Polly Ester Skrevet 24. februar 2023 #161 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke så rart at du er dritt lei etter å ha brukt over 100 timer på spillet i løpet av 2 uker og tror de fleste spillanmeldere skrev at hovedspillet var rundt 20-35 timer. Ser du ønsket at spillet var større og det er jeg også enig i. Men jeg tenker også at om man har lagt ned såpass mange timer og man ønsker mer så har man jo fått grei valuta for pengene når man kjøpte spillet. Håper selv på at spillutviklerne klarer å gjøre det lettere å fly sopelime og de da gir ut en oppdatering da med mulighet til å spille rumpeldunk. Anonymkode: 995ae...4ca Det håper jeg også, det er jo helt håpløst å fly hehe. Jeg har igjen den flykonkurransen, har tapt alle gangene jeg har prøvd. Tror det beste resultatet jeg har fått er rundt 3-4 minutter eller noe sånt. Det dumme kosteskaftet snur seg helt rart bare jeg dytter såvidt borti sticken på kontrollern og jeg klarer ikke se an høyden. Øver meg på de ballongene jeg skal poppe og det går saaaaaakte mot ballongen og så litt opp eller ned og så hender det at jeg bommer allikevel. Tabris skrev (2 timer siden): Jeg klarer ikke helt forstå de som bruker så mye tid på et spill som 100 timer eller 100% completion for så å klage på hvor dårlig de synes spillet var. Hvis jeg ikke liker et spill så bruker jeg ikke mer tid på det og går heller og gjør noe annet. Jeg er 37% completion, men har ikke nødvendigvis 100% som mål. Jeg gjør det jeg liker når jeg liker det og så ser jeg hvor langt jeg kommer. Akkurat fått hippogriff selv. Vil gjøre mer main quest, men jeg blir så ofte distrahert av alle ting jeg kan gjøre. 😅 Har spilt 30 timer og er lvl 25. Storkoser meg! hahaha ja, det er så lett å bli distrahert. "skal gjøre litt main quest nå... oii, der er det et eller annet "dyretråkk" så da kan jeg redde et dyr... og der er det en ny by med masse kister så jeg får vel ta ... næmen, der var det jaggu meg en hule jeg må utforske gitt.... var det meningen at jeg skulle .. åja, det var den main questen, ja!" osv osv, og sånn går no dagan... - der er spillestilen min 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #162 Del Skrevet 24. februar 2023 Polly Ester skrev (58 minutter siden): Det håper jeg også, det er jo helt håpløst å fly hehe. Jeg har igjen den flykonkurransen, har tapt alle gangene jeg har prøvd. Tror det beste resultatet jeg har fått er rundt 3-4 minutter eller noe sånt. Det dumme kosteskaftet snur seg helt rart bare jeg dytter såvidt borti sticken på kontrollern og jeg klarer ikke se an høyden. Øver meg på de ballongene jeg skal poppe og det går saaaaaakte mot ballongen og så litt opp eller ned og så hender det at jeg bommer allikevel. hahaha ja, det er så lett å bli distrahert. "skal gjøre litt main quest nå... oii, der er det et eller annet "dyretråkk" så da kan jeg redde et dyr... og der er det en ny by med masse kister så jeg får vel ta ... næmen, der var det jaggu meg en hule jeg må utforske gitt.... var det meningen at jeg skulle .. åja, det var den main questen, ja!" osv osv, og sånn går no dagan... - der er spillestilen min 😁 Kanskje det er annerledes på konsoll... men på PC så må du holde fremover/oppover tasten for at svinging skal bli mindre krass og brutalt. Hvis du bare svinger side til side ved å trykke én tast om gangen, så blir svingningen krass og ukontrollerbart. Plutselig så har du nesten gått helt rundt i stede for bittelitt til høyre. Ved å holde konsekvent fremover (W tasten, som blir opp/fremover) samtidig som man svinger, så får er det fløyelsmykt å flyve synes jeg. Forsøk å trykke opp/fremover samtidig som du svinger og se om det blir lettere å svinge. Vet ikke hvordan det blir på konsoll. Det som irriterer meg med flyvingen, er at man ikke kan snu kamera opp og ned, så når jeg forsøker å flyve ned på en kiste på toppen av en plattform så må jeg gjette om jeg treffer riktig. Anonymkode: fecce...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 24. februar 2023 #163 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg har nå fullført spillet. Jeg gir det en 7/10. For meg så var det kampsystemet som stjal hele showet, selv om det var delvis inspirert av det i Dragon Age 2. Spillet har en sterk åpning og første halvdel, men det mangler det jeg forventer i et rollespill og som jeg hadde håpet på her: moralske valg med konsekvenser, og mer fokus på klasser, rutine og skole. Det var vanskelig å spille spillet uten å observere ting som jeg ville forbedret eller endret om jeg ledet produksjonen (jeg er spilldesigner). Spillet er ikke dårlig, men det underleverer for meg personlig. Hadde spillet hatt de elementene jeg lengter etter, ville gitt det en 9/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. februar 2023 #164 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det er annerledes på konsoll... men på PC så må du holde fremover/oppover tasten for at svinging skal bli mindre krass og brutalt. Hvis du bare svinger side til side ved å trykke én tast om gangen, så blir svingningen krass og ukontrollerbart. Plutselig så har du nesten gått helt rundt i stede for bittelitt til høyre. Ved å holde konsekvent fremover (W tasten, som blir opp/fremover) samtidig som man svinger, så får er det fløyelsmykt å flyve synes jeg. Forsøk å trykke opp/fremover samtidig som du svinger og se om det blir lettere å svinge. Vet ikke hvordan det blir på konsoll. Det som irriterer meg med flyvingen, er at man ikke kan snu kamera opp og ned, så når jeg forsøker å flyve ned på en kiste på toppen av en plattform så må jeg gjette om jeg treffer riktig. Anonymkode: fecce...644 Jeg sitter jo og spiller på pc så jeg kan fint bytte mellom kontroll og tastatur, så kan jeg skal teste flyingen med tastene i stedet. På kontrollen så er det ingenting som skal til før kosten kommer helt ut av kontroll syns jeg. Inverto skrev (2 minutter siden): Jeg har nå fullført spillet. Jeg gir det en 7/10. For meg så var det kampsystemet som stjal hele showet, selv om det var delvis inspirert av det i Dragon Age 2. Spillet har en sterk åpning og første halvdel, men det mangler det jeg forventer i et rollespill og som jeg hadde håpet på her: moralske valg med konsekvenser, og mer fokus på klasser, rutine og skole. Det var vanskelig å spille spillet uten å observere ting som jeg ville forbedret eller endret om jeg ledet produksjonen (jeg er spilldesigner). Spillet er ikke dårlig, men det underleverer for meg personlig. Hadde spillet hatt de elementene jeg lengter etter, ville gitt det en 9/10 Jeg er helt enig at det burde vært flere konsekvenser på forskjellige valg (sånn som det er i The Witcher f.eks) og også mer skole og fag og læring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. februar 2023 #165 Del Skrevet 25. februar 2023 Småforelska I både Sebastian og Ominis Blir Slytherin next 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #166 Del Skrevet 25. februar 2023 Det kommer Hogwarts Legacy 2 og en TV serie. Anonymkode: fecce...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 25. februar 2023 #167 Del Skrevet 25. februar 2023 Fame skrev (2 timer siden): Småforelska I både Sebastian og Ominis Blir Slytherin next Jeg kommer også til å lage meg en Slytherinbruker. Begynner å bli litt lei av den første Ravenclaw jeg har spilt med hele tiden nå. Er på nesten 90% nå tror jeg og jeg kommer ikke til å klare 100% fordi jeg ikke får til den dumme flyingen, så det blir en side quest der jeg kommer til å feile. Ellers var det litt fornøyelig å flippe kuer i dag og fikk en achievement i Steam for det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #168 Del Skrevet 5. mars 2023 Fame skrev (På 25.2.2023 den 17.57): Småforelska I både Sebastian og Ominis Blir Slytherin next Sebastian! 🥰 For en utrolig bra karakter. Anonymkode: b3c09...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mars 2023 #169 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg lagde meg en Slytherin, men jeg angrer. Så jeg lager en ny. Jeg er Hufflepuff in my heart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. mars 2023 #170 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg laget meg en karakter for hvert hus. Lastet ned en mod og nå har jeg akkurat begynt å spille med utseendet til Yennefer fra The Witcher, og hun ble en Hufflepuff. Jeg likte å spille Slytherin, for da slapp jeg litt unna hun Onai-jenta - husker ikke fornavnet hennes. Min favoritt er Slytherin og det var litt overraskende, jeg trodde jeg ville like best å være Ravenclaw. Og så var det superdeilig å finne en mod som tok bort stemmen til hun irriterende floo-flames dama. Og en mod for å slippe minispillet for å låse opp dørene. Nå peker jeg bare på låsen og sier alohomora og så åpner døra seg. Det liker jeg. Prøver å få en mod til å virke som skal gjøre karakterene realistiske, men den har jeg ikke fått til å funke enda. Og jeg har fortsatt ikke fått dreisen på å fly. Jeg er helt håpløs der, så blir ikke noe broom upgrades på meg (om jeg ikke laster ned en mod for det også) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #171 Del Skrevet 5. mars 2023 Fame skrev (På 25.2.2023 den 17.57): Småforelska I både Sebastian og Ominis Blir Slytherin next Samme her 🙈. Må nok lage en Slytherin save. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sebastian! 🥰 For en utrolig bra karakter. Anonymkode: b3c09...04f Synd det ikke er planer om romantic relationships 🤭. Anonymkode: dc930...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #172 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synd det ikke er planer om romantic relationships 🤭. Anonymkode: dc930...c19 Enig! Det finnes alltid fanfics da, om man vil leve seg mer inni det... 🤭 Anonymkode: b3c09...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #173 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 20.54): Det kommer Hogwarts Legacy 2 og en TV serie. Anonymkode: fecce...644 Bare rykter Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. mars 2023 #174 Del Skrevet 15. mars 2023 Da er jeg også ferdig med spillet. 67 timer spilt og 87% total completion. Fornøyd med det. Har storkost meg med spillet og liker at de satte Wizarding World over generelle RPG-mechanics. Nå tar jeg en pause før jeg tar en titt på gode mods - gameplay og annet. Så vil jeg spille en sterkt modded versjon mens jeg venter på evt DLCs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #175 Del Skrevet 15. mars 2023 Tabris skrev (1 minutt siden): Da er jeg også ferdig med spillet. 67 timer spilt og 87% total completion. Fornøyd med det. Har storkost meg med spillet og liker at de satte Wizarding World over generelle RPG-mechanics. Nå tar jeg en pause før jeg tar en titt på gode mods - gameplay og annet. Så vil jeg spille en sterkt modded versjon mens jeg venter på evt DLCs. Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. mars 2023 #176 Del Skrevet 15. mars 2023 Ikke sånne mods. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #177 Del Skrevet 15. mars 2023 Tabris skrev (Akkurat nå): Ikke sånne mods. Er jo de som er morsomme 😂 Anonymkode: 1bfac...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. mars 2023 #178 Del Skrevet 15. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er jo de som er morsomme 😂 Anonymkode: 1bfac...c1b Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #179 Del Skrevet 15. mars 2023 Tabris skrev (1 minutt siden): Hver sin smak. Synes ikke du? Finnes en mod hvor man kan fly i hogsmeade forresten Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. mars 2023 #180 Del Skrevet 15. mars 2023 Tabris skrev (1 time siden): Da er jeg også ferdig med spillet. 67 timer spilt og 87% total completion. Fornøyd med det. Har storkost meg med spillet og liker at de satte Wizarding World over generelle RPG-mechanics. Nå tar jeg en pause før jeg tar en titt på gode mods - gameplay og annet. Så vil jeg spille en sterkt modded versjon mens jeg venter på evt DLCs. Jeg har ikke oversikt over hvor lang tid jeg brukte på å bli ferdig, jeg føler ikke at jeg blir helt ferdig før jeg er 100%, jeg er vel på 94% eller noe sånt nå, med den første karakteren min. Jeg kommer aldri til å få til den flyingen - fortsatt - så jeg kommer sikkert til å ergre meg over det "resten av livet" hehe Jeg har lastet ned flere mods - silence floo flame dama og silence Deek og auto alohomora, utseendet til Yennefer og håret til Prof. Garlich, og Reshade for å få bort tåka og få klarer farger. Jeg vurderer å laste ned en mod som dekorerer alle Vivariumene, men er litt usikker på om det da vil endres på alle brukerne eller på en av karakterene jeg velger. Jeg spiller fortsatt. Er på Hufflepuff nå, og fikk med meg Azcaban. Spiller du andre spill mens du venter på å spille HL igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå