K_mb Skrevet 22. februar 2023 #241 Del Skrevet 22. februar 2023 (endret) CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden): Jeg synes det virker som om han er litt kald, i den episoden som kom i går. Han gnåler om at han tenner på selvsikre damer osv. Kanskje HAN burde datet Mila. God ide, men ser ut som Ørjan og Mila finner tonen snart... Anim92 skrev (32 minutter siden): Jeg tror han heller prøver desperat å gi komplimenter og flørte, eller å lodde stemningen. Når man ikke er kjent og den andre gir minimalt av seg selv, er det på en måte bare utseende som står igjen å kommentere/rose. Men han får jo ingen bekreftelse tilbake eller engasjement for å bli kjent, så det hjelper jo lite. Jeg oppfatter han ikke som veldig overfladisk eller opptatt av utseende. Bare veldig på jakt etter å rose og få en respons. Hun lever jo tydeligvis på utseendet, så da er det lett å gå til det. Jeg synes heller ikke han har virket overfladisk i tidligere episoder. Men at han gidder å si til et menneske som ikke gir noe som helst av seg selv, at han har vunnet ved å "få" henne? Da fremstår han som overfladisk. Det eneste han gjør er å fylle på egoet hennes, for hun er uten tvil svært opptatt av utseende sitt. Ha litt stolthet mann, og krev noe tilbake, ikke bare gi, gi og gi. Endret 22. februar 2023 av K_mb 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 22. februar 2023 #242 Del Skrevet 22. februar 2023 Queen94 skrev (2 timer siden): Jeg syntes Kaja er supersøt! Men ser ut som det paret har det ganske fint sammen. Du mener Maja/Ingrid Alexandra?🤔 Kaja er sammen med Joakim. Som jeg syns passer bedre med Jonathan☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 22. februar 2023 #243 Del Skrevet 22. februar 2023 Noen som vet hva slags helseproblemer som gjorde at Kasper dro ? Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor hun blir så lei seg, for virker jo ikke som at hun likte han i det heletatt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #244 Del Skrevet 22. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Åh! Hva om Jonathan og Kaja hadde falt for hverandre i stedet? DET er match jeg ville likt å sett 🤩❤️ Han er raus med komplimenter, hun trenger bekreftelse. Og hun er minst like vakker som Mila, hvis utseendet er så viktig! Ja, det hadde vært en interessant match ☺️ De to kunne hatt godt av hverandres selskap. Jonathan er jo mye mer mann enn Joakim, med gode refleksjoner og mye å by på. Personligheten til Joakim blir mer og mer 🚽. Men igjen, det at han har jagd etter en som Linni på TV sier mye om hvilken type fyr han er. Fra utsiden blir det litt snålt å se på at han er usikker på om Kaja er «god nok» for han, når hun i mine øyne er langt over hans liga. Jeg synes Kaja er utrolig vakker, og hun virker veldig fin på innsiden, også. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. februar 2023 #245 Del Skrevet 22. februar 2023 (endret) K_mb skrev (4 timer siden): Enig! Han sier han vant. Vant hva? En iskald dame som ikke virker interessert i han? Jaja litt av en seier... trophy wife😉 Endret 22. februar 2023 av Grüner 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #246 Del Skrevet 22. februar 2023 Daisy_B skrev (34 minutter siden): Ja, det hadde vært en interessant match ☺️ De to kunne hatt godt av hverandres selskap. Jonathan er jo mye mer mann enn Joakim, med gode refleksjoner og mye å by på. Personligheten til Joakim blir mer og mer 🚽. Men igjen, det at han har jagd etter en som Linni på TV sier mye om hvilken type fyr han er. Fra utsiden blir det litt snålt å se på at han er usikker på om Kaja er «god nok» for han, når hun i mine øyne er langt over hans liga. Jeg synes Kaja er utrolig vakker, og hun virker veldig fin på innsiden, også. Hun er nydelig! Både Kaja og Maja er veldig vakre! Jeg tror Jonathan kunne gitt Kaja den tryggheten hun ønsker 🧡 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #247 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg håper forresten at de leser i tråden her 😂 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. februar 2023 #248 Del Skrevet 22. februar 2023 Queen94 skrev (9 timer siden): Jeg syntes også Mila er ganske kald person. Viser lite interesse for å bli kjent, sette pris på Jonathan eller rett og slett si noe fint til han. Hun avviser jo alle samtalene der han prøver å flørte. Han sier jo selv han mister selvtilliten. Ja, hun legger ikke ned så mye innsats i å bli kjent med han. Bare det hun sa om mat også. Hun virket ganske kompromissløs på at hun skulle ha sin «treningsmat» . Da fikk de heller spise hver sin mat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #249 Del Skrevet 22. februar 2023 Cornflakes skrev (1 time siden): Noen som vet hva slags helseproblemer som gjorde at Kasper dro ? Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor hun blir så lei seg, for virker jo ikke som at hun likte han i det heletatt? Lei seg for at opplevelsen var slutt, antagelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #250 Del Skrevet 22. februar 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Ja, hun legger ikke ned så mye innsats i å bli kjent med han. Bare det hun sa om mat også. Hun virket ganske kompromissløs på at hun skulle ha sin «treningsmat» . Da fikk de heller spise hver sin mat. Tenk så trist! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 22. februar 2023 #251 Del Skrevet 22. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden): Lei seg for at opplevelsen var slutt, antagelig. Men hva slags opplevelse er der når man ikke er tiltrukket av personen? Jeg hadde blitt lettet for å slippe å henge oppå en mann jeg ikke var tiltrukket av. Kanskje hun likte han bedre enn hun liker å innrømme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #252 Del Skrevet 22. februar 2023 Cornflakes skrev (3 minutter siden): Men hva slags opplevelse er der når man ikke er tiltrukket av personen? Jeg hadde blitt lettet for å slippe å henge oppå en mann jeg ikke var tiltrukket av. Kanskje hun likte han bedre enn hun liker å innrømme? Tror ikke nødvendigvis hun var der bare for å «finne kjærligheten». 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #253 Del Skrevet 22. februar 2023 Cornflakes skrev (5 minutter siden): Men hva slags opplevelse er der når man ikke er tiltrukket av personen? Jeg hadde blitt lettet for å slippe å henge oppå en mann jeg ikke var tiltrukket av. Kanskje hun likte han bedre enn hun liker å innrømme? «Opplevelse» som i «muligheten for å bli kjent og influenser» 😅 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #254 Del Skrevet 22. februar 2023 Daisy_B skrev (1 minutt siden): Tror ikke nødvendigvis hun var der bare for å «finne kjærligheten». Nettopp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 22. februar 2023 #255 Del Skrevet 22. februar 2023 Grüner skrev (32 minutter siden): trophy wife😉 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. februar 2023 #256 Del Skrevet 22. februar 2023 58 minutter siden, CrazyCatLady2500 said: Jeg håper forresten at de leser i tråden her 😂 Mila er nok garantert innom her og leser 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2023 #257 Del Skrevet 22. februar 2023 Nafiaa skrev (22 timer siden): Det er jeg veldig enig i,men han er også dessverre veldig opptatt av utseende på damene sine- det merker man i fler settinger og det han sier. Han er jo så blendet av Mila sin skjønnhet. Ha sier han ikke er opptatt av utseende, samtidig nevner han hele tiden hvor vakker hun er og heldig han er. Heldig på hvilket grunnlag? For hun gir jo absolutt ikke noe av seg selv, så han fokuserer helt og holdent på at han er heldig fordi hun er pen. Jeg mistet litt respekt for han etter dette. Jeg likte han godt i begynnelsen, så omsorgsfull for Mila og snill. Nå virker han overfladisk og tenker kun på utseendet. Hun gir jo ikke akkurat så mye av seg selv, som vi ser på tv i alle fall. Cornflakes skrev (2 timer siden): Noen som vet hva slags helseproblemer som gjorde at Kasper dro ? Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor hun blir så lei seg, for virker jo ikke som at hun likte han i det heletatt? Hun liker han nok bedre enn hun vil innrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 22. februar 2023 #258 Del Skrevet 22. februar 2023 Grüner skrev (1 time siden): Ja, hun legger ikke ned så mye innsats i å bli kjent med han. Bare det hun sa om mat også. Hun virket ganske kompromissløs på at hun skulle ha sin «treningsmat» . Da fikk de heller spise hver sin mat. Ja, akkurat det! Hvorfor kan hun ikke prøve å spise hans mat da? Eller lage noe han liker enn å ikke bry seg. Men ser ut som hu er mer interessert i Ørjan. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 22. februar 2023 #259 Del Skrevet 22. februar 2023 Daisy_B skrev (48 minutter siden): Tror ikke nødvendigvis hun var der bare for å «finne kjærligheten». For å drite seg ut da? For hun har jo ikke opptrådd så nevneverdig bra syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #260 Del Skrevet 22. februar 2023 Cornflakes skrev (7 minutter siden): For å drite seg ut da? For hun har jo ikke opptrådd så nevneverdig bra syns jeg. God selvinnsikt og stort oppmerksomhetsbehov er vel ikke akkurat to egenskaper som går hånd i hånd? ☺️ 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå