Gå til innhold

vasker du vb buksa di?


India

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg victoria beckham bukse og på den hang det en lapp hvor det sto: do not wash!

Kan man ikke vaske den?

Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg husker spice-girls filmen, og da sier hun der hun ligger og svømmer i themsen: Denne drakten kan ikke vaskes, den kan bare tørrenses!

Kanskje det henger sammen...

Jeg har ikke sett spicefilmen! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at dongeribukser generelt holder seg mye bedre hvis de renses i stede for å vaskes, og det er forsåvidt logisk i og med at tørrens er mer skånsomt enn en runde i vaskemskinen. Men jeg ville ha vasket den hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

jeg har også en R&R bukse som det står at skal vaskes i kaldt vann! Forholdsvis ny ennå så jeg har ikke prøvd, men vil den krympe på 30 grader?

så ikke denne lappen før buksen var kjøpt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste maskiner har kaldvask, så hvis man vasker på ull, skrur ned sentrifugehastighet og setter temp. på kald, så bør vel det være rimelig skånsomt. Og vaske buksen på vrangen selvfølgelig.

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de buksene masse glam& stash på lommene? Kanskje det er fare for at dette faller av i vask og at de helgarderer seg med å skrive at buksa ikke skal vaskes? I fall noe av stashet faller av..

Hvor mye betalte du for den buksa egentlig? (ren nysgjerrighet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast den og kjøp ny.

Det er posh, det.

Dere vet jo at Becks bruker en gjennomsnittlig månedslønn (for oss vanlige dødelige) på boxershorts (husker ikke om det var RL eller CK) i måneden - etter bruk og kast-prinsippet....

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håndvasker min. Den har krystaller på, men det gikk så bra så. :)

Det står at den bare kan renses på den lappen som henger utenpå buksa, men på lappen inni stod det at den kunne vaskes på 30 grader. Da tenkte jeg som så at jeg prøver håndvask, og som sagt så gikk det helt fint.

Jeg kan legge til at jeg har en del undertøy og annet småtteri som også krever håndvask, så å vaske den buksa slik var for meg null pes. ;)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ennå ikke turt å vaske min jeg..men har vell brukt den 5 ganger eller noe sånt bare:)

Kommer til å vaske den på 30 grader på det mest varsomme programmet som er på maskinen.(med vrangen ut)

Jeg har ikke krone-buksen, men en annen med lommer bak, som gir litt sprett rumpe effekt! kjempe fin!!Så forøvrig at Tyra Banks hadde den på premieren på sitt nye talk show ;)

Kostet 3200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er den dyreste buksen jeg har. Men når jeg hadde litt ekstra penger i januar bestemte jeg meg for å bare kjøpe den buksen jeg falt helt for! Jeg har ekstremt lange ben og finner aldri den lengden jeg skal ha, og når det da dukker opp en som passer så kjøper jeg den!

Fra før har jeg vell ligget på rundt 1500,- (replay som regel...)for en bukse og syns det var dyrt... og så slo jeg den helt ut i januar da!

Typen tror den kostet 1500,-....ufff......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to replay bukser selv.. Elsker dem :D Men de er litt viere, for jeg er absulutt ikke tynn nok til Victoria Beckham buksene.. Sukk....

Hvem lyver vel ikke til typen og foreldre om pris på klær osv? Tjihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...