Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Blå lenestol skrev (1 minutt siden):

Er nok noe med det ja. Og så tror jeg det er noe statistikk på at det er flere ESC-vinnere fra andre finalehalvdel enn første, totalt sett? Uten at jeg orker å google det akkurat nå 😅

Ja, det ble sagt under semifinalen, i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg EELSKER finland i år 💚🇫🇮! utrolig kul og catchy låt, sceneshow on fire og en veldig sjarmerende fyr som fremfører den ☺️skikkelig gossin, klarer ikke slutte å se på videoer av han som ler og snakker fantastisk dårlig engelsk 😂💕ååh 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjærestein skrev (2 timer siden):

Hvorfor har vi så kjedelig sceneshow ? Skjønner det ikke. Helts greit at ikke alle sangere er store dansere men det går da an å få til noe bedre med de rundt henne.

Det er helt elendig. Queen of kings har jo så bra lyrics og. For eksempel  "Her smile awakes the Northern Light", og de kan ikke prestere å vise Nordlyset på lerretet bak henne engang?

Endret av Klementina123
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Urias

Må si jeg er litt overrasket over at Norge i det hele tatt gikk videre. Synes fremføringen var veldig svak, og hun sang jo ganske mye falskt. Vinner vel på sjarm og mystikk, for sangmessig var det heller labert. Norge har selvsagt ingen sjanse til seier. Tror vi ender ganske nær bunnplassering.

Endret av Urias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urias skrev (3 timer siden):

Må si jeg er litt overrasket over at Norge i det hele tatt gikk videre. Synes fremføringen var veldig svak, og hun sang jo ganske mye falskt. Vinner vel på sjarm og mystikk, for sangmessig var det heller labert. Norge har selvsagt ingen sjanse til seier. Tror vi ender ganske nær bunnplassering.

Hun sang veldig bra spesielt sammenlignet med andre. Tror ikke du vet hvordan å synge falskt høres ut. 

Helt utrolig at dette er nok samme folka som var overbevist om at både Tix og bananfolkene kunne vinne i fjor og forleden lol.

Jeg liker hvordan enkelte bidrag kan ha elendige låter og vokalister, men så lenge sceneshowet er kaotisk og visuelt pinlig så stemmer folk på det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (40 minutter siden):

Jeg liker hvordan enkelte bidrag kan ha elendige låter og vokalister, men så lenge sceneshowet er kaotisk og visuelt pinlig så stemmer folk på det.

Enig :0 for meg blir det som å pakke inn sure sokker som presang inn i fint papir:s Synes f.eks israel er en bånn i bøtta låt, første vers, refreng, andre vers og det breaket høres ut som 4 forskjellige låter som på klønete vis er satt sammen. og dance breaket har jeg hørt før, med et håpløst «do you wanna see me dance»? totalt uoriginalt og masete. MEN folk liker sceneshowet og dansinga, det gjør tydelighvis sitt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marsvin skrev (3 minutter siden):

Enig :0 for meg blir det som å pakke inn sure sokker som presang inn i fint papir:s Synes f.eks israel er en bånn i bøtta låt, første vers, refreng, andre vers og det breaket høres ut som 4 forskjellige låter som på klønete vis er satt sammen. og dance breaket har jeg hørt før, med et håpløst «do you wanna see me dance»? totalt uoriginalt og masete. MEN folk liker sceneshowet og dansinga, det gjør tydelighvis sitt. 

💯💯💯💯💯💯 

Det var Israel og Finland jeg tenkte spesielt på. Begge låtene er under middelmådig. Trodde låten og den vokale fremføringen var viktigst i en sangkonkurranse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 5.2.2023 den 0.05):

Den norske finalen i MGP er over og det norske bidraget er klart, og stadig flere andre land blir klare med sine bidrag. Starter en ny tråd der vi kan diskutere bidrag og artister som skal være med i årets ESC i Liverpool. Greit å skille mellom MGP og ESC.  🤓

Begynner med det norske bidraget.

...

håøer vi får null poeng. Kjempeteit låt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Irland og Sveits best

Anonymkode: fb0cf...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 timer siden):

håøer vi får null poeng. Kjempeteit låt

Ser for meg at den får mye poeng fra de østeuropeiske landene, det er en sånn svjung over den😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (17 timer siden):

Jeg EELSKER finland i år 💚🇫🇮! utrolig kul og catchy låt, sceneshow on fire og en veldig sjarmerende fyr som fremfører den ☺️skikkelig gossin, klarer ikke slutte å se på videoer av han som ler og snakker fantastisk dårlig engelsk 😂💕ååh 

Jeg også 💃🎶🍹🇫🇮

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (2 timer siden):

💯💯💯💯💯💯 

Det var Israel og Finland jeg tenkte spesielt på. Begge låtene er under middelmådig. Trodde låten og den vokale fremføringen var viktigst i en sangkonkurranse. 

Folk er jo forskjellig med forskjellige meninger. Jeg elsker Finland. Og på en eller annen måte er det noen som liker Kroatia.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Ser for meg at den får mye poeng fra de østeuropeiske landene, det er en sånn svjung over den😀

føler vi liksom skal late som at vi er irsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Triviella skrev (6 minutter siden):

Skal dere se i kveld?

Seff! :juhu: Sitter benka foran skjermen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva jeg synes om sånn kor-snakking. På ene siden er det skikkelig kleint, men på andre siden blir det liksom ikke eurovision uten dårlig korprat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triviella skrev (8 minutter siden):

Skal dere se i kveld?

Nei, alle favorittene var på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...