Kullsyrevann Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Er det bare jeg som gleder meg? Ikke lenge igjen nå! Hvilket hus skal dere velge? 😍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Kommer nok til å se på YouTube, kunne ønske det fantes mobile version! Har ingen andre steder å spille.... Hadde valgt gryffindor! Er imellom det og hufflepuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Håper det kommer til Switch etterhvert, men tviler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrosen Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 Slytherin 😍😍😍🐍 Gleder meg vilt til å spille! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 Gleder meg!! 😍 Aner ikke hvilket hus jeg skal velge. Har "alltid" vært Slytherin, men er usikker på om det blir det. Anonymkode: b3c09...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 5 minutter siden, Lill3My said: Håper det kommer til Switch etterhvert, men tviler Den kommer til Switch 25. juli. Spørsmålet er kvaliteten på spillet, om det blir veldig hakkete. Til PS5, X-box og Windows kommer spillet 10 februar. Anonymkode: 995ae...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. februar 2023 #7 Del Skrevet 6. februar 2023 Gleder meg som en unge. Har forhåndsbestilt på Steam. Deluxe edition så jeg får tidlig tilgang - i morgen kl 19. 😁 Har bevisst ikke lest noe særlig om spillet og ikke sett noen videoer. Vil oppdage alt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig_student Skrevet 6. februar 2023 #8 Del Skrevet 6. februar 2023 Gleder meg! Det blir Ravenclaw her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 6. februar 2023 #9 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Har sett på en del reviews i dag og kommer ikke til å kjøpe det. Det mangler noen game mechanics, det er gjentakende og i tillegg ser spillet visuelt dårlig ut. Også er det jo greit å boikotte hu JK så langt man kan. Endret 6. mars 2023 av Polyester 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Del Skrevet 6. februar 2023 1 minutt siden, Polyester said: Har sett på en del reviews i dag og kommer ikke til å spille det. Det mangler noen game mechanics, det er gjentakende og i tillegg ser spillet visuelt dårlig ut. Også er det jo greit å boikotte hu JK så langt man kan. Spillet har fått gode anmeldelser og blir beskrevet som spillet man alltid ønkset seg som barn. https://www.reddit.com/r/Games/comments/10v46z3/hogwarts_legacy_review_thread/ Om man hater JK Rowling så kommer man sikkert til å hate dette spillet. Men om man faktisk liker Harry Potter så er nok dette et spill man bør prøve. Anonymkode: 995ae...4ca 14 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Del Skrevet 6. februar 2023 2 hours ago, CatPerson123 said: Kommer nok til å se på YouTube, kunne ønske det fantes mobile version! Har ingen andre steder å spille.... Hadde valgt gryffindor! Er imellom det og hufflepuff Kanskje du har mulighet til å låne en konsoll(og spillet)? Jeg har ikke konsoll selv, men skal få låne fra min bror(etter han har spilt spillet først). Anonymkode: 995ae...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 7. februar 2023 Lill3My skrev (3 timer siden): Håper det kommer til Switch etterhvert, men tviler Det kommer til switch i juli etter hva jeg har lest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 7. februar 2023 Tabris skrev (3 timer siden): Gleder meg som en unge. Har forhåndsbestilt på Steam. Deluxe edition så jeg får tidlig tilgang - i morgen kl 19. 😁 Har bevisst ikke lest noe særlig om spillet og ikke sett noen videoer. Vil oppdage alt selv. Samme her! Syns først det var dumt at jeg ikke fikk tilgang på det like tidlig som konsollspillerne, men er perfekt tidspunkt å tilgjengeliggjøre det. Håper bare ikke nedlastningen tar hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 7. februar 2023 CatPerson123 skrev (5 timer siden): Kommer nok til å se på YouTube, kunne ønske det fantes mobile version! Har ingen andre steder å spille.... Hadde valgt gryffindor! Er imellom det og hufflepuff Hufflepuff har det fineste leveområdet også, så grønt og frodig! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Del Skrevet 7. februar 2023 Du kan ha opp til 4 "saves". Så du kan spille alle 4 husene! Min plan er som følgende, en save for hvert hus, så klart. Gryffindor: Spille normalt, utforske "alt", alt som ikke har med å være ond å gjøre. Vil starte med det huset tror jeg. Hufflepuff: Alt med dyr og skapninger, fantastic beasts inspirert save. Slytherin: Å bli så mørk og ondskapsfull som spillet tillater det. Ravenclaw: Bare gjøre det som er spesielt for Ravenclaw og hopp over alt annet. Jeg vet det er egne tillegg for hvert hus, men jeg vet ikke hva som er det samme i alle nye spill uavhengig av hus. Så jeg må forsøke å finne utav det, for så å hoppe over det når jeg spiller alle andre hus enn Gryffindor. Jeg ser for meg at jeg vil hoppe imellom de forskjellige husene/savene alt etter som hva jeg får lyst til å spille akkurat da. Jeg hører ikke til et fast hus, får ikke til å velge mellom Gryffindor og Hufflepuff. Slytherin er OK, Ravenclaw bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: fecce...644 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2023 #16 Del Skrevet 7. februar 2023 Da er spillet nedlastet på Steam og det er bare å vente til det åpner i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Del Skrevet 7. februar 2023 Tabris skrev (7 minutter siden): Da er spillet nedlastet på Steam og det er bare å vente til det åpner i kveld. Har aldri kjøpt et spill til fullpris på steam i mitt liv. Har man samme rettigheter som ellers? Altså angrerett? Anonymkode: fecce...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2023 #18 Del Skrevet 7. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Har aldri kjøpt et spill til fullpris på steam i mitt liv. Har man samme rettigheter som ellers? Altså angrerett? Anonymkode: fecce...644 Ja, du kan angre og få alle pengene tilbake. Du må ikke ha spilt mer enn x timer av spillet og det må være innen x dager (husker ikke nøyaktig). Har gjort det med et spill jeg ikke likte og fikk pengene tilbake på mindre enn et døgn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. februar 2023 #19 Del Skrevet 7. februar 2023 Er dette noe for en som aldri har sett Harry Potter eller lest noe HP bok ? Hva slags spill er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2023 #20 Del Skrevet 7. februar 2023 2 minutter siden, Fant80 said: Er dette noe for en som aldri har sett Harry Potter eller lest noe HP bok ? Hva slags spill er det egentlig? Åpen verden RPG. Du får lese litt om det og se om det høres interessant ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå