Krutthøna Skrevet 28. mars 2023 #661 Del Skrevet 28. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (33 minutter siden): Jeg tror jeg er i det lettkrenka hjørnet i dag 😂 muligens pms. Sjokkert over både Joakim og Mila, og ble provosert da jeg prøvde å se på Grenseløst forelsket også. Herregud. Hvor finnes alle de folka her til vanlig? Går de rundt ute blant oss andre? Lol 😂💯👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. mars 2023 #662 Del Skrevet 28. mars 2023 Krutthøna skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Da har jeg sett den nyeste episoden på Discovery+ Joakim graver sin egen grav. Får dårlige vibber av hele fyren. Kaja, må løpe asap. Han er ingen god kjæreste. Sverre & Maja er skjønne. Har tro på de. Men, de må få røynt seg litt, slik at alt ikke bare er en dans på roser. Ting ser nesten for lett ut for de....hvis det er lov å si 😍 Hva skjer med Jonathan og Mila? De ser nesten forelsket ut. Jonathan tror jeg er 100% oppriktig, men Mila kan helt sikkert fake det, hvis det gagner henne. Fikk et litt bedre inntrykk i dagens episode. Hun er søt og smilende. Håper bare hun kan gi det en sjanse. Mest fordi Jonathan ønsker det. Ørjan og Cecilie. De hadde en fin tone, og det så virkelig ut som de koste seg ute i Oslos gater. Nesten så jeg håper Cecilie har ombestemt seg. Selv om de er veldig forskjellige rent stilmessig, som de også snakket om i episoden, tror jeg de kunne vært en fin match til slutt. Gleder meg allerede til neste tirsdag 🙈😅 Spoiler Ja, og når det gjelder foreldrene til Maja - for noen flotte folk! Jeg skulle ønske de var mine foreldre. (jeg vil være Maja. Digger utseendet hennes, stilen, den rolige væremåten, BILEN hennes og den kjekke liksom-ektemannen). På en ikke-creepy måte 😂 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars 2023 #663 Del Skrevet 28. mars 2023 Daisy_B skrev (På 23.3.2023 den 0.18): Ja, du må jo da i så fall gå ut av tråden når du har lest innleggene fram til dato for ny episode, ellers nytter det ikke å vente en uke som du sier. Men du klarer ikke å få alle til å bestandig bruke spoiler tag uansett, når nesten alle ligger foran. Så hvis det er veldig viktig for deg, er det tryggest å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars 2023 #664 Del Skrevet 28. mars 2023 https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/det-mila-sier-sjokkerer-alle-veldig-gammeldags/1850319/ Isprinsesse søker steinansikt. Hun har noen pussige verdier den dama. Hvis en mann viser følelser, så blir hun skeptisk til om han kan ta vare på henne og barna. Og øst-europeiske menn er dypere (!) fordi de strør om seg med komplimenter og gaver? 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #665 Del Skrevet 28. mars 2023 Grüner skrev (6 minutter siden): Daisy_B skrev (På 23.3.2023 den 0.18): Ja, du må jo da i så fall gå ut av tråden når du har lest innleggene fram til dato for ny episode, ellers nytter det ikke å vente en uke som du sier. Men du klarer ikke å få alle til å bestandig bruke spoiler tag uansett, når nesten alle ligger foran. Så hvis det er veldig viktig for deg, er det tryggest å Skulle du si meg noe her? Får ikke opp noen tekst fra deg etter sitatet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars 2023 #666 Del Skrevet 28. mars 2023 Daisy_B skrev (10 minutter siden): Skulle du si meg noe her? Får ikke opp noen tekst fra deg etter sitatet. Nei, da. Jeg kom meg bare ikke ut fordi siden hadde hengt seg opp😬. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. mars 2023 #667 Del Skrevet 28. mars 2023 Grüner skrev (1 time siden): Nei, da. Jeg kom meg bare ikke ut fordi siden hadde hengt seg opp😬. Det skjer meg noen ganger også. Logger ut og inn igjen. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 28. mars 2023 #668 Del Skrevet 28. mars 2023 2 hours ago, Grüner said: https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/det-mila-sier-sjokkerer-alle-veldig-gammeldags/1850319/ Isprinsesse søker steinansikt. Hun har noen pussige verdier den dama. Hvis en mann viser følelser, så blir hun skeptisk til om han kan ta vare på henne og barna. Og øst-europeiske menn er dypere (!) fordi de strør om seg med komplimenter og gaver? I Øst-Europa er det mer status med materielle ting enn her. Folk er selvfølgelig opptatt av det materielle her også, men folk er mer fornuftige. I spesielt russiske miljøer er dyr bil, diamantring og pelsjakke veldig status selv om man ikke nødvendigvis har råd til det. Menn tar lån opp til øra for å være «skikkelig mann» for konene sine, selv med vanlige jobber. Og nyrike russere, vel man ser hvordan de oppfører seg på ferie. I tillegg taler statistikken mot argumentet hennes Det virker mer som om hun er usikker på seg selv og derfor avviser norske menn som en beskyttelsesmekanisme. De kan ikke avvise meg hvis jeg avviser de først. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. mars 2023 #669 Del Skrevet 28. mars 2023 000VF000 skrev (45 minutter siden): I Øst-Europa er det mer status med materielle ting enn her. Folk er selvfølgelig opptatt av det materielle her også, men folk er mer fornuftige. I spesielt russiske miljøer er dyr bil, diamantring og pelsjakke veldig status selv om man ikke nødvendigvis har råd til det. Menn tar lån opp til øra for å være «skikkelig mann» for konene sine, selv med vanlige jobber. Og nyrike russere, vel man ser hvordan de oppfører seg på ferie. I tillegg taler statistikken mot argumentet hennes Det virker mer som om hun er usikker på seg selv og derfor avviser norske menn som en beskyttelsesmekanisme. De kan ikke avvise meg hvis jeg avviser de først. Lurer på hvordan hun takler å faktisk bli dumpa? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 28. mars 2023 #670 Del Skrevet 28. mars 2023 4 minutter siden, CrazyCatLady2500 said: Lurer på hvordan hun takler å faktisk bli dumpa? Hun er vanskelig å lese. Men jeg tipper med mer trening og enda høyere vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 28. mars 2023 #671 Del Skrevet 28. mars 2023 Spoiler Hjelpe meg for en episode🥵 Mila er seg selv lik, og gledet seg til å VISE SEG FREM. Atte hæ? Du skal treffe svigers for første gang, og er ikke spent, ikke nervøs, nei, du gleder deg til at flere skal se på deg. Vel, vel. Hun fikk jo det som hun ville. Svigerfar bladde gjennom rumpe, lår og pupper, og kalte det kunst og vakkert, så hva mer kan man be om. Mila ble mer smilende og blid, og klart det, alle skryter av hvor nydelig hun er. At de har fire unger som også blir en (stor!) del av pakka nevnes ikke her heller. Mila skal på diett, Mila skal fotograferes, alle elsker kroppen til Mila. Jonathan sier han er stolt. Og han er helt blind. Dette forholdet har ikke plass til andre enn Mila. Kaja og Jonathan. Den sleske jækelen! Han har dra til-tryne, og jeg kastet opp litt i munnen min da han sa den idiotiske kommentaren til svigermor. Hvor korka kan man bli?! Han er ikke kjekk, han er usikker, og den dritten av en svekling må bryte ned Kaja for å føle seg bedre selv. Kaja må løpe! Ørjan vokser på meg, og etter dagens episode er han faktisk, sammen med Sverre, den beste og mest tillitvekkende mannen i denne sesongen. Han er snill, har selvrespekt, og han er flink til å se Cecilie. Litt rart at de får velge bort hjemmebesøket, hvorfor? Fordi de bare er med for gøy, og derfor får de lov å la være å blande familie inni det hele? Maja er helt nydelig, inni og utenpå. Sverre har gjort et kupp, og han virker god han også. Håper vi får se mer av hva han er og står for fremover. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 28. mars 2023 #672 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Krutthøna skrev (6 timer siden): Skjul innhold Da har jeg sett den nyeste episoden på Discovery+ Joakim graver sin egen grav. Får dårlige vibber av hele fyren. Kaja, må løpe asap. Han er ingen god kjæreste. Sverre & Maja er skjønne. Har tro på de. Men, de må få røynt seg litt, slik at alt ikke bare er en dans på roser. Ting ser nesten for lett ut for de....hvis det er lov å si 😍 Hva skjer med Jonathan og Mila? De ser nesten forelsket ut. Jonathan tror jeg er 100% oppriktig, men Mila kan helt sikkert fake det, hvis det gagner henne. Fikk et litt bedre inntrykk i dagens episode. Hun er søt og smilende. Håper bare hun kan gi det en sjanse. Mest fordi Jonathan ønsker det. Ørjan og Cecilie. De hadde en fin tone, og det så virkelig ut som de koste seg ute i Oslos gater. Nesten så jeg håper Cecilie har ombestemt seg. Selv om de er veldig forskjellige rent stilmessig, som de også snakket om i episoden, tror jeg de kunne vært en fin match til slutt. Gleder meg allerede til neste tirsdag 🙈😅 Spoiler Jeg blir kvalm av Joakim, han er pokker ikke verdt å kjempe for! Hva tror han at han er? Kaja er langt over han på alle plan, og som sagt mange ganger før: hun fortjener MYE bedre enn det der. Ser ut som det går bedre med Mila og Jonathan og at hun har løsnet litt opp. Men kleint når Jonathan vil at faren skal se på IG hvor "deilig" Mila er. For det er jo det profilen består av, kun selvskryt av eget utseende (kunst ifølge Mila). Faren syntes det var vakkert å se vakre bilder av vakre mennesker. Ok... Ørjan og Cecilie koser seg i hverandres selskap, men for meg virker det som om det er på et vennskapelig nivå. De flørter ikke, og det ser mer ut som vennskap enn romantisk. Sverre og Maja er som før 😅 Endret 28. mars 2023 av K_mb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 28. mars 2023 #673 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg tenker at Jonathan kunne fått en som er bedre enn Mila, personlighetsmessig. Men han forstår det ikke selv for han synes hun er så vakker og blir bare blendet av det. Han er smart og oppegående, hun er mer opptatt av det overfladiske. Den photosession hun hadde når de var på reise var jo bare pinlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars 2023 #674 Del Skrevet 28. mars 2023 000VF000 skrev (58 minutter siden): I Øst-Europa er det mer status med materielle ting enn her. Folk er selvfølgelig opptatt av det materielle her også, men folk er mer fornuftige. I spesielt russiske miljøer er dyr bil, diamantring og pelsjakke veldig status selv om man ikke nødvendigvis har råd til det. Menn tar lån opp til øra for å være «skikkelig mann» for konene sine, selv med vanlige jobber. Og nyrike russere, vel man ser hvordan de oppfører seg på ferie. I tillegg taler statistikken mot argumentet hennes Det virker mer som om hun er usikker på seg selv og derfor avviser norske menn som en beskyttelsesmekanisme. De kan ikke avvise meg hvis jeg avviser de først. Hun har selvinnsikt nok til å se at hennes stive væremåte kan ha med bakgrunnen hennes å gjøre. Men det blir liksom total kræsj med moderne voksne verdier. Hun vil ikke ha en myk mann som viser følelser, hun virker å legge mer vekt på det ytre enn det indre (så lenge han er kjekk, trent, har en god jobb, ikke viser følelser, gir henne komplimenter og gaver, slik at hun kan føle seg som en dronning, er hun happy). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #675 Del Skrevet 28. mars 2023 Spoiler Hele Mila-seansen var pinlig fra A til Å. «Dette blir flaut», sa jeg faktisk høyt da det starta. Hun gleder seg — av alle ting — til å vise seg fram for familien hans. Hun mener rumpebildene er jevngodt med kunst. Det blir litt som å kalle First Price-grøt for fine dining, siden ingen av delene krever skills å få til. Mila, du har en pen figur. Men kunst er det overhodet ikke. Svigerfar scroller og scroller (han ga seg jo aldri?) med et fårete glis, og ukjent dude på siden vet ikke hvor han skal gjøre av seg for han er så brydd. Faren spør søsteren: «hva synes du om henne?», og søsteren svarer «pen». Før hun utdyper: «penere enn jeg hadde trodd». Dett var dett å si om den saken. Om Joakim, så tror jeg rett og slett han er lite glup. Han evner aldri å lese rommet eller situasjonen, og sier dermed vanvittig mye idiotisk. Han byr ikke på seg selv, for det er ingen hjemme. Heldigvis ser Kaja ut til å begynne å innse at hun har fått utdelt en liten gutt som ønsker seg en Barbie. Ørjan fremstår som en kjernekar sammenlignet med Joakim. Cecilie bør faktisk slå til her, tror hun skal få vente lenge hvis hun vil se seg om etter noe bedre. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. mars 2023 #676 Del Skrevet 29. mars 2023 Daisy_B skrev (7 timer siden): Skjul innhold Hele Mila-seansen var pinlig fra A til Å. «Dette blir flaut», sa jeg faktisk høyt da det starta. Hun gleder seg — av alle ting — til å vise seg fram for familien hans. Hun mener rumpebildene er jevngodt med kunst. Det blir litt som å kalle First Price-grøt for fine dining, siden ingen av delene krever skills å få til. Mila, du har en pen figur. Men kunst er det overhodet ikke. Svigerfar scroller og scroller (han ga seg jo aldri?) med et fårete glis, og ukjent dude på siden vet ikke hvor han skal gjøre av seg for han er så brydd. Faren spør søsteren: «hva synes du om henne?», og søsteren svarer «pen». Før hun utdyper: «penere enn jeg hadde trodd». Dett var dett å si om den saken. Om Joakim, så tror jeg rett og slett han er lite glup. Han evner aldri å lese rommet eller situasjonen, og sier dermed vanvittig mye idiotisk. Han byr ikke på seg selv, for det er ingen hjemme. Heldigvis ser Kaja ut til å begynne å innse at hun har fått utdelt en liten gutt som ønsker seg en Barbie. Ørjan fremstår som en kjernekar sammenlignet med Joakim. Cecilie bør faktisk slå til her, tror hun skal få vente lenge hvis hun vil se seg om etter noe bedre. Godt oppsummert 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. mars 2023 #677 Del Skrevet 29. mars 2023 Røkla skrev (8 timer siden): Skjul innhold Hjelpe meg for en episode🥵 Mila er seg selv lik, og gledet seg til å VISE SEG FREM. Atte hæ? Du skal treffe svigers for første gang, og er ikke spent, ikke nervøs, nei, du gleder deg til at flere skal se på deg. Vel, vel. Hun fikk jo det som hun ville. Svigerfar bladde gjennom rumpe, lår og pupper, og kalte det kunst og vakkert, så hva mer kan man be om. Mila ble mer smilende og blid, og klart det, alle skryter av hvor nydelig hun er. At de har fire unger som også blir en (stor!) del av pakka nevnes ikke her heller. Mila skal på diett, Mila skal fotograferes, alle elsker kroppen til Mila. Jonathan sier han er stolt. Og han er helt blind. Dette forholdet har ikke plass til andre enn Mila. Kaja og Jonathan. Den sleske jækelen! Han har dra til-tryne, og jeg kastet opp litt i munnen min da han sa den idiotiske kommentaren til svigermor. Hvor korka kan man bli?! Han er ikke kjekk, han er usikker, og den dritten av en svekling må bryte ned Kaja for å føle seg bedre selv. Kaja må løpe! Ørjan vokser på meg, og etter dagens episode er han faktisk, sammen med Sverre, den beste og mest tillitvekkende mannen i denne sesongen. Han er snill, har selvrespekt, og han er flink til å se Cecilie. Litt rart at de får velge bort hjemmebesøket, hvorfor? Fordi de bare er med for gøy, og derfor får de lov å la være å blande familie inni det hele? Maja er helt nydelig, inni og utenpå. Sverre har gjort et kupp, og han virker god han også. Håper vi får se mer av hva han er og står for fremover. Spoiler Mila fikk det hun ønsket, bli sett og oppmerksomhet på utseende. Da blir dama blid vettu. Jonathan sprekker av stolthet av å vise henne frem på Instagram 🥴 Faren koser seg når han scroller 🤣🙈 Helt snodig at utfordringer med de 4 andre menneskene som blir involvert i forholdet ikke blir nevnt. Men mulig det ikke kommer med på tv 🤷♀️ Angående Joakim, helt enig, han er slesk, ufordragelig og finnes ikke kjekk 🤢 Skulle ønske Kaja kunne si at nok er nok, og ikke bruke mer tid på en fyr som aldri gir henne en sjanse. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 29. mars 2023 #678 Del Skrevet 29. mars 2023 Joakim er en bra kar. Det er en grunn til at han kom langt i kampen om Linni. Linni er en dame alle menn trakter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. mars 2023 #679 Del Skrevet 29. mars 2023 Centimeteren skrev (49 minutter siden): Joakim er en bra kar. Det er en grunn til at han kom langt i kampen om Linni. Linni er en dame alle menn trakter etter. Er du ironisk? 37 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 29. mars 2023 #680 Del Skrevet 29. mars 2023 000VF000 skrev (18 timer siden): Jeg kjenner flere. Respekterte typer fordi de har en viss look og fører en viss lingo. Passer godt inn i lederstillinger med perfekte LinkedIn profiler. Men mangler prikken over i’en for å virkelig være de de utgir seg for å være. Når man først får øynene opp for personlighetstypen finner man de på de fleste arbeidsplasser. For en Spot'on beskrivelse 😂 Håper Kaja vokser skikkelig av denne serien. At hun ser verdien i seg selv og ikke blir ødelagt av å prøve å leve opp til Joakims standarder. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå