Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

caline skrev (4 minutter siden):

Ikke helt fornøyd med at Sverige vinner, MEN en 5.plass på Norge syns jeg er kjempebra! Mange år siden vi har fått en så bra plassering og poeng

Vi fikk egentlig 3.-plass! 😃 Sverige 2. og Finland 1. Om man bare ser på folkestemmene. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står på nyhetan «Suveren svensk siger» Ha! Bare suveren juryfavoritt! 👿

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart slutte å furte, men Loreen så ikke glad ut etter hun sang vinnersangen sin, en gang. Sånn, ferdig! 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
900 skrev (5 minutter siden):

Du har ikke forstått hva det handler om. Ned med aristokratiet. En revolusjon må til. Hvis internasjonalistene tror de kan kuppe en popularitetskonkurranse med sin falske myndighet, så må folket vise at de kan overstyres med sterkere medisin. 

Det er bare en musikk konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topplue skrev (4 minutter siden):

Vi fikk egentlig 3.-plass! 😃 Sverige 2. og Finland 1. Om man bare ser på folkestemmene. 

Det er helt sant! Syns egentlig det bare skulle vært folket som fikk stemme

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på twitter og at mange var skuffet så tydelig at mange er misfornøyde med jury. 

Er ikke verdens undergang, men det blir sånn antiklimaks når en sang vinner på grunn av juryen. Også syns jeg han finske hadde så mye mer utstråling og sjarm enn Loreen. Det blir litt sånn "så nærme, men likevel så langt" vibe. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitos til Käärijä :) 

Kul sang som skapte liv. Folkes vinner❤️
Jury opplegget burde vært helt avskaffet. Virker jo være en gjeng med høye på seg selv musikk kjennere som bare ikke kunne nedverdige seg til å gi noe annet en Sverige 12 poeng. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den virkelige vinneren er finland. jurien er korrupt. den snøyt også keiino for førsteplassen. bort med den dritt juryen.

norge kom på 2 plass.. YEY eller ser ut som 3 plass.

Endret av Ænema
  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 skrev (6 minutter siden):

Du har ikke forstått hva det handler om. Ned med aristokratiet. En revolusjon må til. Hvis internasjonalistene tror de kan kuppe en popularitetskonkurranse med sin falske myndighet, så må folket vise at de kan overstyres med sterkere medisin. 

Men kjære vene da!! Jeg liker den ikke. Jeg har kanskje ikke samme musikksmak som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Storbritannia sin var finest, den var lettere enn alt det tunge og pompøse. Men jeg synes liksom jeg har hørt den før :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er vanskelig å være positiv, men jo jeg ser det positive dra til Sverige neste år, få med esc og feiring av 50 års jubileum for Abba🎉🙌❤️ Også vil jeg at Keiino skal representere Norge🎉❤️🎉 
Gratulerer til Alessandra, fantastisk 5 plass🎉❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lancia667 skrev (2 minutter siden):

Kitos til Käärijä :) 

Kul sang som skapte liv. Folkes vinner❤️
Jury opplegget burde vært helt avskaffet. Virker jo være en gjeng med høye på seg selv musikk kjennere som bare ikke kunne nedverdige seg til å gi noe annet en Sverige 12 poeng. 

Haha ja litt som Vg eller Dagbladet som ga henne  terningkast 5 og skrev at hun ikke hadde trengt å møte opp en gang. Folkets smak og de som sitter i en jury vektlegger veldig ulike ting tror jeg.

Endret av Ludovica-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Det er bare en musikk konkurranse.

Og Norge er bare et land. Flagget er bare et flagg. Språket bare et språk, og alt kan erstattes og omdefineres slik internasjonalistene vil. Internasjonalistne med sitt hovedkvarter i Sverige, det mest omdefinerte samfunn på jord.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei neste år blir det ikke noe stemmer fra meg. ikke gidder jeg se på igjen før juryen er borte. bortkastde penger å stemme på noen for at en korrupt jury skal stemme 12 til sverige år etter år.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det ble en fin avslutning. Sverige som fortjent vinner, og Norge på en god 5 plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 900 said:

Og Norge er bare et land. Flagget er bare et flagg. Språket bare et språk, og alt kan erstattes og omdefineres slik internasjonalistene vil. Internasjonalistne med sitt hovedkvarter i Sverige, det mest omdefinerte samfunn på jord.

Jeg er i grunnen enig.

Du ser de samme mønstrene gjenspeile seg i EU kontra de individuelle landene i Europa. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...