Gå til innhold

Dama kjøpte vibrator uten at jeg visste om det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også en vibrator og annet leketøy. Mannen vet om alt jeg har. Han har til og med kjøpt flere av lekene som gaver til meg,

Han vet at jeg har større behov for sex enn ham, og vet at jeg trenger å onanere rett så ofte. Lekene er flittig brukt, både av meg alene og sammen med mannen min.

At hun har en vibrator bør være trygt, og langt bedre enn at hun får utløp for seksuelle behov andre steder.

Anonymkode: c4f7f...863

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere kvinner. Jeg har også kjøpt sexleketøy til partnere, det er noe helt annet. Det TS forklarer er at  kjæresten/kona har byttet ham ut som sexpartner mot en vibrator som hun i tillegg holder hemmelig.

Dette er faktisk et veldig dårlig signal.

TS, her må du tenke på hva du får ut av dette forholdet. Partneren din er tydeligvis ute etter å dra nytte av deg på andre måter. Det kan jo være så mangt, så skal ikke påstå at du blir utnyttet, men ville ikke utelukket det heller.

Lykke til!

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun spurt deg først mener du?😅

Kanskje du ikke tilfredsstiller henne nok? Neida, men seriøst de fleste kvinner har en vibrator tror jeg. Det er ikke unormalt, og ikke noe å reagere på. Mange kvinner i forhold bruker vibrator. Blir litt det samme som at menn onanerer.

Anonymkode: 5285e...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skulle hun spurt deg først mener du?😅

Kanskje du ikke tilfredsstiller henne nok? Neida, men seriøst de fleste kvinner har en vibrator tror jeg. Det er ikke unormalt, og ikke noe å reagere på. Mange kvinner i forhold bruker vibrator. Blir litt det samme som at menn onanerer.

Anonymkode: 5285e...e38

Trenger ikke spørre, det er lov for dere kvinner å tenke litt :)

En mann liker selvsagt ikke bli erstattet av et sex leketøy. 

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde partneren min hatt problemer med at jeg onanerte, så hadde jeg nok dumpet. Hadde i hvert fall vært en stor turn off for min del om partner viste seg å være så til de grader ignorant om en helt vanlig og normal ting som onani.

Anonymkode: a7aeb...ba1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhode ingen prestisje investert rundt dette. Selv om det virker som om hun har vanskeligere å komme fra min tunge alene etter at hun begynte å bruke womanizer jevnlig, så er det nå bare hvordan vi gjør ting. Det at hun gleder seg til sex, tenker på sex, at soverommet er spennende og at det vi deler blir bedre enn vi hadde gjort det hver for oss, gir så mye at jeg har ikke ofret så mye tanke på om noe skulle vært annerledes.

Disse dager så er de fleste av hennes orgasmer når vi er sammen oppnådd ved at hun er varmet opp av tunga mi og går over til womanizer mens jeg prøver å utforske skjeden med tunga. Etter at hun har kommet vil hun hoppe rett over til samleie og "kjøre" på bølgen. 

Om noen måneder så gjør vi kanskje noe annet. Men uansett hva det er, så er det noe vi gjør sammen og vi oppdaget det fordi det er lav terskel for å prøve noe nytt.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke problemer med at hun onanerer. Han har problem med at hun sagt hun er Aseksuell ! Hele grunnlaget på forholdet er kollapset. 
 

 

Anonymkode: d140b...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde partneren min hatt problemer med at jeg onanerte, så hadde jeg nok dumpet. Hadde i hvert fall vært en stor turn off for min del om partner viste seg å være så til de grader ignorant om en helt vanlig og normal ting som onani.

Anonymkode: a7aeb...ba1

Dette dreier seg ikke om onani, sånn jeg ser det. Fremkom litt senere i tråden at dama sa hun var aseksuell, og kjøpte seg deretter en vibrator i smug. Har ikke sex med mannen. Dette er helt klart et problem som bare vil bygge seg opp, ikke noe vits å normalisere. Vil nesten påstå at hun ikke tenner på han lenger.

TS må ta stilling til om han synes det er ok å bli erstattet av en vibrator på denne måten. Normalt synes man ikke det.

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde partneren min hatt problemer med at jeg onanerte, så hadde jeg nok dumpet. Hadde i hvert fall vært en stor turn off for min del om partner viste seg å være så til de grader ignorant om en helt vanlig og normal ting som onani.

Anonymkode: a7aeb...ba1

Nesten så at jeg ville sagt det motsatte.. Hadde jeg hatt en kvinne som ikke onanerte, hadde jeg dumpet henne😂

Så det er et stort turn-on for meg, at kvinner bruker leketøy og onanerer. Sexen blir også bedre av det😉

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2023 at 1:07 PM, AnonymBruker said:

Oppdaget i kleskapet hennes at hun hadde en vibrator men sa ingenting og jeg har ikke visst om det, er det greit? Jeg føler meg veldig dårlig av den grunn og forstår ikke hvorfor det skal holdes hemmelig.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Ta det som et signal på mer åpenhet og bedre kommunikasjon dere imellom. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 13.21):

Fordi jeg er mannen i forholdet og hun sier selv at hun er en A-seksuell person og plutselig har den greia, da blir det for dumt.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Hun er nok neppe aseksuell da, men kanskje du ikke klarer å trykke på de rette knappene for å tenne henne? Ei veninne hadde langt bedre sexlyst med exen. Han var drittsekk med stor penis og god i senga. Ellers i hverdagen var han ikke brukende til noe fornuftig. Ofte så slår kvinner seg til ro med en rolig mann og bra forsørger (gjerne uerfaren) når de har fått knullet fra seg. Det betyr ikke at de ikke har sexlyst lengre, bare at de tilfredsstiller seg selv eller har en mannlig elsker som tilfredsstiller henne samt at mannen bruker alle pengene på henne i håp om å få seg noe en gabg 

Anonymkode: 87426...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trenger ikke spørre, det er lov for dere kvinner å tenke litt :)

En mann liker selvsagt ikke bli erstattet av et sex leketøy. 

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Er du virkelig så usikker at du føler deg erstattet om hun fikser orgasme selv i blant? En dildo erstatter ikke en pikk 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arild37 skrev (1 time siden):

Er du virkelig så usikker at du føler deg erstattet om hun fikser orgasme selv i blant? En dildo erstatter ikke en pikk 

Herregud. Hvor mange ganger må det gjentas. Det er ikke usikkerhet det er snakk om. Hun har sex med en dildo, men ikke ham. At hun har erstattet ham med en dildo er et faktum. Lyver og kaller seg aseksuell.

ikke noe å diskutere i dette forumet TS. Du har med en dame å gjøre som ikke har interesse for deg seksuelt. Ta det til deg, aksepter faktum og vurder hva du gjør videre. Mulig det kan fikses, mulig ikke.

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Nesten så at jeg ville sagt det motsatte.. Hadde jeg hatt en kvinne som ikke onanerte, hadde jeg dumpet henne😂

Så det er et stort turn-on for meg, at kvinner bruker leketøy og onanerer. Sexen blir også bedre av det😉

 

Argh. Ikke snakk om onani her. Ja, hun onanerer, men det er ikke problemet. Les kommentarene. Dere som er så opptatt av onani kan kanskje starte en egen tråd om akkurat det?

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud. Hvor mange ganger må det gjentas. Det er ikke usikkerhet det er snakk om. Hun har sex med en dildo, men ikke ham. At hun har erstattet ham med en dildo er et faktum. Lyver og kaller seg aseksuell.

ikke noe å diskutere i dette forumet TS. Du har med en dame å gjøre som ikke har interesse for deg seksuelt. Ta det til deg, aksepter faktum og vurder hva du gjør videre. Mulig det kan fikses, mulig ikke.

Anonymkode: 8b8cd...6ca

Så bra.. woman in charge er bedre enn woman in chains. Og når skuffen bugner av kvinnelige hjelpemidler kan det sikkert ta pusten fra noen og enhver puslete mann. Kanskje spesielt ved synet av en monstrøs real-dildo som den kvinnelige innehaveren begrunner med et innimellom behov for å bli skikkelig fylt opp.

Dildo til fruen, puledokke til mannen. Hold heller disse kjønnene fra hverandre og redd denne planeten en gang for alle.

Anonymkode: 06bcf...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 13.21):

Fordi jeg er mannen i forholdet og hun sier selv at hun er en A-seksuell person og plutselig har den greia, da blir det for dumt.

Anonymkode: 21d4e...0fd

Hvis hun er A-seksuell og derfor ikke vil ha sex med deg, men heller foretrekker en vibrator er det nok noe feil i forholdet og ikke det at hun har en vibrator. Jeg ville snakket med henne bare for å oppklare om hun virkelig er A-seksuell eller bare ikke tenner på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...