Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (9 timer siden):

Er det ikke Daniel Godø? Han som var med på Farmen for noen sesonger siden? ☺️

Oh my, JAAA - tusen takk 😁 Irriterte meg grønn at jeg ikke fant det ut - også tenkte jeg meg at fornavnet var Daniel men bare ikke hva mer 🤪😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ha ha! 😂»Gleder meg til å vise meg fram», sier Mila når hun skal treffe familien hans. Priceless 🙈🙈🙈 

 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Ha ha! 😂»Gleder meg til å vise meg fram», sier Mila når hun skal treffe familien hans. Priceless 🙈🙈🙈 

 

Spoiler

Huff! Kjenner jeg blir pinlig berørt...og jeg har ikke sett episoden enda 😨🤭😂

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Joakim, hva er det du SIER???? At dere har kysset og klemt og gått litt lenger fordi du «må sjekke om det er noe futt i a». 🙀🙀 det går ikke an!!! Og så til moren hennes?! Men det er respektløst å si sånt uansett!!! 

 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Joakim, hva er det du SIER???? At dere har kysset og klemt og gått litt lenger fordi du «må sjekke om det er noe futt i a». 🙀🙀 det går ikke an!!! Og så til moren hennes?! Men det er respektløst å si sånt uansett!!! 

 

Spoiler

Neeeeiiii!! Trodde snart Joakim var nådd bunnen i pinlig oppførsel. Kjenner jeg gleder meg til å se episoden 😂:popcorn: Håper virkelig Kaja ser hva hun har med å gjøre. Hun fortjener så mye bedre.

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Neeeeiiii!! Trodde snart Joakim var nådd bunnen i pinlig oppførsel. Kjenner jeg gleder meg til å se episoden 😂:popcorn: Håper virkelig Kaja ser hva hun har med å gjøre. Hun fortjener så mye bedre.

 

Spoiler

Hun er så søt! Så snill, og så pen. Og han er så idiotisk at jeg blir matt. 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):
  Vis skjult innhold

Hun er så søt! Så snill, og så pen. Og han er så idiotisk at jeg blir matt. 

 

Kaja er så god inni og utenpå❤️ Dessverre ble hun matchet med den mest kyniske fyren i hele programmet.

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (1 time siden):

Kaja er så god inni og utenpå❤️ Dessverre ble hun matchet med den mest kyniske fyren i hele programmet.

Ja! Og moren hennes bare «han er en ordentlig gutt». Hvorfor tror hun det? Fordi han har kort hår og ser “skikkelig” ut? Ørjan er mer «ordentlig». 

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden):

Ja! Og moren hennes bare «han er en ordentlig gutt». Hvorfor tror hun det? Fordi han har kort hår og ser “skikkelig” ut? Ørjan er mer «ordentlig». 

Ørjan er jo varm og virker som en snill og empatisk person.

Joakim er kald og overfladisk. Vil faktisk gå så langt som å si at dette er psykisk vold det han viser tendensen til. Stadig pirker på den partneren er som menneske, får henne til å tvile på seg selv og føle seg liten/ikke god nok, fremsnakker andre på områder som hun føler seg usikker på, evner ikke å trygge henne men river henne isteden videre ned💔 Jeg får vondt. Har vært i et sånt forhold selv.

  • Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (24 minutter siden):

Ørjan er jo varm og virker som en snill og empatisk person.

Joakim er kald og overfladisk. Vil faktisk gå så langt som å si at dette er psykisk vold det han viser tendensen til. Stadig pirker på den partneren er som menneske, får henne til å tvile på seg selv og føle seg liten/ikke god nok, fremsnakker andre på områder som hun føler seg usikker på, evner ikke å trygge henne men river henne isteden videre ned💔 Jeg får vondt. Har vært i et sånt forhold selv.

Apropos Ørjan. Jeg liker ham bedre og bedre. Jeg skulle gjerne sett flere samtaler mellom han og Cecilie av den typen samtale de hadde på benken i dagens episode. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, CrazyCatLady2500 said:
  Hide contents

Joakim, hva er det du SIER???? At dere har kysset og klemt og gått litt lenger fordi du «må sjekke om det er noe futt i a». 🙀🙀 det går ikke an!!! Og så til moren hennes?! Men det er respektløst å si sånt uansett!!! 

 

Det virker som om han er en person som snakker til svigermor på samme måte som han snakker til en kamerat eller kollega. Med andre ord total mangel på sosiale antenner. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (3 minutter siden):

Det virker som om han er en person som snakker til svigermor på samme måte som han snakker til en kamerat eller kollega. Med andre ord total mangel på sosiale antenner. 

Spoiler

Ja, men å uansett si «må sjekke om det er noe futt i a». Hvordan kan man få seg til å si noe sånt om et annet menneske?!?! 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:
  Hide contents

Ja, men å uansett si «må sjekke om det er noe futt i a». Hvordan kan man få seg til å si noe sånt om et annet menneske?!?! 

 

Spoiler

Det er sånn han snakker til gutta. Og i dette tilfellet, svigermor. Det sier sitt om verdier og oppdragelse, og sosiale antenner. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så klarer han jo ikke svare på enkle spørsmål som har med forholdet og sånn å gjøre. Åpner seg veldig lite, og er så overflatisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Det er sånn han snakker til gutta. Og i dette tilfellet, svigermor. Det sier sitt om verdier og oppdragelse, og sosiale antenner. 

 

Ille uansett, mannen er 40 år! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg er i det lettkrenka hjørnet i dag 😂 muligens pms. Sjokkert over både Joakim og Mila, og ble provosert da jeg prøvde å se på Grenseløst forelsket også. Herregud. Hvor finnes alle de folka her til vanlig? Går de rundt ute blant oss andre? 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CrazyCatLady2500 said:

Ille uansett, mannen er 40 år! 

Jeg kjenner flere. Respekterte typer fordi de har en viss look og fører en viss lingo. Passer godt inn i lederstillinger med perfekte LinkedIn profiler. Men mangler prikken over i’en for å virkelig være de de utgir seg for å være. Når man først får øynene opp for personlighetstypen finner man de på de fleste arbeidsplasser. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner flere. Respekterte typer fordi de har en viss look og fører en viss lingo. Passer godt inn i lederstillinger med perfekte LinkedIn profiler. Men mangler prikken over i’en for å virkelig være de de utgir seg for å være. Når man først får øynene opp for personlighetstypen finner man de på de fleste arbeidsplasser. 

Jeg jobber i kommunal sektor så det er ganske kommunegrått rundt meg både i hår og klesstil😆 og det er helt ok, kjenner jeg 💙

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Da har jeg sett den nyeste episoden på Discovery+ 

Joakim graver sin egen grav. Får dårlige vibber av hele fyren. Kaja, må løpe asap. Han er ingen god kjæreste.

Sverre & Maja er skjønne. Har tro på de. Men, de må få røynt seg litt, slik at alt ikke bare er en dans på roser. Ting ser nesten for lett ut for de....hvis det er lov å si 😍

Hva skjer med Jonathan og Mila? De ser nesten forelsket ut. Jonathan tror jeg er 100% oppriktig, men Mila kan helt sikkert fake det, hvis det gagner henne. Fikk et litt bedre inntrykk i dagens episode. Hun er søt og smilende. Håper bare hun kan gi det en sjanse. Mest fordi Jonathan ønsker det.

Ørjan og Cecilie. De hadde en fin tone, og det så virkelig ut som de koste seg ute i Oslos gater. Nesten så jeg håper Cecilie har ombestemt seg. Selv om de er veldig forskjellige rent stilmessig, som de også snakket om i episoden, tror jeg de kunne vært en fin match til slutt.

Gleder meg allerede til neste tirsdag 🙈😅

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...