Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #101 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Candice Night traff mannen (den kjente gitaristen) Richie Blackmore da hun var 17. De flyttet inn sammen i 1991, da hun var 19. Han var 26 år eldre. De bor sammen (og er gift) den dag i dag. Og de har to barn sammen. Hun kunne lett ha skilt seg hvis hun hadde hatt det så grusomt sammen med ham. Hun har jo tjent egne penger på musikk. USAs tidligere presidentkandidat, John McCain giftet seg med sin daværende kone Cindy da hun var 25 og han var 43. Jan Thomas (født 1966) giftet seg med 19 år gamle Christopher Mørch Husby i 2009. Jan Eggums daværende samboer var 24 da hun flyttet sammen med ham. De bodde sammen i 16 år. Han har en 6 år yngre datter. Emmanuel Macron traff faktisk sin kone da han var 15 og hun var 40. Hun var lærer på skolen han gikk på. De ble et par da han fylte 18 og de er i dag gift. Hvis han hadde hatt det så jævlig sammen med henne og følt seg utnyttet og misbrukt, kunne han jo bare skilt seg! Han er jo tross alt Frankrikes president og ressurssterk nok til å skille seg. Tror dere seriøst at alle er griser som bare vil utnytte og manipulere de yngre? Endret 2. februar 2023 av Zeruda 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #102 Skrevet 3. februar 2023 9 hours ago, Zeruda said: Vel, det sier vel mer om dem enn om meg. Nei det gjør det ikke. Folk som forsvarer sex med unger burde ses ned på Og mennesker som deg er en giftig del av samfunnet som alle burde stå opp mot Anonymkode: 16609...90a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #103 Skrevet 3. februar 2023 9 hours ago, Zeruda said: 18 år er myndig. Det er ikke et barn. Etter loven er de voksne nok til å ta egne beslutninger i livet. Jeg forstår at det er provoserende og ekkelt at guruer som Andrew Tate spyr ut kvinnehat og oppfordrer alle godt voksne menn til å sikle etter unge jomfruer. Mannosfæren er giftig, og farlig, og den må kjempes mot! Men det har vært par med stor aldersforskjell lenge før Andrew Tate og likesinnede guruer kom på banen. Alle 18-åringer er ikke like, og heller ikke alle 35-åringer. Var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om du er en 34 år gammel dame som liker å ligge med 18 år gamle gutter og med den interessen din i denne saken så tenker jeg at ja, dette er en sak som du forsvarer fordi du skal føle deg bedre over de syke erobringene dine 🤮 Anonymkode: 16609...90a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #104 Skrevet 3. februar 2023 9 hours ago, Zeruda said: Man er jo fri til å avvise de som legger an på en. Man bestemmer jo selv hvem en skal ha i livet sitt eller ikke. Forstår du virkelig ikke forskjellen? Er du virkelig så blåst i huet? Du gjør virkelig at jeg mister troen på menneskeheten. Er det virkelig mulig å være så tett i topplokket? Anonymkode: 16609...90a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #105 Skrevet 3. februar 2023 Tenker det går an å ha to tanker i hodet samtidig. En jente/kvinne på 18 kan være moden og være stand til å være i et likestilt og langsiktig forhold med en på 35. En mann på 35 som konsekvent går etter 18åringer er noen man bør være veldig skeptisk ovenfor. Anonymkode: e1352...799
Zeruda Skrevet 3. februar 2023 #106 Skrevet 3. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei det gjør det ikke. Folk som forsvarer sex med unger burde ses ned på Og mennesker som deg er en giftig del av samfunnet som alle burde stå opp mot Anonymkode: 16609...90a 😂🤣 Ok. Du får mene hva du vil. Jeg forsvarer ikke sex med unger, men sex mellom myndige voksne. 1
Zeruda Skrevet 3. februar 2023 #107 Skrevet 3. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om du er en 34 år gammel dame som liker å ligge med 18 år gamle gutter og med den interessen din i denne saken så tenker jeg at ja, dette er en sak som du forsvarer fordi du skal føle deg bedre over de syke erobringene dine 🤮 Anonymkode: 16609...90a Foretrekker å date yngre menn mellom 25 og 31 år. Det er lov det.
Zeruda Skrevet 3. februar 2023 #108 Skrevet 3. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Forstår du virkelig ikke forskjellen? Er du virkelig så blåst i huet? Du gjør virkelig at jeg mister troen på menneskeheten. Er det virkelig mulig å være så tett i topplokket? Anonymkode: 16609...90a De som er tette i topplokket er de som generaliserer folk som har forhold til yngre personer og kaller dem griser. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #109 Skrevet 3. februar 2023 18-åringen står i fare for å bli groomet og manipulert. Hun eller han er mer sårbar, mer umoden, mer uskyldig og ikke ferdig utviklet mentalt. Derfor dette i mine øyne ikke greit. Når det er sagt, så er en 18-åring myndig, og tar sine egne valg. Anonymkode: ee2fb...79d
Zeruda Skrevet 3. februar 2023 #110 Skrevet 3. februar 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker det går an å ha to tanker i hodet samtidig. En jente/kvinne på 18 kan være moden og være stand til å være i et likestilt og langsiktig forhold med en på 35. En mann på 35 som konsekvent går etter 18åringer er noen man bør være veldig skeptisk ovenfor. Anonymkode: e1352...799 Kommer an på hva grunnene er. Hvis det omhandler makt, kontroll og manipulasjon er det motbydelig. Om 35-åringen derimot føler seg ung i sinnet og føler han har mer til felles i livet med unge voksne, er det en helt annen sak. Det finnes jo folk som kun dater folk som er eldre enn dem. Folk som føler de har mer til felles med folk som er eldre. Det er verken bedre eller verre. Dette er greit, uansett om det er casual dating eller seriøs dating. Endret 3. februar 2023 av Zeruda
Gjest Abendstern Skrevet 4. februar 2023 #111 Skrevet 4. februar 2023 Begge er Voksne så ser ikke problemet. Vi lever i et liberalt og fritt land. Enkelte her inne har en tankegang som er på grensen til moralpolitiet.
Gjest Abendstern Skrevet 4. februar 2023 #112 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 7.54): Tenker det går an å ha to tanker i hodet samtidig. En jente/kvinne på 18 kan være moden og være stand til å være i et likestilt og langsiktig forhold med en på 35. En mann på 35 som konsekvent går etter 18åringer er noen man bør være veldig skeptisk ovenfor. Anonymkode: e1352...799 Helt enig
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #113 Skrevet 4. februar 2023 De jeg vet om som er 30 og oppover som har gått etter 17-18 åringer, har alle vært kvinnemishandlere både psykisk og fysisk. Unge jenter er dessverre lette ofre for disse. Anonymkode: 67154...7ad 2
Andro Skrevet 4. februar 2023 #114 Skrevet 4. februar 2023 Det er ikke dating, men grooming, tenker jeg. Umodne eller selvopptatte menn som går etter noen de tror de kan forme. De ligger unna kvinner i passende alder fordi de gjennomskuer manipuleringsstrategiene deres. Alltid noe gæernt med kvinnesynet til slike gubber. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #115 Skrevet 7. februar 2023 Tenker det er meget spesielt, og de fleste menn og kvinner som gjør slikt er ofte spesielle. Kan være tilfeller det klaffer bra og det sikker er ekte kjærlighet, men i de aller fleste tilfellene er det nok veldig overfladisk. Alt med sitt, men 18 åringer har ikke ferdig utviklet hjerne en gang. De får hvertfall noen som kan kjøpe sterkere saker på polet for dem da. Anonymkode: e7375...add
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå