Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Centimeteren skrev (2 timer siden):

Joakim er en bra kar. Det er en grunn til at han kom langt i kampen om Linni. Linni er en dame alle menn trakter etter.

Unnskyld!??

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (6 timer siden):

Joakim er en bra kar. Det er en grunn til at han kom langt i kampen om Linni. Linni er en dame alle menn trakter etter.

Ja. Menn som Joakim trakter nok etter damer som Linni. Og damer som Linni etter menn som Joakim. 

Men mennesker som de er en egen rase. De lever for penger, status, likes, oppmerksomhet, makt, ruses av å være alfa. 

Så finnes det andre mennesker da. Som genuint elsker, bryr seg, lever med hjertet og vet å sette pris på de tingene i livet som faktisk betyr noe. 

 

  • Liker 18
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (7 timer siden):

For en Spot'on beskrivelse 😂 

Håper Kaja vokser skikkelig av denne serien. At hun ser verdien i seg selv og ikke blir ødelagt av å prøve å leve opp til Joakims standarder. 

Synes det virker som hun har begynt med det allerede. Og det gjør godt å se!

Angående Mila så virket det som familien til J likte henne, og hun gjorde et godt inntrykk av det vi så. Det er selvfølgelig produksjonen som ville at hun skulle vise frem IG sin. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (4 timer siden):

Ja. Menn som Joakim trakter nok etter damer som Linni. Og damer som Linni etter menn som Joakim. 

Men mennesker som de er en egen rase. De lever for penger, status, likes, oppmerksomhet, makt, ruses av å være alfa. 

Så finnes det andre mennesker da. Som genuint elsker, bryr seg, lever med hjertet og vet å sette pris på de tingene i livet som faktisk betyr noe. 

 

Spot on ! 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (2 timer siden):

Synes det virker som hun har begynt med det allerede. Og det gjør godt å se!

Angående Mila så virket det som familien til J likte henne, og hun gjorde et godt inntrykk av det vi så. Det er selvfølgelig produksjonen som ville at hun skulle vise frem IG sin. 

Ja, utifrå det vi fikk se synes jeg det virket som de hadde et veldig fint møte med Mila. Synes hun virket mer ekte og hyggelig i denne episoden . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (7 timer siden):

Synes det virker som hun har begynt med det allerede. Og det gjør godt å se!

Angående Mila så virket det som familien til J likte henne, og hun gjorde et godt inntrykk av det vi så. Det er selvfølgelig produksjonen som ville at hun skulle vise frem IG sin. 

Hvorfor tenker du at produksjonen ville det? (Bare spør av nysgjerrighet altså, har nemlig en teori selv også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joachim er altfor høy på seg selv uten å ha grunn til det…han har veldig lite annet å komme med enn «kul» sjargong og «kjekkasseri». Han utstråler en selvgodhet som jeg mistenker bunner i usikkerhet.
 

Det er bare trist å se hvordan han påvirker Kaja negativt, og hvordan hun står igjen etter dette eksperimentet gjenstår å se. Tipper hun får noen arr. Håper IKKE forholdet fortsetter. 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (På 28.3.2023 den 17.40):

Jeg kjenner flere. Respekterte typer fordi de har en viss look og fører en viss lingo. Passer godt inn i lederstillinger med perfekte LinkedIn profiler. Men mangler prikken over i’en for å virkelig være de de utgir seg for å være. Når man først får øynene opp for personlighetstypen finner man de på de fleste arbeidsplasser. 

Dette!!! De kryr av dem i privat næringsliv. Tror de er «the shit» og er egentlig helt middelmådige typer. Flaut. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mila: Med kun for å skape publisitet, å kun få trafikk på sine sosiale medier. 100% sikker på at det er derfor. 

 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger mila på Instagram og nå ser det ut som hun er på bryllupsreise i Maldivene 😱

Jonathan har ikke lagt ut noe på Instagram de siste dagene (men han er heller ikke veldig aktiv der)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TooGoodToGo
hudorm1 skrev (4 timer siden):

Mila: Med kun for å skape publisitet, å kun få trafikk på sine sosiale medier. 100% sikker på at det er derfor. 

 

Helt klart. Det viktigste i relasjonen mellom Mila og Jonathan er tydeligvis IG-kontoen hennes, skjønner ikke at han gidder. Hun ser bedre ut på IG enn på tv, og da mener jeg totalpakken, for på tv ser hun virkelig ikke bra ut. Divatendenser, prinsessevibber og et egosentrisk perspektiv på absolutt alt. 

Jonathan ser forøvrig ut som en kjernekar, i mine øyne. Hadde jeg ikke vært gift, hadde jeg dumpet inn i innboksen hans asap😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaja mister jo seg selv helt. Han er IKKE rett for henne. Han er en usikker dott som fortsatt er 14 år.......... Herlighet.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (3 timer siden):

Jeg følger mila på Instagram og nå ser det ut som hun er på bryllupsreise i Maldivene 😱

Jonathan har ikke lagt ut noe på Instagram de siste dagene (men han er heller ikke veldig aktiv der)

Jonathan var aktiv på Insta her om dagen (1-2 dager siden) Da var han ute å spiste med en guttegjeng. Tror ikke de er der ilag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så innmari kleint med han faren som koser seg med bildene til Mila. Mulig det er redigert av tv produksjon så det skal se ut som han scrollet mye lenger enn han faktisk gjorde. Men jeg kjente jeg ble litt pinlig berørt 😅 og med svigersønn ved siden av seg som såvidt turte å stirre da. Huff…

Joakim er jeg så lei av å se nå. Orker ikke. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Leonaen skrev (4 minutter siden):

Så innmari kleint med han faren som koser seg med bildene til Mila. Mulig det er redigert av tv produksjon så det skal se ut som han scrollet mye lenger enn han faktisk gjorde. Men jeg kjente jeg ble litt pinlig berørt 😅 og med svigersønn ved siden av seg som såvidt turte å stirre da. Huff…

Joakim er jeg så lei av å se nå. Orker ikke. 

Enig, veldig kleint. Også å kalle det kunst!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke begripe at de «ekspertene» prøver fortsatt å «redde forholdet» til Kaja og Joachim? De må jo se hvor giftig det forholdet er for Kaja. Det går ikke an å forandre på dette uansett hvor hardt man prøver. Joachim finnes ikke interessert overhodet, og det må være produksjonen som forteller de hvor lenge de skal holde ut, for å lage god tv. De leker med folks følelser, ikke bra.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hudorm1 skrev (11 timer siden):

Mila: Med kun for å skape publisitet, å kun få trafikk på sine sosiale medier. 100% sikker på at det er derfor. 

 

Ja, med hennes behov for komplimenter og oppmerksomhet er ikke det helt usannsynlig 😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har visst en ganske brokete fortid (jfr intervju i Dagbladet, 29.03.23)C7543AFE-5A22-40C0-974C-2B0446E81D30.thumb.jpeg.2c7ee6b7c14bfe1752742f1f20e1b040.jpeg:

 

Endret av Grüner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (9 timer siden):

Ørjan har visst en ganske brokete fortid (jfr intervju i Dagbladet, 29.03.23)C7543AFE-5A22-40C0-974C-2B0446E81D30.thumb.jpeg.2c7ee6b7c14bfe1752742f1f20e1b040.jpeg:

Da er det godt å se at han har kommet seg dit han er nå i dag. Han kan være stolt av seg selv 💐 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på instaen til Mila at hun går med noe som ligner en giftering, men den er på venstre hånd. Kan kanskje være en giftering allikevel 🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...