Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Bringebærsyltetøy said:

Italia ❤

Den er fin 🥰. Jeg har planer om å stemme på Israel. Men er ikke 100 prosent sikker ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (24 minutter siden):

Har dere tanker om hvem dere skal stemme på? 🥳😊

Finland 100%

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går rett vest for Sverige sin del. Faen så frekke de er de kommentatorene for Aftonbladet og Expressen..🤯😓 «kvelte en katt med stemmebåndet» og sammenlignes med en «britisk sketsj»? Sverige trenger å jekkes ned.🖕

Holder en knapp på Finland og Israel i kveld👏🏻

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Alle mine stemmer går til Finland! Med mindre noe virkelig går galt

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (26 minutter siden):

håper det går rett vest for Sverige sin del. Faen så frekke de er de kommentatorene for Aftonbladet og Expressen..🤯😓 «kvelte en katt med stemmebåndet» og sammenlignes med en «britisk sketsj»? Sverige trenger å jekkes ned.🖕

Holder en knapp på Finland og Israel i kveld👏🏻

Jeg synes det er svært sjeldent man hører noe positivt om Norges bidrag fra diverse svenske aviskommentatorer. Det er liksom tradisjon å rakke ned på det norske bidraget, uansett hva vi sender til ESC. Jeg håper ikke Sverige vinner, da jeg synes Tattoo er høyst oppskrytt. Ikke dårlig, men bare kjedelig, overdramatisk og helt på det jevne.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nærmer det seg ja. Som vanlig har jeg ikke hørt eller fulgt med på noenting siden den Norske finalen. Det er nå i kveld det skjer 🍺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (2 timer siden):

Kommer til å stemme på Finland i kveld. Håper virkelig at de slår Sverige 🤞

Enig! Håper ikke denne Loreen hypen slår til!! Får hun 12poeng fra første land, så veit jeg nesten ikke om det er noe vits å se resten, for da er jeg ganske sikker på utfallet.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
2 minutter siden, ltfutt said:

Enig! Håper ikke denne Loreen hypen slår til!! Får hun 12poeng fra første land, så veit jeg nesten ikke om det er noe vits å se resten, for da er jeg ganske sikker på utfallet.

Tja, jeg tror hun får flere stemmer av juryen enn av folket. Blir litt som Sveits vs. Italia for et par år siden. Jeg tror Finland vinner folket, men absolutt ikke juryen.

Jeg synes egentlig juryen sine stemmer er mer forutsigbare og kjedelige enn folkestemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Hvordan i all verden skal Graham Norton både være programleder og kommentator? Dette blir interessant 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Her krysser vi fingrene for Norge og Finland, og sender alle våre stemmer til Finland. 🤍💙🤍 :danse2:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (Akkurat nå):

Her krysser vi fingrene for Norge og Finland, og sender alle våre stemmer til Finland. 🤍💙🤍 :danse2:

Samme her, jeg heier på Norge og Finland! 🇧🇻❤️🇫🇮

Sitter i sminkestolen nå, veldig klar for fest og finale etterpå!🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keith fra Subwoolfer (Ben Adams) skal lese opp de norske stemmene under lørdagens Eurovision-finale.  (VG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linny111 skrev (51 minutter siden):

Jeg synes egentlig juryen sine stemmer er mer forutsigbare og kjedelige enn folkestemmene.

Kan ikke helt huske hvordan det fungerer? Blir disse (jurystemmene) lagt til før selve stemmerunden setter i gang? Eller kommer de samtidig med folkestemmene?

Endret av ltfutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra NRK:   https://www.nrk.no/kultur/slik-folgjer-du-eurovision-pa-nrk-1.16390613

Slik stemmer du:

Du kan stemme opp til tjue gongar på kvart bidrag, og du kan stemme etter at siste låt er framført.

For å stemme, ringjer ein 829 69 6 + talet på den du vil stemme på. Eller sende SMS til 26900 med talet på den du vil stemme på.

Du kan også stemme i den offisielle Eurovision Song Contest-appen, der du også kan gi digital applaus.

Kvar stemme både via telefon og app kostar fem kroner, og du kan ikkje stemme på Noreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Gleder meg til Finland vinner😁🇫🇮Det er i alle fall min vinner uansett hva som skjer.

Sverige er bra men blir mer og mer lei den. Begynner å bli kjedelig. Slår aldri euphoria likevel. Føler folk kommer til å stemme på Sverige kun for det er Loreen og for at hun skal bli den første kvinnen som vinner 2 ganger. For sangen er ikke den beste i mine ører i alle fall. Både Norge og Finland er bedre. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ltfutt skrev (9 minutter siden):

Kan ikke helt huske hvordan det fungerer? Blir disse (jurystemmene) lagt til før selve stemmerunden setter i gang? Eller kommer de samtidig med folkestemmene?

Først kommer jurystemmene, og deretter legges folkestemmene til. Slik var det i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 timer siden):

Ja, de lå på andre plass på oddsen før de i det hele tatt hadde valgt deltaker. Det er utrolig irriterende hvor populære de er i dette programmet.  Også rakker de stort sett alltid ned på Norge.  Det er ikke lenger en greie at Norge og Sverige stemmer på hverandre, det er helt sikkert :snurt:

alt for mange svensker i Norge som stemmer😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...