Gå til innhold

vasker du vb buksa di?


India

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hadde jeg heller kjøpt fem vaskbare og ei flaske konjakk for resten... :sjenert:

Helt klart!!

ehh... ikke konjakk kanskje da......... rødvinsdunk? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Jeg har både crown modellen og den andre VB modellen uten krone men som er custom made og jeg vasker de sammen med alle de andre klærne mine. Går helt fint det.

Sorry ass, men gidder ikke håndvakse olabukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ,de sitter vell nedi Tyrkia /Romania å syr de også.som så MANGE andre bukser.

Akkurat som hudpleierene sier at MD formulations KUN selges hos hudpleier.ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Kostet 3200,-

:overrasket: Jeeez....for den summen kunne jeg fått meg en dugandes shoppings på NoaNoa....men jeg vet hvordan det er ,av og til fins det ting man bare MÅ ha, uavhengig av pris.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart!!

ehh... ikke konjakk kanskje da......... rødvinsdunk? :sjarmor:

:nikker:

Man får ei tønne vin for resten, hvis man kjøper 1 stk fin bukse med normal pris.

Men for noen er dessverre image alt. Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det tror jeg.Akkurat som de er ekte de du kjøper i Tyrkia ,Det er jo der de blir sydd,Regner med det er 2 sort eller rest.

Forstår ikke folk som synes det er så stas med VB ,det er jo harry det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker jo som disse buksene er veldig populære for tiden.

Men noen liker de og andre ikke. folk har vel forskjellig smak,sånn vil det alltid være.

Selvfølgelig mener man at det man selv liker er bra,og det andre bruker som man ikke selv liker er harry o.l.

jeg synes det f.eks. er kjempe styggt med korte bukser uten bootcut..

Og man bruker penger på forskjellige ting.

jeg prioriterer bukser og kjøper de jeg vil ha uten å tenke på pris, fordi jeg må ha jeans som sitter riktig.

og andre kanskje prioriterer f.eks sko,topper eller lignende.

Men altså jeg vasker mine r&r vrengte på 30 grader på finvask og da holder de seg like fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker mine og, både på 40 og 60 grader. Det går så bra så. Men mulig de er fake. Kjøpt på nettet i sept / okt og gir seg ut for å være madridmodellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden ingen vet forskjellen på ekte og fake kan det ikke være store forskjellen. Så da kan man jo like gjerne kjøpe på nett som i butikk hvor man vet de er ekte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen r&r bukser kjöpt paa auksjon ute eller hjemme er ekte.  R&rR bukser selges KUN i utvalgte butikker!

Nå kan det vel faktisk hende at noen av de som selger på auksjon har kjøpt i butikk da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den modellen jeg har selges på nettet så jeg(husker ikke navnet på den i farta), og jeg er hun som kjøpte den for 3200 kr tidligere i tråden.

Buksene på ebay var fake. Det sto jo selfølgelig 100% ekte, men både lommer og sømmer var "feil". Men ser sikkert ekte ut for de som ikke har sett den originale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det vel faktisk hende at noen av de som selger på auksjon har kjøpt i butikk da  ;)

Du mener at de kjøper kanskje ti bukser i ulike modeller til full pris, for deretter å selge dem til en tredel av dette på nettet? Høres ut som dårlig forretning, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener at de kjøper kanskje ti bukser i ulike modeller til full pris, for deretter å selge dem til en tredel av dette på nettet? Høres ut som dårlig forretning, spør du meg.

:ler: Ja, enig i det resonementet. Nei, de er nok fake, mine og, men de er faktisk ganske fine selvom "alle" har dem for tida. Får finne en fjortis som vil arve dem da. :ler: Neida, jeg bryr meg egentlig ikke om de er fake, bare konstanterer at så nok er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...