Gå til innhold

Forventninger og behov i et forhold - er jeg helt på jordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er ikke spesialt glad i å få gaver....

Anonymkode: a0790...f38

Hvorfor trodde du da hun ville bli glad for en 1000 kr gave? Og dypt skuffet da hun ikke satte pris på ting du vet ikke er hennes greie? 

Anonymkode: 9d30a...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS,

Som du beskriver dama din.

Hun er en pen kvinne som er glad i sex.

Hun er en kvinne med god utdanning, som er flink i en krevende og viktig lederstilling.

Som bruker reality for å slappe av.

Hun har stått i alt rart du har drevet på med.

Men det er synd på deg som har så ille...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tilfører du forholdet? Hva gjorde at dere ble sammen i utgangspunktet?

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 18.32):

 

Du har helt rett at vi nok er en veldig dårlig match. 

Men min samboer ser det det ikke slik. Dette fordi hun setter veldig pris på de egenskapene jeg har. Hun planlegger som vi skal leve sammen til vi dør.  (og for alt jeg vet kommer det også til å skje)

Anonymkode: a0790...f38

Tror du hun mener dere er en god match? I dette svaret virker du fordomsfull, unnvikende og tiltaksløs, alt på en gang. Har du ikke egen vilje? Og har dere snakket ordentlig om dette? Hvordan kommuniserer dere?

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 18.37):

Men i mine øyne handler det kun om det hun ønsker og det eventuelt hun tror jeg ønsker et et forhold. 

Men hun er jo helt klart ikke sammen med meg for at hun vil ha sex med meg. 

Men da kunne hun i det minste vært ærlig om det. 

 

 

Anonymkode: a0790...f38

Hvorfor vil hun være sammen med deg? Har dere hatt mer sex før? Kan det tenkes at det har noe med deg og gjøre, og ikke henne, som gjør at det er mindre/lite sex?

Du fremstår som egoistisk her, det handler kun om deg og hva du vil og savner - og antagelser om henne.

Anonymkode: 70024...fdb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Dette var en bukett til langt over 1000kr. (ikke at jeg tror hun nødvendigvis tenkte over det at 60cm lange roser koster mye mer)

Anonymkode: a0790...f38

Nei, opplagt tenkte hun "uff, nå maser han igjen. Gleder meg til at barna er voksne og jeg kan flytte fra han". Så tok hun noen bilder til å pynte på fasaden på sosiale medier. 

Er så mye rart i din fortelling, som kommer i bruddstykker. Bland annet er det den meget kritiske og respektløse omtalen om henne her på KG, samtidig som du skriver at du ønsker at hun skal bli kjæreste med deg igjen. Jeg tror det toget er kjørt. Du er vaktmester og husøkonom i deres døde forhold. Som du skrev tidligere så er dere ikke enn gang venner. Så da er dere neutrale kolleger i AS familien. Jeg hadde blitt meget overrasket hvis enn kollega uten følelser for meg, plutselig hadde møtt opp i sexy undertøy og forført meg. Hvorfor skal hun det? Eller hvorfor skulle enn kollega som vet at jeg ikke respekterer henne, som jeg ikke enn gang er venn med, bli glad av å få 20 roser av meg?

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjedde noe rart med sex og kommunikasjon med dere i barneprøving/i småbarnsfasen, så er det jo der dere må nøste opp og løse knuten. Ikke med fokus på gaver eller hva som er fornuftig å se på tv. 

Eller rett og slett gi opp å sparke en død hest, og forholde deg til henne som dine barns mor men ikke som din kjæreste. 

Anonymkode: 9d30a...a99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt,nedsettende innhold,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...