Gå til innhold

Dama kjøpte vibrator uten at jeg visste om det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg er mannen i forholdet og hun sier selv at hun er en A-seksuell person og plutselig har den greia, da blir det for dumt.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Fordi det er forskjell på bli kåt av deg...og kåt av et leketøy...og kanskje hun ikke kommer av deg...

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 Hvorfor er det truende? 

2 Hvorfor var du i hennes klesskap? 

3 Kan hun ikke velge om hun vil ha det selv? 

4 Du har ikke rettigheter til å legge skamme hennes seksualitet med din usikkerhet, så spør henne gjerne, men du får ikke lov til å gjøre det til en negativ ting. 

Anonymkode: a215b...a1e

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en vibrator som min mann ikke vet om. Bruker den sjeldent, men noen ganger er det deilig med litt egentid.
Har ikke fortalt min mann om den fordi 1) Det er LITT flaut, okei. 2) Det er mitt private sexliv og skader ingen.

Er ganske sikker på at OM jeg hadde fortalt min mann om vibratoren så hadde han bare syntes det var fint! Bare koselig at jeg finner nytelse alene. Han er veldig trygg på seg selv og vi har et fantastisk sexliv.

Hvis en mann blir snurt og såret over at kvinnen har et lite sexleketøy, da er det noe annet som er problemet. Da må det dreie seg om at man har problemer med sexlivet i en eller annen grad.

Anonymkode: ecc0e...27a

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1 Hvorfor er det truende? 

2 Hvorfor var du i hennes klesskap? 

3 Kan hun ikke velge om hun vil ha det selv? 

4 Du har ikke rettigheter til å legge skamme hennes seksualitet med din usikkerhet, så spør henne gjerne, men du får ikke lov til å gjøre det til en negativ ting. 

Anonymkode: a215b...a1e

Fordi jeg kanskje hadde fått en oppdrag fra henne om å rydde vekk alle klærene fra skapet og pakke det ned til flyttingen og da dukka den dingsen opp?

Anonymkode: 21d4e...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar jo bare ansvar for egen nytelse. Hva i alle dager, er det å reagere på? Hèlt vanlig og med mindre vibratoren har armer og bein, er det absolutt ingenting å frykte.... #hunonanerer 🙂

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg kanskje hadde fått en oppdrag fra henne om å rydde vekk alle klærene fra skapet og pakke det ned til flyttingen og da dukka den dingsen opp?

Anonymkode: 21d4e...0fd

Ok...men hva er problemet ditt med at hun var et leketøy?

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Oppdaget i kleskapet hennes at hun hadde en vibrator men sa ingenting og jeg har ikke visst om det, er det greit? Jeg føler meg veldig dårlig av den grunn og forstår ikke hvorfor det skal holdes hemmelig.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Du må si til henne at den ikke skal oppbevares i kjøleskapet, og at hun må kjøpe sine egne batterier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg er mannen i forholdet og hun sier selv at hun er en A-seksuell person og plutselig har den greia, da blir det for dumt.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Ser den. Gir ikke helt mening å ha en vibrator dersom man omtaler seg selv som a-seksuell. Forstår at du synes det er kjemperart. Kan jo hende at hun eksperimenterer med egen seksualitet allikevel? Se om hun nyter det? Om hun klarer å finne glede i sex allikevel?
Mange kvinner kan ha et svært komplisert forhold til sex.
 

Anonymkode: ecc0e...27a

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

masteryi skrev (7 minutter siden):

Hva går grensen mener du? Er det ok å bruke det og ikke fortelle noe så oppdager man det etterpå? jeg hadde blitt helt knust og hvorfor holde det hemmelig? 

Jeg synes det er helt greit at jeg har og bruker mine duppeditter når mannen min ikke er hjemme. Og nei, jeg har ikek fortalt mannen min at jeg har kjøpt meg et par ting. De er mine, og til mitt bruk, alene. 

Han forteller ikke meg når han har onanert heller. Og det trenger jeg absolutt ikke vite om heller. 

Onani er da ikke utroskap. De aller fleste onanerer innimellom. Og da har jeg skaffet meg noe jeg da kan bruke og tilfredstille meg selv med. Det er IKKE istedet for mannen min. Det er i tillegg. 

Anonymkode: 851c1...181

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi jeg kanskje hadde fått en oppdrag fra henne om å rydde vekk alle klærene fra skapet og pakke det ned til flyttingen og da dukka den dingsen opp?

Anonymkode: 21d4e...0fd

Men dersom den lå i klesskapet er den kanskje ikke så aktivt i bruk? Min ligger i nattbordskuffen😊 og jeg har fått den av kjæresten. 

Anonymkode: 3fa52...4e5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi jeg er mannen i forholdet og hun sier selv at hun er en A-seksuell person og plutselig har den greia, da blir det for dumt.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Litt vesentlig informasjon som hører med i HI. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi jeg kanskje hadde fått en oppdrag fra henne om å rydde vekk alle klærene fra skapet og pakke det ned til flyttingen og da dukka den dingsen opp?

Anonymkode: 21d4e...0fd

Da er det nok en stund siden den er brukt siden hun ikke tenke på det, og den er nok ikke brukt mye. Kanskje et desperat forsøk en gang på å se om hun kunne nyte en orgasme uten sex, og det aner jeg ikke hvordan er om man ikke ønsker sex. For min del gjelder at mer sex fører til mer onanering.

Anonymkode: dc918...283

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Oppdaget i kleskapet hennes at hun hadde en vibrator men sa ingenting og jeg har ikke visst om det, er det greit? Jeg føler meg veldig dårlig av den grunn og forstår ikke hvorfor det skal holdes hemmelig.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Hun fortjener vel å komme av og til hun også;)

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt sikkert også raskt blitt både tørr og asesuksell dersom jeg holdt på med en "mann" som følte seg usikker og truet av en vibrator...

Han jeg holder på med kjøpte det til meg for at vi skulle ha det gøy sammen og han blir tent av å høre at jeg bruker den alene. As you should!

Anonymkode: 853c9...f66

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen eier noen andre sin seksualitet hun må få onanere så mye hun vil med eller uten leketøy. Det er jo egentlig et stort pluss! Da har hun jo forsøkt å utforske litt sin egen orgasme og det må vell være bra? Enig med fler når den ligger i klesskapet har den nok ikke blitt brukt på en stund. Jeg har alt sånt liggende i nattbord skuffen o. l steder i nærheten av sengen. 

Hadde en fyr blitt fornærmet av mine leketøy hadde det vært et rødt flagg for meg. 

Du bør gå litt i deg selv. Kommuniser med henne på en åpen og nysgjerrig måte. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at kommentarfeltet hadde sett annerledes ut om det var kvinnen som hadde funnet en lommefitte i mannens skap :)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror seriøst alle damer eier en vibrator, skjønner det kanskje er sårt men prat om det 

Anonymkode: 7a34a...7dc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott at hun koser seg! Føler deg dårlig? Hvorfor det? Vi har alle krav på å nyte oss selv og kroppen vår som vi vil. Det er ikke en trussel mot seksualiteten din. Tvert imot. Jo mer hun lærer om seg selv, sin lyst og sin kropp, jo mer gøy kan dere også ha det sammen.
Kanskje du får lov å se på? Eller du kan spørre om lov til å hjelpe henne å bruke den ;) Husk at pikk ikke er lykka for damer. Vi trenger mer. Alltid.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er helt greit at hun har kjøpt sexleketøy, alle har en egen seksualitet. Det er selvfølgelig noe annet hvis hun ikke har sex med partneren sin og heller prioriterer å bruke sexleketøy alene. Selv da er ikke sexleketøyet problemet, men forholdet.

Du kan og bør ikke nekte henne å bruke sexleketøy, men du behøver heller ikke å være i et forhold med henne hvis dine behov ikke blir tilfredsstilt.

Anonymkode: a0e7e...7ce

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tenker at det er helt greit at hun har kjøpt sexleketøy, alle har en egen seksualitet. Det er selvfølgelig noe annet hvis hun ikke har sex med partneren sin og heller prioriterer å bruke sexleketøy alene. Selv da er ikke sexleketøyet problemet, men forholdet.

Du kan og bør ikke nekte henne å bruke sexleketøy, men du behøver heller ikke å være i et forhold med henne hvis dine behov ikke blir tilfredsstilt.

Anonymkode: a0e7e...7ce

Enig i dette.

Skjønner at det var kjipt dersom hun sier at hun er aseksuell og du føler at hun velger vibrator i stedet. Men du kan ikke bestemme over henne, du må i stedet vurdere om du ønsker å være i et forhold der partneren anser seg selv som aseksuell.

Men ellers er det fortsatt forskjell på onani og kåtskap. Jeg blir kåt med partner, og er det i liten grad av onani. Mer sånn at man bare trenger en orgasme for å slappe av innimellom, det er for meg et mer fysisk behov enn kåtskap. 

Anonymkode: aed71...83e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...