Topplue Skrevet 9. mai 2023 #581 Del Skrevet 9. mai 2023 ntrane skrev (Akkurat nå): Overrasket over de 4-5 første som ble trukket videre til finalen. Mistenker folk stemmer på drit for å trolle, tenker spesielt på Kroatia Politiske låter gjør det nesten alltid bra i ESC. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 9. mai 2023 #582 Del Skrevet 9. mai 2023 Just now, Topplue said: Politiske låter gjør det nesten alltid bra i ESC. Der sier du noe, tenkte ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 9. mai 2023 #583 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Vote BEJBA! BEJBA > cha cha Endret 9. mai 2023 av elskermenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 9. mai 2023 #584 Del Skrevet 9. mai 2023 Finland, Sverige, Frankrike, Italia og Spania i første halvdel! 😮 Det var mange av de store favorittene. Norge i siste halvdel. Oi, oi, oi! Dette blir spennende! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binar Skrevet 9. mai 2023 #585 Del Skrevet 9. mai 2023 Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): 10 5 gikk ut. 10 videre til finalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 9. mai 2023 #586 Del Skrevet 9. mai 2023 Topplue skrev (9 minutter siden): Finland, Sverige, Frankrike, Italia og Spania i første halvdel! 😮 Det var mange av de store favorittene. Norge i siste halvdel. Oi, oi, oi! Dette blir spennende! Satan! Håpte på Finland i andre halvdel. Hvis de lar ham opptre tidlig klikker jeg. Hyggelig med Norge da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 9. mai 2023 #587 Del Skrevet 9. mai 2023 Heia Sveits🇨🇭🤗 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binar Skrevet 9. mai 2023 #588 Del Skrevet 9. mai 2023 NordicViking skrev (På 11.2.2023 den 23.34): Bidraget fra Kroatia er klart. Det er Let 3 med sangen 'Mama ŠČ!' Dette er noe helt for seg selv. 🤣🤣🤣 Enten blir det total fiasko, eller så kommer det til å bli en kjempehit. Sjekk teksten til denne sangen! Jeg fikk med meg slutten av avstemningen i Kroatia via YouTube, og kommentarene som kom inn om denne sangen var - med noen få unntak - nesten utelukkende negative. Jeg synes det er en artig sang, men har liten tro på at den vinner. 🚜🚜🚜 ... De gikk videre 🤣 Noe Prima Vera over dette bidraget (Jan Teigen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mai 2023 #589 Del Skrevet 9. mai 2023 hadet skrev (2 minutter siden): Satan! Håpte på Finland i andre halvdel. Hvis de lar ham opptre tidlig klikker jeg. Hyggelig med Norge da. Håper virkelig ikke Finland synger som nr 1… Sverige får selvfølgelig siste mulig nr i første del (ja, jeg er lei alle fordelene de får…), men veldig bra at Norge skal synge i del 2, vi burde få typ 18-23 siden vi startet i dag… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 9. mai 2023 #590 Del Skrevet 9. mai 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Håper virkelig ikke Finland synger som nr 1… Sverige får selvfølgelig siste mulig nr i første del (ja, jeg er lei alle fordelene de får…), men veldig bra at Norge skal synge i del 2, vi burde få typ 18-23 siden vi startet i dag… Vedder en tier på at de lar Loreen opptre som nr. 12-13... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mai 2023 #591 Del Skrevet 9. mai 2023 hadet skrev (2 minutter siden): Vedder en tier på at de lar Loreen opptre som nr. 12-13... Selvfølgelig… Men egentlig burde hun vært nr 1, men det skjer jo aldri… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. mai 2023 #592 Del Skrevet 9. mai 2023 Sveits 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 9. mai 2023 #593 Del Skrevet 9. mai 2023 Ble skuffet over Norge sin opptreden, spesielt whistle-noten bommet hun jo skikkelig på... liker ikke at de har tonet ned hele opptredenen i sin helhet, hun virker mer sliten enn gira. Jeg takler ikke Loreen sine lange negler. Og de er helt svarte denne gangen. Og ser ut som hun opptrer inni et toastjern. Mine favoritter er Israel, Moldova, Serbia og Finland. Liker også Kroatia veldig godt 🥰 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 9. mai 2023 #594 Del Skrevet 9. mai 2023 Så digg og ydmykt å hate på sitt eget land. En av de mest vokalt krevende låtene i konkurransen og minst halvparten av de andre sang like avvikene fra studio versjonene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #595 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jippi. Norge er videre 😊 Anonymkode: 8e6e2...ea8 Hva er det å juble over? At NRK vil bruke mange hundre millioner på å arrangere dette neste år hvis Norge skulle vinne, slik enkelte tydeligvis ønsker, og kutte ned på atskillige andre programmer ...? NRK er ille nok som det er med sitt forsvar av Sophie Elise; man trenger ikke en Eurovision-seier i tillegg for å gjøre katastrofen komplett. Anonymkode: d2e50...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. mai 2023 #596 Del Skrevet 10. mai 2023 Foreløpige favoritter er: Norge- Synes de kunne gjort mye mer ut av det showmessig som f.eks avslutte med flammer, men låta er fengende. Moldova- Herlig opptreden. Sveits- Beste vokal i går. Finland- Kul sang og kult show. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. mai 2023 #597 Del Skrevet 10. mai 2023 elskermenn skrev (6 timer siden): Så digg og ydmykt å hate på sitt eget land. En av de mest vokalt krevende låtene i konkurransen og minst halvparten av de andre sang like avvikene fra studio versjonene. Enig 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 10. mai 2023 #598 Del Skrevet 10. mai 2023 FreezeandFawn skrev (8 timer siden): Synes Alessandra var skikkelig svak i kveld, jeg. Synlig nervøs, og vokalen var bare ikke god. Synes hun var bedre i den norske finalen. Er helt uenig, har syntes tidligere at opptredene har vært rotete og slitsomme å se på- nå var det tight og hun virka mer skjerpa enn ellers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. mai 2023 #599 Del Skrevet 10. mai 2023 rosemarin skrev (3 minutter siden): Er helt uenig, har syntes tidligere at opptredene har vært rotete og slitsomme å se på- nå var det tight og hun virka mer skjerpa enn ellers. Enig. Men føler hun har enda et knepp å gå på, håper hun får ut det i finalen, og hvis hun da synger mot slutten kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 10. mai 2023 #600 Del Skrevet 10. mai 2023 Må innrømme at jeg ikke syns Alessandra gjorde det noe bra. Stemmen var mye dårligere enn i den norske finalen, og jeg syns hun var så "tom" i blikket og manglet utstråling og energi. Satser på at det blir bedre lørdag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå