Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Jeg er imponert over Israel, og Kypros sine låter og sceneopptredener. 

Jeg leser at Loreen kan bli den første kvinnelige artisten som tar seieren for andre gang i eurovision. Hun topper fortsatt oddsen.  

Jeg håper at Israel, Kypros, Norge, Tsjekkia eller Finland vinner. Kommer til å stemme på Israel i kveld, tror jeg. 🥰

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til i kveld! :bolledeig: Redd söta bror vinner og det irriterer meg litt at svenskeradden er så mye bedre enn oss :hoho: Men Loreen har en god låt da, det skal hun ha. Håper Finland vinner! Men aller helst Norge, er på tide at vi drar i land seieren igjen. Eller galskapen fra Kroatia, det hadde vært gøy :skratte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Gleder meg til i kveld! :bolledeig: Redd söta bror vinner og det irriterer meg litt at svenskeradden er så mye bedre enn oss :hoho: Men Loreen har en god låt da, det skal hun ha. Håper Finland vinner! Men aller helst Norge, er på tide at vi drar i land seieren igjen. Eller galskapen fra Kroatia, det hadde vært gøy :skratte: 

:risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland, Frankrike, Norge, Kroatia på topp, eventuelt Østerrike eller Belgia. 

orker ikke Sverige eller Israel, skjønner ikke hypen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleeeeder meg også til ikveld! Jeg tror faktisk Finland har en sjans til å vinne over Sverige. Også tror jeg Norge har sjans til topp 5! Liker også veldig godt Kypros og Sveits selv, som begge ligger (uforståelig for meg) langt nede på bettinglistene. Gleder meg også til Israel, UK, Tsjekkia, Frankrike og Østerrike. For meg er et av årets verste bidrag faktisk Spania (som ligger høyt oppe på listene). Elsker vanligvis etniske musikk og slikt, men Spanias bidrag i år er for meg bare helt grusomt og evigvarende. Kan virkelig ikke forstå favorittstempelet 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (3 timer siden):

Er det ingen som heier på UK i år? I wrote a song er jo helt fantastisk 😍 Mae Muller er kanskje ikke den beste artisten sånn vokalmessig, men for et fyrverkeri av en låt! Det er min favoritt, deretter Frankrike og Sverige. Husk å laste ned Eurovision-appen og stem!

Gleder meg SÅ til i kveld altså, blir en bra fest. 

Jeg er ganske enig med deg! UK er ikke min absolutte favoritt, men jeg digger låta og hører mye på den på spotify. Synes det er så synd at stemmen ikke holder live :( Men spår at låta kan bli en populær sommerlåt 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende i kveld! Jeg håper at Sverige ikke vinner igjen, synes det er så irriterende at Sverige kan sende nesten hva som helst, og de suser inn til finale hvert år. Loreen er en bra sanger, ja - men det er jo andre bidrag i år som underholder mer og er bedre, synes jeg. Tattoo er en type låt man kan høre på radioen når som helst. 

Men, dersom Sverige skulle vinne håper jeg på at Petra Mede og Måns Zelmerlöw skal være programledere neste år. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Blir spennende i kveld! Jeg håper at Sverige ikke vinner igjen, synes det er så irriterende at Sverige kan sende nesten hva som helst, og de suser inn til finale hvert år. Loreen er en bra sanger, ja - men det er jo andre bidrag i år som underholder mer og er bedre, synes jeg. Tattoo er en type låt man kan høre på radioen når som helst. 

Men, dersom Sverige skulle vinne håper jeg på at Petra Mede og Måns Zelmerlöw skal være programledere neste år. 

Ja, de lå på andre plass på oddsen før de i det hele tatt hadde valgt deltaker. Det er utrolig irriterende hvor populære de er i dette programmet.  Også rakker de stort sett alltid ned på Norge.  Det er ikke lenger en greie at Norge og Sverige stemmer på hverandre, det er helt sikkert :snurt:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fame said:

Ja, de lå på andre plass på oddsen før de i det hele tatt hadde valgt deltaker. Det er utrolig irriterende hvor populære de er i dette programmet.  Også rakker de stort sett alltid ned på Norge.  Det er ikke lenger en greie at Norge og Sverige stemmer på hverandre, det er helt sikkert :snurt:

Seriøst? Det med oddsen var jeg ikke klar over. Jeg tror at folket nok stemmer kun basert på sang og slikt (med unntak av at vi i Norden stemmer på hverandre, at de gjør det samme i Øst-Europa og lignende), men at juryene nok kanskje er litt for glad i de svenske bidragene fordi de er svenske

Men jeg skal ikke si det for sikkert, jeg liker som regel de bidragene som ikke kvalifiserer seg til finalen eller gjør det dårlig der. Jeg likte f.eks. ikke Euphoria eller Heroes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å stemme på Finland i kveld. Håper virkelig at de slår Sverige 🤞

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke hypen rundt Finland. Stressende låt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte den svenske melodien på YouTube akkurat nå, og den svulstige teksten og begynnelsen på den var ikke akkurat noe jeg likte. Hadde forhåpninger fordi Loreens første Eurovision bidrag var så utrolig bra, men denne likte jeg ikke. For pompøs tekst, overdreven.

Og hvorfor skal hun drive og åle seg sånn på scenen og i musikkvideoer? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best Norge, Kypros, Finland og Frankrike. Tror Finland har best sjanse av disse, og jeg digger galskapen, så hadde vært kult om den vant! Så lenge Loreen ikke vinner er jeg fornøyd, liker ikke når tidligere vinnere deltar på nytt, synes noen andre kan få sjansen til å vinne 😅

Endret av Evig_student
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (20 timer siden):

Haha enig! Den delen er grusom. 

Jeg syns den begynner bra sånn de første sekundene. Men så kommer refrenget å ødelegger hele sangen. Jeg sitter liksom å venter på at den skal løfte seg og at det skal ta av. Men istedenfor så bygges sangen ned med et slitsomt refreng. Veldig antiklimaks. 

Veldig god beskrivelse 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland får mine stemmer, lett!! Elsker han, elsker låta, elsker showet. Jeg håper selvfølgelig på at Alessandra skal vinne da. Jeg elsker låta, så lenge hun synger den bra. Men hun må opp 10 hakk fra semifinalen og synge plettfritt i kveld, hvis hun skal ha sjans. Ellers liker jeg både Frankrike, Australia, Kroatia, Tsjekkia, Serbia, Sveits og Belgia. Mye morsomt og bra i år! Loreen har allerede blitt oppsummert bra her, med sine slitsomme "oo--oooh'er" 🙄 

Dette blir vilt spennende, og jeg gleder meg masse til å se i kveld 😄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, Evig_student said:

Jeg liker best Norge, Kypros, Finland og Frankrike. Tror Finland har best sjanse av disse, og jeg digger galskapen, så hadde vært kult om den vant! Så lenge Loreen ikke vinner er jeg fornøyd, liker ikke når tidligere vinnere deltar på nytt, synes noen andre kan få sjansen til å vinne 😅

Jeg liker heller ikke når tidligere vinnere deltar på nytt. 😒  Det er tydeligvis lovlig. Så Loreen gjør ingenting feil😊. Men jeg synes at det skulle vært regler for det.

Jeg frykter at Sverige vinner. Jeg tror at juryen vil like desidert best Sverige.  De vil nok gi full pott til henne, tror jeg. Men telefonstemmene kan gi litt andre resultater. 

Jeg liker veldig godt Kypros, Finland og Israel.:) 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Vi gleder oss også! SÅ glade vi ikke har planer men kan være oss to og Eurovision. Haha. 🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Har dere tanker om hvem dere skal stemme på? 🥳😊

Italia ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...