Ariannah Skrevet 22. mars 2023 #581 Del Skrevet 22. mars 2023 makkapakka skrev (1 time siden): Jaja, trøsten er at Joakim ødelegger for seg selv i allefall, slik han viser seg frem på TV, ville ikke prøvd meg på han om jeg fikk 1 million. I Linni versjonen virket han veldig nervøs og stressa og redd han ikke ble den som ble valgt ut, kom til finalen, men ble heller ikke valgt. Han er ikke noe selvsikker person, heller en som må hevde seg over andre. Mila, blir bare flau over å se hvordan hun oppfører seg, fatter ikke at hun har 2 barn, virker så uansvarlig og ego, men menn ligger jo langflate etter sånne, de oppfatter det som "hard to get". "Jeg er vant til øst-europeiske menn, de er mye bedre." Hyggelig kommentar fra Mila. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. mars 2023 #582 Del Skrevet 22. mars 2023 Ariannah skrev (Akkurat nå): "Jeg er vant til øst-europeiske menn, de er mye bedre." Hyggelig kommentar fra Mila. La også merke til den kommentaren. Hun har bare vært sammen med øst-europeiske menn tidligere. De vet hvordan de skal behandle kvinner osv. Lurer på hvorfor det ikke har fungert da? Tydeligvis noe som har manglet i disse forholdene også. Nå skal ikke jeg si at det ikke kan ta slutt selv om motparten er fra et annet land, men hun har jo forhåndsdømt dette fra første sekund. Hvis Kaja fortjener bedre, så gjør jammen Jonathan det også. Tror forresten de to kunne blitt en bra match! Blir det enda en sesong, så må "eksperene" erstattes med folk som har peiling. Dette har vært loddtrekning. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 22. mars 2023 #583 Del Skrevet 22. mars 2023 Krutthøna skrev (2 minutter siden): La også merke til den kommentaren. Hun har bare vært sammen med øst-europeiske menn tidligere. De vet hvordan de skal behandle kvinner osv. Lurer på hvorfor det ikke har fungert da? Tydeligvis noe som har manglet i disse forholdene også. Nå skal ikke jeg si at det ikke kan ta slutt selv om motparten er fra et annet land, men hun har jo forhåndsdømt dette fra første sekund. Hvis Kaja fortjener bedre, så gjør jammen Jonathan det også. Tror forresten de to kunne blitt en bra match! Blir det enda en sesong, så må "eksperene" erstattes med folk som har peiling. Dette har vært loddtrekning. Ja, veldig rart at hun melder seg på et norsk dating-program der sannsynligheten for å bli matchet med en norsk mann er stor. Er litt dømmende å si at østeuropeere er bedre, jeg skjønner at folk har preferanser men må jo gå an å være åpen for å prøve noe nytt? Og hun ble jo skilt, selv om exen var østeuropeer. Virker bare som hun har bestemt seg for at det ikke vil funke. Kaja syns jeg er veldig søt og får litt vondt av henne. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. mars 2023 #584 Del Skrevet 22. mars 2023 Ariannah skrev (27 minutter siden): Ja, veldig rart at hun melder seg på et norsk dating-program der sannsynligheten for å bli matchet med en norsk mann er stor. Er litt dømmende å si at østeuropeere er bedre, jeg skjønner at folk har preferanser men må jo gå an å være åpen for å prøve noe nytt? Og hun ble jo skilt, selv om exen var østeuropeer. Virker bare som hun har bestemt seg for at det ikke vil funke. Kaja syns jeg er veldig søt og får litt vondt av henne. Kanskje hun bruker det som en unnskyldning for at hun ikke er interessert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. mars 2023 #585 Del Skrevet 22. mars 2023 Krutthøna skrev (1 time siden): La også merke til den kommentaren. Hun har bare vært sammen med øst-europeiske menn tidligere. De vet hvordan de skal behandle kvinner osv. Lurer på hvorfor det ikke har fungert da? Tydeligvis noe som har manglet i disse forholdene også. Nå skal ikke jeg si at det ikke kan ta slutt selv om motparten er fra et annet land, men hun har jo forhåndsdømt dette fra første sekund. Hvis Kaja fortjener bedre, så gjør jammen Jonathan det også. Tror forresten de to kunne blitt en bra match! Blir det enda en sesong, så må "eksperene" erstattes med folk som har peiling. Dette har vært loddtrekning. Det er ikke de som har matchet dem, men et datingfirma som heter Venus og Mars, som har matchet dem basert på sine algoritmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. mars 2023 #586 Del Skrevet 22. mars 2023 Grüner skrev (59 minutter siden): Det er ikke de som har matchet dem, men et datingfirma som heter Venus og Mars, som har matchet dem basert på sine algoritmer. Ekspertene var med på prosessen, sammen med dette firmaet. Så litt har de vel kunne påvirke? 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2023 #587 Del Skrevet 22. mars 2023 Krutthøna skrev (42 minutter siden): Ekspertene var med på prosessen, sammen med dette firmaet. Så litt har de vel kunne påvirke? 🤔 Jeg får mer inntrykk av at kun Benjamin har vært med på samtaler med potensielle deltakere, men da mer som i en casting-session. Altså ikke for å bidra i matchingen, som nok i større grad var gjort allerede. Det er mulig jeg tar feil her, altså, men det var nå slik jeg har oppfattet det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 22. mars 2023 #588 Del Skrevet 22. mars 2023 Krutthøna skrev (3 timer siden): La også merke til den kommentaren. Hun har bare vært sammen med øst-europeiske menn tidligere. De vet hvordan de skal behandle kvinner osv. Lurer på hvorfor det ikke har fungert da? Tydeligvis noe som har manglet i disse forholdene også. Nå skal ikke jeg si at det ikke kan ta slutt selv om motparten er fra et annet land, men hun har jo forhåndsdømt dette fra første sekund. Hvis Kaja fortjener bedre, så gjør jammen Jonathan det også. Tror forresten de to kunne blitt en bra match! Blir det enda en sesong, så må "eksperene" erstattes med folk som har peiling. Dette har vært loddtrekning. Hun er jo fra Øst-Europa selv, så det er egentlig ikke så rart at hun faller for menn i samme kultur som hun er vokst opp i. Men at hun deltar her viser jo at hun er villig til å forsøke noe nytt, selv om det å endre preferanser nok ikke er så lett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 22. mars 2023 #589 Del Skrevet 22. mars 2023 Sandie skrev (21 minutter siden): Hun er jo fra Øst-Europa selv, så det er egentlig ikke så rart at hun faller for menn i samme kultur som hun er vokst opp i. Men at hun deltar her viser jo at hun er villig til å forsøke noe nytt, selv om det å endre preferanser nok ikke er så lett. Jeg tenker også at mange kan lære seg selv og andre bedre å kjenne etter det Mila har sagt om sin kultur nå. Det er mye som påvirker oss mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 22. mars 2023 #590 Del Skrevet 22. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (På 21.3.2023 den 10.19): Skjul innhold HAHAHAA 😂😂 ansiktsuttrykket til Mila da Jonathan sa at han lett begynte å grine!!! Jeg vet heller ikke om jeg skal le eller gråte, så jeg ler. Asså… HVORFOR ble de matchet?!?? Og det kan man se at begge de to også lurer på!!! Og det lille kokette «eg trur ikkje eg hadde fått meir gnist av det». Det var det da ikke nødvendig å si høyt? Vis skjult innhold Spoiler Altså, her fikk jeg så vondt av Jonathan! 😢 Man er da vel for pokker ikke svak som mann dersom man viser følelser! Jeg vil heller påstå at man er sterk som tør det! Jeg vil mye heller ha en mann som det går an å dele følelser med, fremfor en som skal være steinansikt til enhver tid! Kjenner jeg får Mila mer og mer opp i halsen, og Jonathan hadde fortjent så utrolig mye bedre! Bare kommentaren hennes da han sa at han likte å sitte på en benk å se på folk som gikk forbi.. Nei, hun likte best å være den som ble sett på! Er det virkelig mulig å være så betatt av seg selv? 🙄🤢🤮 Jeg sitter og måper, liksom! Skulle nesten trodd det var kødd! 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. mars 2023 #591 Del Skrevet 22. mars 2023 Janzypants skrev (20 minutter siden): Skjul innhold Altså, her fikk jeg så vondt av Jonathan! 😢 Man er da vel for pokker ikke svak som mann dersom man viser følelser! Jeg vil heller påstå at man er sterk som tør det! Jeg vil mye heller ha en mann som det går an å dele følelser med, fremfor en som skal være steinansikt til enhver tid! Kjenner jeg får Mila mer og mer opp i halsen, og Jonathan hadde fortjent så utrolig mye bedre! Bare kommentaren hennes da han sa at han likte å sitte på en benk å se på folk som gikk forbi.. Nei, hun likte best å være den som ble sett på! Er det virkelig mulig å være så betatt av seg selv? 🙄🤢🤮 Jeg sitter og måper, liksom! Skulle nesten trodd det var kødd! Spoiler Ja, men hun lager ris til egen bak. Det er bare å se på hele den tråden her, som er full av sympati for Jonathan. Ørjan er heller ikke så iskald og sånt som det hun ønsker seg, forresten. Kanskje hun burde datet Joachim? Kanskje Mila og Kaja rett og slett skal bytte partner?? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #592 Del Skrevet 22. mars 2023 Ariannah skrev (6 timer siden): "Jeg er vant til øst-europeiske menn, de er mye bedre." Hyggelig kommentar fra Mila. Ja, de har visst dypere sjel, ifølge Mila. Men hvorfor melde seg på et norsk datingprogram da? Kunne hun ikke funnet en mann selv, uten programmet? Jeg tror hun bare leter etter unnskyldninger. Hun er ikke ute etter kjærlighet, men etter PR. Hun vil bli influencer. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #593 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Spoiler Jeg lurer veldig på hva som skjedde den kvelden på byen. Vi får vite svært lite, men stemningen er rar morgenen etter, Kaja dro hjem alene, mens Joachim kom hjem i firetiden. Hvorfor drar ikke paret hjem sammen? I tillegg kommer det frem noe om at de hadde møtt datteren til Joachim på et utested. Noe så kleint, hva gjør far på samme utested som datter. Og jeg forstår at for Kaja er det rart å møte datteren når alt er så usikkert og Joachim ikke gir henne noenting, annet enn komplekser. Trist at hun måtte dra hjem alene mens fjotten Joachim fester videre. Han er så useriøs hun burde bare skrevet dra! Hun får LETT bedre. Endret 23. mars 2023 av Christina82 la til spoiler 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. mars 2023 #594 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Røkla skrev (17 timer siden): Spoiler Jeg lurer veldig på hva som skjedde den kvelden på byen. Vi får vite svært lite, men stemningen er rar morgenen etter, Kaja dro hjem alene, mens Joachim kom hjem i firetiden. Hvorfor drar ikke paret hjem sammen? I tillegg kommer det frem noe om at de hadde møtt datteren til Joachim på et utested. Noe så kleint, hva gjør far på samme utested som datter. Og jeg forstår at for Kaja er det rart å møte datteren når alt er så usikkert og Joachim ikke gir henne noenting, annet enn komplekser. Trist at hun måtte dra hjem alene mens fjotten Joachim fester videre. Han er så useriøs hun burde bare skrevet dra! Hun får LETT bedre. Spoiler Spoiler Det var jo nettopp dette jeg poengerte etter første episode. Stemor på 30 til en datter på 20 er for tett i alder, de to kunne like godt vært venninner. Når de møtes på samme utested liksom... Endret 23. mars 2023 av Christina82 spoiler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. mars 2023 #595 Del Skrevet 22. mars 2023 Røkla skrev (1 time siden): Ja, de har visst dypere sjel, ifølge Mila. Men hvorfor melde seg på et norsk datingprogram da? Kunne hun ikke funnet en mann selv, uten programmet? Jeg tror hun bare leter etter unnskyldninger. Hun er ikke ute etter kjærlighet, men etter PR. Hun vil bli influencer. Dypere sjel fordi de overøser henne med komplimenter og gaver 🤣 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #596 Del Skrevet 22. mars 2023 Nutz skrev (25 minutter siden): Det var jo nettopp dette jeg poengerte etter første episode. Stemor på 30 til en datter på 20 er for tett i alder, de to kunne like godt vært venninner. Når de møtes på samme utested liksom... Ja, det blir bare for dumt🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #597 Del Skrevet 22. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (22 minutter siden): Dypere sjel fordi de overøser henne med komplimenter og gaver 🤣 Ja😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. mars 2023 #598 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Røkla skrev (17 timer siden): Spoiler Jeg lurer veldig på hva som skjedde den kvelden på byen. Vi får vite svært lite, men stemningen er rar morgenen etter, Kaja dro hjem alene, mens Joachim kom hjem i firetiden. Hvorfor drar ikke paret hjem sammen? I tillegg kommer det frem noe om at de hadde møtt datteren til Joachim på et utested. Noe så kleint, hva gjør far på samme utested som datter. Og jeg forstår at for Kaja er det rart å møte datteren når alt er så usikkert og Joachim ikke gir henne noenting, annet enn komplekser. Trist at hun måtte dra hjem alene mens fjotten Joachim fester videre. Han er så useriøs hun burde bare skrevet dra! Hun får LETT bedre. Husk å skjule kommentarer om episoder som ikke har vært sendt på lineær tv ennå. Dårlig gjort å spoile! Endret 23. mars 2023 av Christina82 la på spoler 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 22. mars 2023 #599 Del Skrevet 22. mars 2023 Nutz skrev (45 minutter siden): Det var jo nettopp dette jeg poengerte etter første episode. Stemor på 30 til en datter på 20 er for tett i alder, de to kunne like godt vært venninner. Når de møtes på samme utested liksom... Det er vel ikke akkurat aldersforskjellen her som er det store problemet. Hadde de to endt opp med å bli et par, og han hadde vist med hele seg og alt han gjorde at han er med på dette for å bli kjent med henne og at de to skal få det til å funke, så hadde ikke den aldersforskjellen mellom henne og dattera behøvd å blitt et problem. Men det er klart at det blir et problem i den settingen der de møtes tilfeldig på et utested, og situasjonen er så uavklart og sårbar som den er nå. Og det blir jo et enda større problem når hun ender opp med å dra hjem fordi det blir ukomfortabelt, og at han velger å bli værende for å feste lenger. Det sier jo alt om hans prioriteringer. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #600 Del Skrevet 22. mars 2023 Grüner skrev (3 minutter siden): Husk å skjule kommentarer om episoder som ikke har vært sendt på lineær tv ennå. Dårlig gjort å spoile! Beklager😬 Jeg så at andre skrev om den nyeste episoden uten å sette i spoiler før jeg postet. Men skal gjøre det fra nå😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå