Cornflakes Skrevet 22. februar 2023 #261 Del Skrevet 22. februar 2023 Mysticgirl skrev (1 time siden): Jeg mistet litt respekt for han etter dette. Jeg likte han godt i begynnelsen, så omsorgsfull for Mila og snill. Nå virker han overfladisk og tenker kun på utseendet. Hun gir jo ikke akkurat så mye av seg selv, som vi ser på tv i alle fall. Hun liker han nok bedre enn hun vil innrømme Ja, jeg syns det kan virke sånn. Kanskje hun er flau over å like han siden han ikke var hennes ideal og hun så for seg en prins på hvit hest og kjemper for å ikke like han. Er sånn det virker på meg. Hun har fått raseriutbrudd over han og hun gråt og var lei seg når han dro, sånne følelser og reaksjoner kommer ikke hvis man ikke har noe følelser for personen. Jeg kan kjenne meg igjen i det å like en person som ikke er min type, at jeg egentlig syns han er stygg f.eks, men liker han og er tiltrukket alikevel, det er en merkelig kombinasjon og man begynner å oppføre seg rart en stund før man faller til ro med at man faktisk liker det mennesket og gir faen i hva andre tenker om det. Hun har ikke skjønt helt selv at hun liker han, og da kan man få mange rare abstinenser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. februar 2023 #262 Del Skrevet 23. februar 2023 Tror det var like greit at Kasper trakk seg, de fungerte ikke sammen i det hele tatt og var like umodne begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 23. februar 2023 #263 Del Skrevet 23. februar 2023 Går GVFB flere ganger i uka nå? Det var jo bare en episode på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. februar 2023 #264 Del Skrevet 23. februar 2023 kaleidoskop skrev (1 time siden): Går GVFB flere ganger i uka nå? Det var jo bare en episode på tirsdag. Kommer ny episode hver tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. februar 2023 #265 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) kaleidoskop skrev (3 timer siden): Går GVFB flere ganger i uka nå? Det var jo bare en episode på tirsdag. Det legges ut en ny episode på Discovery+ hver tirsdag, slik at de som streamer vil alltid ligge en episode foran lineær tv. Endret 23. februar 2023 av Krutthøna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 23. februar 2023 #266 Del Skrevet 23. februar 2023 Chroma skrev (4 timer siden): Tror det var like greit at Kasper trakk seg, de fungerte ikke sammen i det hele tatt og var like umodne begge to. Men hva var den egentlige årsaken? Ble han skremt vekk av hennes oppførsel, har han gått over en grense, eller har de brutt reglene? De brukte jo de andre PR-ene som par-psykologer slik at de andre parene brukte tid på deres problemer enn sine egne partnere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. februar 2023 #267 Del Skrevet 23. februar 2023 https://www.kk.no/underholdning/sandra-ble-gift-med-kasper-sa-endret-en-uventet-beskjed-alt/78542936 Kasper valgte å trekke seg fra konkurransen av helsemessige årsaker. - Hva skjedde? - Jeg vet like lite som alle andre. Han sa at det var på grunn av helsemessige årsaker, men jeg ble jo veldig nysgjerrig på hva som skjedde. Jeg satt igjen med en følelse av at han dro hjem på grunn av oss eller meg, siden jeg ikke fikk svar. Kasper ønsker ikke å tilføye noe mer om grunnen til at han trakk seg. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 23. februar 2023 #268 Del Skrevet 23. februar 2023 Jonathan er dessverre en needy type. Klarer ikke håndtere en pen dame. Han lar henne overkjøre og styre sjappa. Hun sa det i første program, at hun trengte en "ledertype", i.e - det er ikke han hun trenger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. februar 2023 #269 Del Skrevet 23. februar 2023 Motelvibes skrev (4 timer siden): Men hva var den egentlige årsaken? Ble han skremt vekk av hennes oppførsel, har han gått over en grense, eller har de brutt reglene? De brukte jo de andre PR-ene som par-psykologer slik at de andre parene brukte tid på deres problemer enn sine egne partnere. Det er det bare Kasper som vet. Men jeg forstår han, det må være ekstremt ubehagelig å bli matchet SÅ dårlig når det i tillegg skal sendes på tv. Han virker som en type som blir fort usikker på seg selv og de rundt seg. Jeg håper han har det bra nå! Veldig skjønn gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. februar 2023 #270 Del Skrevet 23. februar 2023 29_j skrev (1 time siden): Var nok psyken. God nok grunn til å trekke seg, jeg hadde selv ikke klart hun der. Klarer ikke folk som snakker nedlatende om andre over et bord med masse folk. Ta det etterpå! De var umodne begge to. Ikke så rart med tanke på alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 23. februar 2023 #271 Del Skrevet 23. februar 2023 Merkelig matching i dette programmet 🤔 Altså Joakim… Det virker som han er en type som innerst inne er veldig usikker på seg selv, men en litt sånn alfahann i det ytre. Trenger eller er ikke ute etter en myk kvinne som er snill, god og vakker. Han vil ha en som spiller litt spill for å få han, som også lar han jakte. Egentlig kjedelig, veldig typisk. Han burde ha fått Mila. Jonathan har jeg etter siste episode fått delte meninger om. Han virket så sympatisk, klok og alt annet jeg tidligere skrev. Men så er han som en hund etter Mila som egentlig ikke er så innmari pen, men bare selvopptatt og kjølig. Håper kanskje hun blomstrer og viser litt av seg selv og sitt indre, da tror jeg inntrykket kan bli bra. Jonathan burde bli matchet med Kaja. De kunne nok hatt lange fine gode samtaler sammen. Kasper vil jeg ikke spekulere i. Men bra at han innså selv at det beste var å dra. Jeg kommer ikke til å savne den banninga til hu «dama» hans da. Ble mett av ordet Helvete som hu sa i hver setning 😅😅 jøjje meg. Ørjan og Cecilie er bare litt mye. Og jeg personlig klarer ikke de to. De siste har jeg tro på 💐 De to guttene kommer ikke til p forbli gift. Altfor ulike. Men jeg liker de litt. Men lurer litt på hvorfor enkelte har meldt seg på. Virker ikke helt gjennomtenkt. Virker som de på forhånd har en forventning om å gå i samme mønster som de alltid har gjort og som faktisk har gjort at de aldri har funnet den rette. Istedenfor å tenke annerledes og gå nye veier, så virker det som de bare forventet at matchmakerne skulle fikse det de ønsket. Ikke at de selv må jobbe for at ting skal fungere 🤔 🙄 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. februar 2023 #272 Del Skrevet 24. februar 2023 Leonaen skrev (11 timer siden): Merkelig matching i dette programmet 🤔 Altså Joakim… Det virker som han er en type som innerst inne er veldig usikker på seg selv, men en litt sånn alfahann i det ytre. Trenger eller er ikke ute etter en myk kvinne som er snill, god og vakker. Han vil ha en som spiller litt spill for å få han, som også lar han jakte. Egentlig kjedelig, veldig typisk. Han burde ha fått Mila. Jonathan har jeg etter siste episode fått delte meninger om. Han virket så sympatisk, klok og alt annet jeg tidligere skrev. Men så er han som en hund etter Mila som egentlig ikke er så innmari pen, men bare selvopptatt og kjølig. Håper kanskje hun blomstrer og viser litt av seg selv og sitt indre, da tror jeg inntrykket kan bli bra. Jonathan burde bli matchet med Kaja. De kunne nok hatt lange fine gode samtaler sammen. Kasper vil jeg ikke spekulere i. Men bra at han innså selv at det beste var å dra. Jeg kommer ikke til å savne den banninga til hu «dama» hans da. Ble mett av ordet Helvete som hu sa i hver setning 😅😅 jøjje meg. Ørjan og Cecilie er bare litt mye. Og jeg personlig klarer ikke de to. De siste har jeg tro på 💐 De to guttene kommer ikke til p forbli gift. Altfor ulike. Men jeg liker de litt. Men lurer litt på hvorfor enkelte har meldt seg på. Virker ikke helt gjennomtenkt. Virker som de på forhånd har en forventning om å gå i samme mønster som de alltid har gjort og som faktisk har gjort at de aldri har funnet den rette. Istedenfor å tenke annerledes og gå nye veier, så virker det som de bare forventet at matchmakerne skulle fikse det de ønsket. Ikke at de selv må jobbe for at ting skal fungere 🤔 🙄 Sandra minner om hun jenta i det spøkelsesprogrammet som gikk i fjor. Det med to youtibere og Lilli B. Hun banna også ALT for mye. Og vi på kg irriterte oss 🤓 Moralen er: Discovery, slutt å ta med folk som banner så mye!!! 🤪 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 24. februar 2023 #273 Del Skrevet 24. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (21 minutter siden): Sandra minner om hun jenta i det spøkelsesprogrammet som gikk i fjor. Det med to youtibere og Lilli B. Hun banna også ALT for mye. Og vi på kg irriterte oss 🤓 Moralen er: Discovery, slutt å ta med folk som banner så mye!!! 🤪 😂😂 Det var Sandra hu het. «Da blir det et HELVETE!» Tror det er yndlingsordet/setningen hennes 🙈🙊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. februar 2023 #274 Del Skrevet 27. februar 2023 Hvem er det som har et barn på 20 år??😳😳 alle som er med er jo så unge..😂 under 40 år liksom. Har troa på at Mila og Ørjan ender opp med å bli et par. De virker ganske like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 27. februar 2023 #275 Del Skrevet 27. februar 2023 Smurfii skrev (1 time siden): Hvem er det som har et barn på 20 år??😳😳 alle som er med er jo så unge..😂 under 40 år liksom. Har troa på at Mila og Ørjan ender opp med å bli et par. De virker ganske like! Joakim har et barn på 20. mener å huske at han sa han var 20 selv når han fikk barn 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 27. februar 2023 #276 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg elsker dette konseptet, men jeg skulle ønske at de kunne kalt det noe annet. Så kunne GVFB vært det det var Liker Benjamin litt bedre som psykolog en hun som har vært før.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 27. februar 2023 #277 Del Skrevet 27. februar 2023 Følger Mila på instagram bare for å se. For en selvdyrkelse.. Hun virker også veldig singel. Hun ser heller ikke like mye babe ut på tv som på insta. Hun får jo ikke med seg filter og airbrush på tv.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. februar 2023 #278 Del Skrevet 27. februar 2023 14 minutter siden, Sozzen said: Følger Mila på instagram bare for å se. For en selvdyrkelse.. Hun virker også veldig singel. Hun ser heller ikke like mye babe ut på tv som på insta. Hun får jo ikke med seg filter og airbrush på tv.. Ja det er ganske tydelig at hun ønsker å vise frem et liv og et utseende hun ikke har 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 27. februar 2023 #279 Del Skrevet 27. februar 2023 Sozzen skrev (2 timer siden): Følger Mila på instagram bare for å se. For en selvdyrkelse.. Hun virker også veldig singel. Hun ser heller ikke like mye babe ut på tv som på insta. Hun får jo ikke med seg filter og airbrush på tv.. Hva heter hun på Insta? Jeg fant henne ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 28. februar 2023 #280 Del Skrevet 28. februar 2023 Jolanda skrev (12 timer siden): Hva heter hun på Insta? Jeg fant henne ikke. Milatimaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå