Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

ntrane skrev (Akkurat nå):

Overrasket over de 4-5 første som ble trukket videre til finalen. Mistenker folk stemmer på drit for å trolle, tenker spesielt på Kroatia 

Politiske låter gjør det nesten alltid bra i ESC. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Topplue said:

Politiske låter gjør det nesten alltid bra i ESC. 

Der sier du noe, tenkte ikke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vote BEJBA! 

BEJBA > cha cha

Endret av elskermenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland, Sverige, Frankrike, Italia og Spania i første halvdel! 😮 Det var mange av de store favorittene.

Norge i siste halvdel. Oi, oi, oi! Dette blir spennende! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden):

10

5 gikk ut. 10 videre til finalen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (9 minutter siden):

Finland, Sverige, Frankrike, Italia og Spania i første halvdel! 😮 Det var mange av de store favorittene.

Norge i siste halvdel. Oi, oi, oi! Dette blir spennende! 

Satan! Håpte på Finland i andre halvdel. Hvis de lar ham opptre tidlig klikker jeg. Hyggelig med Norge da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (På 11.2.2023 den 23.34):

Bidraget fra Kroatia er klart. Det er Let 3 med sangen 'Mama ŠČ!'

Dette er noe helt for seg selv.   🤣🤣🤣

Enten blir det total fiasko, eller så kommer det til å bli en kjempehit. Sjekk teksten til denne sangen!  Jeg fikk med meg slutten av avstemningen i Kroatia via YouTube, og kommentarene som kom inn om denne sangen var - med noen få unntak - nesten utelukkende negative. Jeg synes det er en artig sang, men har liten tro på at den vinner. 🚜🚜🚜

...

De gikk videre 🤣 Noe Prima Vera over dette bidraget (Jan Teigen)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (2 minutter siden):

Satan! Håpte på Finland i andre halvdel. Hvis de lar ham opptre tidlig klikker jeg. Hyggelig med Norge da.

Håper virkelig ikke Finland synger som nr 1… Sverige får selvfølgelig siste mulig nr i første del (ja, jeg er lei alle fordelene de får…), men veldig bra at Norge skal synge i del 2, vi burde få typ 18-23 siden vi startet i dag…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Håper virkelig ikke Finland synger som nr 1… Sverige får selvfølgelig siste mulig nr i første del (ja, jeg er lei alle fordelene de får…), men veldig bra at Norge skal synge i del 2, vi burde få typ 18-23 siden vi startet i dag…

Vedder en tier på at de lar Loreen opptre som nr. 12-13...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (2 minutter siden):

Vedder en tier på at de lar Loreen opptre som nr. 12-13...

Selvfølgelig… Men egentlig burde hun vært nr 1, men det skjer jo aldri…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over Norge sin opptreden, spesielt whistle-noten bommet hun jo skikkelig på... liker ikke at de har tonet ned hele opptredenen i sin helhet, hun virker mer sliten enn gira. 

Jeg takler ikke Loreen sine lange negler. Og de er helt svarte denne gangen. Og ser ut som hun opptrer inni et toastjern. 

Mine favoritter er Israel, Moldova, Serbia og Finland. Liker også Kroatia veldig godt 🥰

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så digg og ydmykt å hate på sitt eget land. En av de mest vokalt krevende låtene i konkurransen og minst halvparten av de andre sang like avvikene fra studio versjonene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jippi. Norge er videre 😊

Anonymkode: 8e6e2...ea8

Hva er det å juble over?

At NRK vil bruke mange hundre millioner på å arrangere dette neste år hvis Norge skulle vinne, slik enkelte tydeligvis ønsker, og kutte ned på atskillige andre programmer ...?

NRK er ille nok som det er med sitt forsvar av Sophie Elise; man trenger ikke en Eurovision-seier i tillegg for å gjøre katastrofen komplett.

Anonymkode: d2e50...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpige favoritter er:

Norge- Synes de kunne gjort mye mer ut av det showmessig som f.eks avslutte med flammer, men låta er fengende.

Moldova- Herlig opptreden.

Sveits- Beste vokal i går.

Finland- Kul sang og kult show.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskermenn skrev (6 timer siden):

Så digg og ydmykt å hate på sitt eget land. En av de mest vokalt krevende låtene i konkurransen og minst halvparten av de andre sang like avvikene fra studio versjonene. 

Enig 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (8 timer siden):

Synes Alessandra var skikkelig svak i kveld, jeg. Synlig nervøs, og vokalen var bare ikke god. Synes hun var bedre i den norske finalen. 

Er helt uenig, har syntes tidligere at opptredene har vært rotete og slitsomme å se på- nå var det tight og hun virka mer skjerpa enn ellers. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (3 minutter siden):

Er helt uenig, har syntes tidligere at opptredene har vært rotete og slitsomme å se på- nå var det tight og hun virka mer skjerpa enn ellers. 

Enig. Men føler hun har enda et knepp å gå på, håper hun får ut det i finalen, og hvis hun da synger mot slutten kan dette bli veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke syns Alessandra gjorde det noe bra. Stemmen var mye dårligere enn i den norske finalen, og jeg syns hun var så "tom" i blikket og manglet utstråling og energi. Satser på at det blir bedre lørdag 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...