 Skrevet 12. februar 2023 Kos dere! Ikke bry deg om de bitre kjerringene her inne. Gjør som du selv vil 🥰
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #117 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 22.47): Hei, jeg har i noen måneder møtt/datet en som er 24 år eldre enn meg.. har ikke sagt det til mange rundt meg da jeg er redd for negative reaksjoner. Men jeg liker han veldig godt. Hva er deres tanker? Anonymkode: 15b50...4ad Hei, vil først si at jeg har vært i nesten helt samme situasjon selv. Når jeg var 18 var jeg i et "hemmelig forhold" til en mann på 46 år. Jeg var helt idiot over han og så stupforelsket at det går ikke an. Vi hadde det mye gøy sammen og gjorde koselige ting sammen, tror også vi begge to følte at det var spennende med både aldersforskjellen og det at ingen andre visste det. Når det til slutt ble kjent for andre ble det helt baluba. Noen i familien min dro til fyren, andre i bygda kalte han for pedofil. Flere ville ikke ha kontakt med meg og kalte meg for en hore. Det endte med at jeg flyttet fra hjembygda mi og kuttet kontakt med han. Tror aldri jeg har grått så mye og så hardt i mitt liv som når det hele gikk til h*lvete. Et år senere etter jeg flyttet til en ny plass tok han kontakt med meg igjen og sa at han var i byen jeg bodde i den helga. Endte med at jeg sa ja til å komme på besøk. Det var ikke det samme når jeg møtte han igjen, alle følelsene var ikke der lengre og jeg så i måten han så på meg og snakket til meg at han egentlig ikke brydde seg så hardt om meg, men han hadde fortsatt veldig lyst til å ha s*x med meg. Når jeg dro derfra følte jeg at det endelig var over, fordi jeg så at han egentlig ikke brydde seg noe om meg og tenkte at det hadde han sikkert aldri gjort egentlig heller. Det var nok mer en slags kink eller fetish for han å kunne ligge med noen så mye yngre enn han selv. Så da blokkerte jeg han og har aldri hørt fra han igjen. Dette er noen år siden nå og jeg klarer nesten ikke tro at jeg var så intim med den mannen, fordi jeg ser det soleklart nå at det ikke var bra. Jeg visste det nok innerst inne der og da også at det ikke var bra eller riktig, men jeg var "ung og dum" og ga f i det, fordi jeg gjorde det jeg hadde lyst til der og da. Og fulgte hjertet og følelsene mine. Så jeg tviler sterkt på at alle i kommentarene her som hyler om at du ikke må gjøre det og at du ikke skjønner hva du driver med eller at han er pedo føles noe godt for deg. De kommentarene var i hvertfall ikke gode for meg og det er de nok ikke for deg heller. Jeg ønsker ikke å dømme deg, fordi jeg husker hvor ensomt og vondt det var når folk kuttet meg ut og sa stygge ting til meg den gangen. Ønsker deg lykke til videre ❤️ Uansett hva som skjer, aldri glem hvor verdifull du er. Anonymkode: 3d18c...edd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #118 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 22.47): Hei, jeg har i noen måneder møtt/datet en som er 24 år eldre enn meg.. har ikke sagt det til mange rundt meg da jeg er redd for negative reaksjoner. Men jeg liker han veldig godt. Hva er deres tanker? Anonymkode: 15b50...4ad U do u, kunne aldri vært med noen så gamle selv 🤮 men alle er jo forskjellige. Men sikkert lurt å prate om fremtidsplaner osv siden dere er så forskjellige plasser i livet. Husk å teste ut hvordan det blir å ha han med i sosiale settinger. Du har noen gøyale sosiale år fremfor deg, ikke la han holde deg tilbake fra det fordi han er ferdig og blir sliten. Anonymkode: 8eee8...d1a
Perelandra Skrevet 13. februar 2023 #119 Skrevet 13. februar 2023 Tråden er ryddet for krenkende innhold, latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, spam (innlegg kun bestående av lenke), spekulasjoner, ensidig meningspåvirkning, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #120 Skrevet 13. februar 2023 22 hours ago, Kompetent said: Som jeg sa, avvisning er kvinners eneste våpen mot menn, du bekrefter bare det jeg sa Jeg håper for guds skyld at du aldri får deg dame(for damens skyld) med holdningene dine. Du er mer interessert i hva som kan vere galt med kvinner, enn realiteten. Statistikken du kommer med er en unnskylding, og som en støtte til deg selv om hvorfor du ikke får deg dame Jeg som mann, kan trygt påstå dette. Anonymkode: afc7e...5b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå