Gå til innhold

Prins Harry og Meghan😉


Sofie Maria

Anbefalte innlegg

Sofie Maria skrev (1 minutt siden):

Boka til Harry antar jeg du mener? Den har tittelen spare og beskriver forteller vel det meste.

the spare er reserve/den som er til overs .. 🥺 jeg syns oppriktig syndt på han. 

Enig, tittelen på boken er trist. Jeg syns synd på han, mtp alt han har gått gjennom. Utrolig mye.

Men personlig synes jeg meghan har ødelagt litt for han, så vanskelig å tro på de to sammen.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 8.39):

Forstår ikke hvorfor de lager så mye drama. Meghan er dramaqueen som mange amerikanske damer er, og Harry er forelsket og dilter etter.

Kunne de ikke bare holdt kjeft og flyttet stille ut?

Anonymkode: d3ae1...f3f

Du må se netflixen - du har mange fakta feil! 

1. De prøvde i mange år å få til endringer (særlig i forbindelse med media og den vonde dekningen de fikk) men fikk null støtte fra kongehuset!! De prøvde virkelig og de ville være endel av familien, men på et punkt ble det nok er nok. 

2. Harry var den som tok valget om å dra, ikke henne! hun var i veldig dårlig mental tilstand på den tiden (igjen media og mobbing) og Harrry var livredd for at historien skulle gjenta seg selv (leser det som han var veldig redd meghan skulle ta selvmord) På denne tiden var Meghan suicidal, men fikk ikke lov av kongehuset å oppsøke hjelp pga hvordan dette ville fremstå/skade på rykte til kongehuset. 

For meg virker hele kongehuset gjennomsyrer av galskap og jeg er glad for at de to kom seg unna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (På 15.1.2023 den 23.22):

På denne tiden var Meghan suicidal, men fikk ikke lov av kongehuset å oppsøke hjelp pga hvordan dette ville fremstå/skade på rykte til kongehuset.

Men Harry kunne ringe rett til terapeuten sin etter en krangel med broren,  ref. boka hans. Merkelig det der.

  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (På 15.1.2023 den 23.24):

Men Harry kunne ringe rett til terapeuten sin etter en krangel med broren,  ref. boka hans. Merkelig det der.

selvsagt, men hvis man er så dypt nede som den situasjonen var så holder det ikke med en tlf samtale, det skjønner du å. hun ville dra et sted aka bli lagt inn, men fikk ikke lov pga hvordan det ville se ut utad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (6 minutter siden):

selvsagt, men hvis man er så dypt nede som den situasjonen var så holder det ikke med en tlf samtale, det skjønner du å. hun ville dra et sted aka bli lagt inn, men fikk ikke lov pga hvordan det ville se ut utad. 

 

Hun var slett ikke suicidal eller lei seg på noen måte. Hun spilte på Harry og hans følelser for Diana. Diana kastet seg faktisk ned en trapp da hun gikk gravid.

Bare manipulering alt sammen. 

Endret av Sultan
Redigert for å unngå at flere misforstår.
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (2 minutter siden):

 

Hun var slett ikke suicidal eller lei seg på noen måte. Hun spilte på Harry og hans følelser for Diana. Hun kastet seg faktisk ned en trapp da hun gikk gravid.

Bare manipulering alt sammen. 

Hvordan vet du det skjedde? 
Var du der?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie Maria skrev (4 minutter siden):

Du må se netflixen - du har mange fakta feil! 

1. De prøvde i mange år å få til endringer (særlig i forbindelse med media og den vonde dekningen de fikk) men fikk null støtte fra kongehuset!! De prøvde virkelig og de ville være endel av familien, men på et punkt ble det nok er nok. 

2. Harry var den som tok valget om å dra, ikke henne! hun var i veldig dårlig mental tilstand på den tiden (igjen media og mobbing) og Harrry var livredd for at historien skulle gjenta seg selv (leser det som han var veldig redd meghan skulle ta selvmord) På denne tiden var Meghan suicidal, men fikk ikke lov av kongehuset å oppsøke hjelp pga hvordan dette ville fremstå/skade på rykte til kongehuset. 

For meg virker hele kongehuset gjennomsyrer av galskap og jeg er glad for at de to kom seg unna. 

Netflixen er en dokumentar på Harry og Meghan sine opplevelser. Det er ikke en dokumentar på hva som er faktisk sannhet. Blant annet merkelig at Meghan ikke fikk oppsøke psykolog, når Harry hadde en terapeut han bare kunne kontakte når han ønsket (han ringte jo for eksempel terapeuten sin med en gang etter en konflikt med broren sin). Da er det jo særdeles merkelig at Harry ikke lot Meghan låne telefonen hans og ringe terapeuten, om situasjonen virkelig var slik de beskrev, syns du ikke?

Forøvrig er dette litt interessant lesing for dem som tror blindt på det Harry og Meghan forteller 

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11637869/DR-MAX-PEMBERTON-Queen-right-psychiatrists-know-recollections-really-vary.html

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11633705/Talk-recollections-vary-Harry-Meghans-truth-doesnt-match-elses.html

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det skjedde? 
Var du der?

Jeg antar ingen normale folk vil lyve på seg noe sånt. Slik jeg leser Meghan er hun over « normalen « med smarthet og varme - utelukker dermed at hun lyver om et så alvorlig tema.

er faktisk veldig sårbart å skulle utlevere seg selv på den måten- hun vet veldig godt at mange millioner ser på den netflixen. og for å kontre - hvor i alle dager har du det fra at hun kasta seg ned noe trapp ? var du der å bevitnet situasjonen? 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (1 minutt siden):

er faktisk veldig sårbart å skulle utlevere seg selv på den måten- hun vet veldig godt at mange millioner ser på den netflixen. og for å kontre - hvor i alle dager har du det fra at hun kasta seg ned noe trapp ? var du der å bevitnet situasjonen? 😉

Det var Diana som kastet seg ned en trapp.

Netflix-serien var ikke en nøytral dokumentar. Det var en serie MM og Harry selv produserte, hvor de kunne fremstille seg som ofre.

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (Akkurat nå):

Det var Diana som kastet seg ned en trapp.

Netflix-serien var ikke en nøytral dokumentar. Det var en serie MM og Harry selv produserte, hvor de kunne fremstille seg som ofre.

okai misforsto👍🏻 altså i så fall tenker jeg jo at bekymringen til Harry var enda mer ekte! Hva om hun helt på ekte var suicudal gjorde noe dumt i et desperate øyeblikk og han mistet både baby og henne ?? Nei kom igjen a .. De gjorde absolutt rett valg å flytte vekk fra gærne familien sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (3 minutter siden):

Det var Diana som kastet seg ned en trapp.

Netflix-serien var ikke en nøytral dokumentar. Det var en serie MM og Harry selv produserte, hvor de kunne fremstille seg som ofre.

Sykt at folk faktisk biter på de greiene der, at de tror at alt M og H sier er sant 😆

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (7 minutter siden):

selvsagt, men hvis man er så dypt nede som den situasjonen var så holder det ikke med en tlf samtale, det skjønner du å. hun ville dra et sted aka bli lagt inn, men fikk ikke lov pga hvordan det ville se ut utad. 

Normalt kan man ikke bare dra til et sted for å bli lagt inn, man blir gjerne vurdert av en psykolog først. Selvsagt kan man legge seg inn hvor som helst om man har penger nok, men jeg skjønner ikke helt resonnementet ditt med at det ikke ville holde med en telefonsamtale. Da får de starte med en telefonsamtale, få et møte med psykologen og videre ta psykologens vurderinger til følge.

Så du skjønner vel at det ikke henger på grep at Meghan ble nektet hjelp? Harry kunne fint skaffet henne hjelp, om behovet var så stort og hun ikke klarte å be om hjelp selv. Og om man tenker litt logisk oppi alt det Meghan og Harry forteller, så er det jo veldig merkelig om slottet vurderer det slik at det er bedre for ryktet deres om Meghan tok selvmord mens slottet hadde nektet henne helsehjelp, fremfor at Meghan ble lagt inn en plass. Hvordan tror du det ville sett ut utad om hun faktisk tok selvmord?

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (På 15.1.2023 den 23.43):

okai misforsto👍🏻 altså i så fall tenker jeg jo at bekymringen til Harry var enda mer ekte! Hva om hun helt på ekte var suicudal gjorde noe dumt i et desperate øyeblikk og han mistet både baby og henne ?? Nei kom igjen a .. De gjorde absolutt rett valg å flytte vekk fra gærne familien sin. 

Nå. Det er vel ikke kongefamilien som fremstår som forstyrret.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple Basil skrev (3 minutter siden):

Sykt at folk faktisk biter på de greiene der, at de tror at alt M og H sier er sant 😆

fordi det er det mest sannsynlige? Hvorfor i alle dager ellers ville de rømt til et annet land om det ikke var for at de ble mobbet bort? Harry sier jo selv på netflix at han savner UK og menneskene der, bare ikle all trakasseringen fra media 🥺

Endret av Sofie Maria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (På 15.1.2023 den 23.45):

Nå. Det er vel ikke kongefamilien som fremstår som forstyrret.

Jeg syns det👍🏻 om alt meg/harry sier er løyn fra ende til annen så må de jo komme  til motmele og fortelle sin del av fortellingen, noe de ikke gidder å gjøre = jeg konkluderer med at de har ingenting å komme med som gir noe mening. 

ps. eks den « store» greia rett før bryllupet hvor meghan (ifølge britisk media 😅) skulle ha fått Kate til å gråte var faktisk total motsatt vei - just google it og du finner sannheten ❤️ Kate kom med blomstrer og beklagelse etterpå så antar de fikk ordnet opp, men folk stoler på den britiske pressen når de klarer å flippe en sak så på hodet og ingen hensyn til sannheten ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (26 minutter siden):

Du må se netflixen - du har mange fakta feil! 

1. De prøvde i mange år å få til endringer (særlig i forbindelse med media og den vonde dekningen de fikk) men fikk null støtte fra kongehuset!! De prøvde virkelig og de ville være endel av familien, men på et punkt ble det nok er nok. 

2. Harry var den som tok valget om å dra, ikke henne! hun var i veldig dårlig mental tilstand på den tiden (igjen media og mobbing) og Harrry var livredd for at historien skulle gjenta seg selv (leser det som han var veldig redd meghan skulle ta selvmord) På denne tiden var Meghan suicidal, men fikk ikke lov av kongehuset å oppsøke hjelp pga hvordan dette ville fremstå/skade på rykte til kongehuset. 

For meg virker hele kongehuset gjennomsyrer av galskap og jeg er glad for at de to kom seg unna. 

Ja men hvordan vet du at de ikke lyver eller overdriver ? F eks når de snakket om paparazzi som forfulgte dem, viste de bilder av fotografer på en harry potter premiere, men sa at det var de som forfulgte dem. Sier litt om ærligheten her. 

Kanskje de prøvde å bli en del av familien, men det er jeg ikke overbevist om. Meghan trenger oppmerksomhet hele tiden. Hun ble mobbet av media, men siden hun har en tendens til å overdrive, vet man aldri om man kan stole på henne. 

Kanskje det var harry som bestemte seg for å dra fra kongehuset, men har er jo forelsket i henne. Han er nok en bra person, men hun gir dem et veldig dårlig rykte. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sofie Maria skrev (På 15.1.2023 den 23.52):

om alt meg/harry sier er løyn fra ende til annen så må de jo komme  til motmele og fortelle sin del av fortellingen, noe de ikke gidder å gjøre = jeg konkluderer med at de har ingenting å komme med som gir noe mening. 

Never complain, never explain.

William har faktisk kommentert en gang da en journalist spurte om kongefamilien var rasistiske, da regner jeg med han var så oppgitt og overrumplet. Men utover det kommenterer de selvfølgelig ingenting. Det er slik det fungerer.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (14 minutter siden):

Normalt kan man ikke bare dra til et sted for å bli lagt inn, man blir gjerne vurdert av en psykolog først. Selvsagt kan man legge seg inn hvor som helst om man har penger nok, men jeg skjønner ikke helt resonnementet ditt med at det ikke ville holde med en telefonsamtale. Da får de starte med en telefonsamtale, få et møte med psykologen og videre ta psykologens vurderinger til følge.

Så du skjønner vel at det ikke henger på grep at Meghan ble nektet hjelp? Harry kunne fint skaffet henne hjelp, om behovet var så stort og hun ikke klarte å be om hjelp selv. Og om man tenker litt logisk oppi alt det Meghan og Harry forteller, så er det jo veldig merkelig om slottet vurderer det slik at det er bedre for ryktet deres om Meghan tok selvmord mens slottet hadde nektet henne helsehjelp, fremfor at Meghan ble lagt inn en plass. Hvordan tror du det ville sett ut utad om hun faktisk tok selvmord?

Den siste der er jeg hundre prosent enig med, høy risiko de gamblet på det , men antar de fulgte dronningen sitt « motto « aldri klag og aldri forklar» ? aka tørk tårene og ta deg sammen du er prinsesse for guds skyld. Antar det var noe i den gata hvis jeg skal tippe. 

Endret av Sofie Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (7 minutter siden):

fordi det er det mest sannsynlige? Hvorfor i alle dager ellers ville de rømt til et annet land om det ikke var for at de ble mobbet bort? Harry sier jo selv på netflix at han savner UK og menneskene der, bare ikle all trakasseringen fra media 🥺

Harry ble trakassert fra media, bare fordi han var en del av kongefamilien. Ikke hans feil, og det girabsolutt mening at han slet og sliter pga det. Helt vanvittig hvordan han ble trakassert som ungdom. 

Men meghan blir trakassert fra media pga hvordan hun oppfører seg, fordi hun alltid vil være den alle ser. Ja, media gjør alt mer dramatisk. Men alt imot henne stammer fra et eller annet HUN har gjort hun ble ikke født inn i det like mye som Harry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultan skrev (På 15.1.2023 den 23.54):

Never complain, never explain.

William har faktisk kommentert en gang da en journalist spurte om kongefamilien var rasistiske, da regner jeg med han var så oppgitt og overrumplet. Men utover det kommenterer de selvfølgelig ingenting. Det er slik det fungerer.

Ja og du tenker det er normalt? enda en grunn til at den familien er litt smågal fra mitt perspektiv. Det ordtaket gir null mening for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...