FreezeandFawn Skrevet 10. mai 2023 #621 Del Skrevet 10. mai 2023 Blå lenestol skrev (1 minutt siden): Er nok noe med det ja. Og så tror jeg det er noe statistikk på at det er flere ESC-vinnere fra andre finalehalvdel enn første, totalt sett? Uten at jeg orker å google det akkurat nå 😅 Ja, det ble sagt under semifinalen, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 10. mai 2023 #622 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg EELSKER finland i år 💚🇫🇮! utrolig kul og catchy låt, sceneshow on fire og en veldig sjarmerende fyr som fremfører den ☺️skikkelig gossin, klarer ikke slutte å se på videoer av han som ler og snakker fantastisk dårlig engelsk 😂💕ååh 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 10. mai 2023 #623 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) fjærestein skrev (2 timer siden): Hvorfor har vi så kjedelig sceneshow ? Skjønner det ikke. Helts greit at ikke alle sangere er store dansere men det går da an å få til noe bedre med de rundt henne. Det er helt elendig. Queen of kings har jo så bra lyrics og. For eksempel "Her smile awakes the Northern Light", og de kan ikke prestere å vise Nordlyset på lerretet bak henne engang? Endret 10. mai 2023 av Klementina123 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 11. mai 2023 #624 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Må si jeg er litt overrasket over at Norge i det hele tatt gikk videre. Synes fremføringen var veldig svak, og hun sang jo ganske mye falskt. Vinner vel på sjarm og mystikk, for sangmessig var det heller labert. Norge har selvsagt ingen sjanse til seier. Tror vi ender ganske nær bunnplassering. Endret 11. mai 2023 av Urias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 11. mai 2023 #625 Del Skrevet 11. mai 2023 Urias skrev (3 timer siden): Må si jeg er litt overrasket over at Norge i det hele tatt gikk videre. Synes fremføringen var veldig svak, og hun sang jo ganske mye falskt. Vinner vel på sjarm og mystikk, for sangmessig var det heller labert. Norge har selvsagt ingen sjanse til seier. Tror vi ender ganske nær bunnplassering. Hun sang veldig bra spesielt sammenlignet med andre. Tror ikke du vet hvordan å synge falskt høres ut. Helt utrolig at dette er nok samme folka som var overbevist om at både Tix og bananfolkene kunne vinne i fjor og forleden lol. Jeg liker hvordan enkelte bidrag kan ha elendige låter og vokalister, men så lenge sceneshowet er kaotisk og visuelt pinlig så stemmer folk på det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 11. mai 2023 #626 Del Skrevet 11. mai 2023 elskermenn skrev (40 minutter siden): Jeg liker hvordan enkelte bidrag kan ha elendige låter og vokalister, men så lenge sceneshowet er kaotisk og visuelt pinlig så stemmer folk på det. Enig :0 for meg blir det som å pakke inn sure sokker som presang inn i fint papir:s Synes f.eks israel er en bånn i bøtta låt, første vers, refreng, andre vers og det breaket høres ut som 4 forskjellige låter som på klønete vis er satt sammen. og dance breaket har jeg hørt før, med et håpløst «do you wanna see me dance»? totalt uoriginalt og masete. MEN folk liker sceneshowet og dansinga, det gjør tydelighvis sitt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 11. mai 2023 #627 Del Skrevet 11. mai 2023 marsvin skrev (3 minutter siden): Enig :0 for meg blir det som å pakke inn sure sokker som presang inn i fint papir:s Synes f.eks israel er en bånn i bøtta låt, første vers, refreng, andre vers og det breaket høres ut som 4 forskjellige låter som på klønete vis er satt sammen. og dance breaket har jeg hørt før, med et håpløst «do you wanna see me dance»? totalt uoriginalt og masete. MEN folk liker sceneshowet og dansinga, det gjør tydelighvis sitt. 💯💯💯💯💯💯 Det var Israel og Finland jeg tenkte spesielt på. Begge låtene er under middelmådig. Trodde låten og den vokale fremføringen var viktigst i en sangkonkurranse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. mai 2023 #628 Del Skrevet 11. mai 2023 NordicViking skrev (På 5.2.2023 den 0.05): Den norske finalen i MGP er over og det norske bidraget er klart, og stadig flere andre land blir klare med sine bidrag. Starter en ny tråd der vi kan diskutere bidrag og artister som skal være med i årets ESC i Liverpool. Greit å skille mellom MGP og ESC. 🤓 Begynner med det norske bidraget. ... håøer vi får null poeng. Kjempeteit låt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #629 Del Skrevet 11. mai 2023 Likte Irland og Sveits best Anonymkode: fb0cf...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 11. mai 2023 #630 Del Skrevet 11. mai 2023 Maleficenta skrev (2 timer siden): håøer vi får null poeng. Kjempeteit låt Ser for meg at den får mye poeng fra de østeuropeiske landene, det er en sånn svjung over den😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2023 #631 Del Skrevet 11. mai 2023 marsvin skrev (17 timer siden): Jeg EELSKER finland i år 💚🇫🇮! utrolig kul og catchy låt, sceneshow on fire og en veldig sjarmerende fyr som fremfører den ☺️skikkelig gossin, klarer ikke slutte å se på videoer av han som ler og snakker fantastisk dårlig engelsk 😂💕ååh Jeg også 💃🎶🍹🇫🇮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. mai 2023 #632 Del Skrevet 11. mai 2023 elskermenn skrev (2 timer siden): 💯💯💯💯💯💯 Det var Israel og Finland jeg tenkte spesielt på. Begge låtene er under middelmådig. Trodde låten og den vokale fremføringen var viktigst i en sangkonkurranse. Folk er jo forskjellig med forskjellige meninger. Jeg elsker Finland. Og på en eller annen måte er det noen som liker Kroatia. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. mai 2023 #633 Del Skrevet 11. mai 2023 rosemarin skrev (1 time siden): Ser for meg at den får mye poeng fra de østeuropeiske landene, det er en sånn svjung over den😀 føler vi liksom skal late som at vi er irsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triviella Skrevet 11. mai 2023 #634 Del Skrevet 11. mai 2023 Skal dere se i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 11. mai 2023 #635 Del Skrevet 11. mai 2023 Triviella skrev (Akkurat nå): Skal dere se i kveld? Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 11. mai 2023 #636 Del Skrevet 11. mai 2023 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. mai 2023 #637 Del Skrevet 11. mai 2023 Triviella skrev (6 minutter siden): Skal dere se i kveld? Seff! Sitter benka foran skjermen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 11. mai 2023 #638 Del Skrevet 11. mai 2023 Usikker på hva jeg synes om sånn kor-snakking. På ene siden er det skikkelig kleint, men på andre siden blir det liksom ikke eurovision uten dårlig korprat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 11. mai 2023 #639 Del Skrevet 11. mai 2023 Oj da Danmark... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. mai 2023 #640 Del Skrevet 11. mai 2023 Triviella skrev (8 minutter siden): Skal dere se i kveld? Nei, alle favorittene var på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå