Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne annet enn at det blir en nordisk kamp om 1.plassen. Dvs Norge,Sverige,Finland. Her er det den som fremfører best live som tar seieren. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (12 timer siden):

Jeg håper så intenst på at Finland vinner. Elsker den sangen :rodmer: Men jeg tror nok dessverre det blir Sverige, og jeg liker ikke den låta. Føler jeg er en av de få som misliker den

Helt enig. 

Misliker ikke Sverige sin. Synes bare at den er litt middelmådig og det er minst 5-6 sanger som er bedre enn den. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Finland og Frankrike er de jeg syns bør vinne i år. Altså en av dem. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 minutt siden):

Tror kanskje Finland og Frankrike er de jeg syns bør vinne i år. Altså en av dem. 

enig. helst finland men veldig bra den franske

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker og predictions nå før Eurovision sirkuset begynner. 

Serien vil stå mellom Sverige, Finland og Frankrike. 

Norge havner ett sted mellom 4-7 plass. 

Israel, Spania og Østerrike vil også komme høyt opp på listene. 

Tror det vil komme sjokk exit på noen av de tidlige favorittene i første semifinalen. 

Tror Tsjekkia kan ryke ut i semifinalen. Synes live opptreden deres er gørr kjedelig. 

Hva tror dere andre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valyria83 skrev (2 minutter siden):

Tror det vil komme sjokk exit på noen av de tidlige favorittene i første semifinalen. 

Tror Tsjekkia kan ryke ut i semifinalen. Synes live opptreden deres er gørr kjedelig. 

Hva tror dere andre? 

Helt enig i alt dette! ..kanskje med unntak av at Finland er en av vinnerkandidatene. Jeg elsker Finland i år og håper den vinner, men tror ikke den er en juryfavoritt - dessverre. Litt som Norge 2019 kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt

Sverige er sikre på at de vinner, men det tror de vel hvert år egentlig.. jeg håper Finland vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dessverre ikke finland vinner. gamle folk liker ikke denne sangen. min mor hater den. og så tror jeg juryen ikke er fan av den. men hva vet jeg. måneskin vant jo så, tror neppe den var spesielt fan blant eldre. hvis ikke de ble horny da :hoho:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (29 minutter siden):

Hva tror dere andre? 

Enig i mye av dette. Jeg vil ikke at Sverige skal vinne, men har forberedt meg mentalt på at det kan skje😅 Sangen er helt grei, men hadde noen annen enn Sverige/Loreen representert med denne sangen hadde den ikke vært i toppsjiktet en gang… Jeg forstår virkelig spekulasjonene rundt Sverige og juryene, det føles som de kan sende hva som helst og alltid få høy score av juryene. Det var vel i 2018 Benjamin Ingrosso deltok og fikk topp fra juryene og var tredje sist når det gjaldt seerpoeng…Jeg forstår at folk blir skeptiske…Nå synes jeg ikke Loreen er hva som helst, men den er virkelig hypet opp etter min mening. 
Men jeg tror Sverige, Finland og Frankrike kommer til å kjempe om seieren med Israel, Spania og kanskje Norge som jokere. Jeg tror det lett kan skje at Finland får mest seerstemmer, Frankrike mest fra juryene, også kan en annen vinne som får poengene mer balansert (Spania, Israel, Norge el Sverige). 
Det jeg så av prøvene til Finland er jeg ganske sikker på at de kommer til å vinne semi 1, de synger sist og salen kommer til å koke🙌 Og det er bare seerstemmer i semifinalen. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (29 minutter siden):

jeg tror dessverre ikke finland vinner. gamle folk liker ikke denne sangen. min mor hater den. og så tror jeg juryen ikke er fan av den. men hva vet jeg. måneskin vant jo så, tror neppe den var spesielt fan blant eldre. hvis ikke de ble horny da :hoho:

Den kommer nok ikke til vinne juryen. 

Men den fikk flest poeng fra utenlandsk jury i den finske finalen. 

Viss Finland havner på 5-6 plass etter juryen og det er jevnt i toppen så kan Finland vinne.

Mulig det er bare ønsketenking fra meg 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (23 timer siden):

Den live opptreden var helt rå 🙌💥

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Valyria83 said:

Den live opptreden var helt rå 🙌💥

Enig! Med verdens kjedeligste klynge rett foran scenen som står helt stille og filmer 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 6.5.2023 den 7.02):

Jeg håper så intenst på at Finland vinner. Elsker den sangen :rodmer: Men jeg tror nok dessverre det blir Sverige, og jeg liker ikke den låta. Føler jeg er en av de få som misliker den

Jeg er med deg... Vil heller ha Finland som vinner enn Sverige ja.

Så på "adresse.." at de mente det var urettferdig at  man sammenlinget Euphoria med Tatoo, men jeg tenker det er helt naturlig, jeg. Når en artist har vært med og vunnet og så kommer tilbake så venter man jo at det skal være med en låt som er bedre enn det man hadde siste. Så er ikke tilfelle for Loreen denne gangen,  og sånn er det bare.

Så her heier jeg på Finland og oss selv, og håper kanskje allermest at Frankrike kommer opp på siden og tar rotta på alle :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (3 timer siden):

Jeg er med deg... Vil heller ha Finland som vinner enn Sverige ja.

Så på "adresse.." at de mente det var urettferdig at  man sammenlinget Euphoria med Tatoo, men jeg tenker det er helt naturlig, jeg. Når en artist har vært med og vunnet og så kommer tilbake så venter man jo at det skal være med en låt som er bedre enn det man hadde siste. Så er ikke tilfelle for Loreen denne gangen,  og sånn er det bare.

Så her heier jeg på Finland og oss selv, og håper kanskje allermest at Frankrike kommer opp på siden og tar rotta på alle :D

Jeg skjønner ikke hvorfor de alle ga 12 poeng til den sangen. Jeg hørte sangen på radio lenge før jeg visste at det var Loreen og Eurovision. Likte den ikke og syns ikke den har noe "magi". Så føler jeg klarer å se sangen separat fra euphoria. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper selvfølgelig ikke at Sverige vinner, ikke skjønner jeg helt hypen heller.🫣 Loreen har allerede vunnet for Sverige, send noe annet liksom. Og de neglene hennes ser helt jævlige ut, men skjønner jo at hun spiller på dette urkvinne greiene som jeg heller ikke skjønner noe av..🫠 føler det blir en billigere versjon av Euphoria..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 timer siden):

Og de neglene hennes ser helt jævlige ut

Ja! Svenske-heksa kaller vi henne her i huset😆 Med langt, flokete hår og ekle, skitne negler, grøss. Jeg synes ikke stort om syngingen hennes, det høres ikke bra ut i mine ører.

Håper Sverige "drukner" litt i første semifinale, for første semifinale er skikkelig sterk i år. Tror Sverige hadde tjent mer på å være i andre semifinale som er mye svakere. Men det er jo bra for Norge, og for Finland. Både Norge og Finland har vært skikkelig heldige med å synge henholdsvis først og sist, så jeg har troa på at det går skikkelig bra for oss i semifinalen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra Norge, så virker det som at folk i tråden heier på Finland, Sverige og Frankrike. Er det noen fler dere heier på? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (32 minutter siden):

Bortsett fra Norge, så virker det som at folk i tråden heier på Finland, Sverige og Frankrike. Er det noen fler dere heier på? 

Italia ❤️ De leverer som alltid. Heier ikke på noen andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...