Anonymburker Skrevet 2. februar 2023 #81 Skrevet 2. februar 2023 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Ingenting sier jeg til det. Enorm forskjell på en tenåring og en på 35. Tror hun mener at hva om de fant hverandre som 18 og 35 åring, og fremdeles holdt sammen 17 år senere.. 1
Gjest Margo Skrevet 2. februar 2023 #82 Skrevet 2. februar 2023 Når den ene kan være den andres forelder syns jeg det begynner å bli litt..ekkelt. Når den ene er tenåring, og den andre 5 år fra 40-års krisen, ER det ekkelt. En 18-åring trenger å få være en 18-åring, med alt det innebærer..la nå 18-åringen ha hjernen sin i fred til den er ferdig utviklet.
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #83 Skrevet 2. februar 2023 Just now, Anonymburker said: Tror hun mener at hva om de fant hverandre som 18 og 35 åring, og fremdeles holdt sammen 17 år senere.. Ja. Det var nettopp det jeg mente! 😁 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #84 Skrevet 2. februar 2023 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Forsvarer alle juridisk sett voksne menneskers rett til å ta egne valg uten å bli dømt av moralske voktere. Du kan snakke om moralske voktere, men ofte er det en grunn til at fordømmelse av visse handlinger oppstår. Selvsagt ikke alltid, men ofte, og det er rett og slett fordi det er noe som ikke er helt greit. Det kan være lovlig som bare det, men vi lever etter mer enn bare lover og regler, skal samfunn fungere må medlemmene også forholde seg til normer og sosiale praksiser. En god norm i vårt samfunn er at godt voksne menn ikke legger seg etter tenåringer. Om det likevel skjer vil den eldste parten møte en viss skepsis og kanskje fordømmelse, og det synes jeg faktisk er helt greit, med tanke på den ekstremt skjeve maktbalansen i et sånt forhold. Anonymkode: aa51d...743
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #85 Skrevet 2. februar 2023 Nymerïa skrev (2 timer siden): Jeg har vært 35 selv og synes det er noe grunnleggende galt med en 35-åring som ønsker å være sammen med en 18-åring. Jeg hadde tenkt dårlig om en slik person, det er ingen formildende omstendigheter. Samme her, hva skulle jeg snakka med en 18år gammal gutt om, hva slags sanger de skal spille på russebussen? Hvor mange shots han kan ta på en kveld? Snap streak? Hans håp og drømmer? Ikke at ikke 18åringer kan være gode samtalepartnere og blabla, men du vet.. Anonymkode: 5c4ae...960
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #86 Skrevet 2. februar 2023 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Samme her, hva skulle jeg snakka med en 18år gammal gutt om, hva slags sanger de skal spille på russebussen? Hvor mange shots han kan ta på en kveld? Snap streak? Hans håp og drømmer? Ikke at ikke 18åringer kan være gode samtalepartnere og blabla, men du vet.. Anonymkode: 5c4ae...960 Ikke alle 18-åringer drikker. Finnes 35-åringer som er langt mere ute på fylla enn visse 18-åringer. Har truffet 18-åringer som var mye mer modne, voksne, ansvarlige og intellektuelle enn visse over 30. Endret 2. februar 2023 av Zeruda 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #87 Skrevet 2. februar 2023 Kvinner har en merkelig teori om at dersom mannfolk på 35 har sex med 18-åringer, så klarer de ikke få seg noe på egen alder. Vil si dette er feil - mange av disse kara drar damer i alle aldre. Og, jeg vil forøvrig si at sex er en av de få tingene en 18-åring og 35-åring har til felles. Det finnes jo selvfølgelig unntak, men men. Anonymkode: 3fc28...52a 1 1
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #88 Skrevet 2. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner har en merkelig teori om at dersom mannfolk på 35 har sex med 18-åringer, så klarer de ikke få seg noe på egen alder. Vil si dette er feil - mange av disse kara drar damer i alle aldre. Og, jeg vil forøvrig si at sex er en av de få tingene en 18-åring og 35-åring har til felles. Det finnes jo selvfølgelig unntak, men men. Anonymkode: 3fc28...52a Dette gjelder ikke bare for menn. Mange kvinner over 30 ser også usedvanlig bra ut for alderen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #89 Skrevet 2. februar 2023 Zeruda skrev (16 minutter siden): Ikke alle 18-åringer drikker. Finnes 35-åringer som er langt mere ute på fylla enn visse 18-åringer. Har truffet 18-åringer som var mye mer modne, voksne, ansvarlige og intellektuelle enn visse over 30. Poenget mitt er at i forhold til hvor jeg, på 35, er i livet så er den 18åringen et barn for meg. Anonymkode: 5c4ae...960 4
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #90 Skrevet 2. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget mitt er at i forhold til hvor jeg, på 35, er i livet så er den 18åringen et barn for meg. Anonymkode: 5c4ae...960 Ok. Men alle føler det ikke likedan som deg. Jeg (på 34) føler meg som et «barn» i forhold til 60-åringer, og synes det er supercreepy at de legger seg etter meg. De kunne jo vært foreldrene mine. MEN jeg vil ikke forby det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #91 Skrevet 2. februar 2023 35 minutter siden, Zeruda said: Ok. Men alle føler det ikke likedan som deg. Jeg (på 34) føler meg som et «barn» i forhold til 60-åringer, og synes det er supercreepy at de legger seg etter meg. De kunne jo vært foreldrene mine. MEN jeg vil ikke forby det. Hvis du ikke forstår at det er en enorm forskjell å være 18 år som blir lagt an på av en 34-åring vs å være 34 år som blir lagt an på av en 60-åring.. så ja, da.. hjelpe meg.. hvor skal man begynne? Jeg føler meg helt tom for ord egentlig. Det er rett og slett så ufattelig motbydelig at du i det hele tatt syns det er greit å sammenligne de situasjonene. Anonymkode: 16609...90a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #92 Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, Zeruda said: Men det kan jo være en seriøs kar for alt det vi vet. Det trenger ikke å være en gris som utnytter henne. Det går ikke an å dra alle over en kam. Jeg sitter bare og måper over logikken din.. at det i det hele tatt går an. Her sitter en dame og forsvarer menn som syns det er greit å knulle unger. Anonymkode: 16609...90a 3 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #93 Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, Zeruda said: Hva hvis dette blir livsvarig? Hva sier du når hun er 35 og han er 52? Syns du ikke dette er litt pinlig å sitte og forsvare? Du forstår om at du hadde åpent kjeftet din i hvilken som helst sammenheng om dette så hadde folk tenkt at du var et svin? Anonymkode: 16609...90a 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #94 Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, Zeruda said: Ja. Det var nettopp det jeg mente! 😁 Da kan de begynne å date når hun har blitt 25 år er dette her sånn forsvarstale fordi at du har deg med 18 år gamle guttunger eller? Trenger du å føle deg litt stolt av erobringene dine? Anonymkode: 16609...90a
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #95 Skrevet 2. februar 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke forstår at det er en enorm forskjell å være 18 år som blir lagt an på av en 34-åring vs å være 34 år som blir lagt an på av en 60-åring.. så ja, da.. hjelpe meg.. hvor skal man begynne? Jeg føler meg helt tom for ord egentlig. Det er rett og slett så ufattelig motbydelig at du i det hele tatt syns det er greit å sammenligne de situasjonene. Anonymkode: 16609...90a Man er jo fri til å avvise de som legger an på en. Man bestemmer jo selv hvem en skal ha i livet sitt eller ikke. 1
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #96 Skrevet 2. februar 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Syns du ikke dette er litt pinlig å sitte og forsvare? Du forstår om at du hadde åpent kjeftet din i hvilken som helst sammenheng om dette så hadde folk tenkt at du var et svin? Anonymkode: 16609...90a Vel, det sier vel mer om dem enn om meg. 1
Zeruda Skrevet 2. februar 2023 #97 Skrevet 2. februar 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Da kan de begynne å date når hun har blitt 25 år er dette her sånn forsvarstale fordi at du har deg med 18 år gamle guttunger eller? Trenger du å føle deg litt stolt av erobringene dine? Anonymkode: 16609...90a 18 år er myndig. Det er ikke et barn. Etter loven er de voksne nok til å ta egne beslutninger i livet. Jeg forstår at det er provoserende og ekkelt at guruer som Andrew Tate spyr ut kvinnehat og oppfordrer alle godt voksne menn til å sikle etter unge jomfruer. Mannosfæren er giftig, og farlig, og den må kjempes mot! Men det har vært par med stor aldersforskjell lenge før Andrew Tate og likesinnede guruer kom på banen. Alle 18-åringer er ikke like, og heller ikke alle 35-åringer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #98 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sitter bare og måper over logikken din.. at det i det hele tatt går an. Her sitter en dame og forsvarer menn som syns det er greit å knulle unger. Anonymkode: 16609...90a Ingen jente bør ende opp med en 15 - 16 år eldre fyr. Et drass og et tap for henne, og uendelig mange bortkasta muligheter. Anonymkode: 151eb...2a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #99 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Uansett hva jeg synes så er det snakk om en person på 18 år. Det er opp til den personen. Når det er snakk om noen som ikke er myndig kan foreldre bestemme grensene til den personen. Når det er snakk om noen som er over 18 år blir det feil av foreldre å sette grenser på vegne av den personen. Anonymkode: 44d88...dc0 Det handler ikke om at foreldrene skal sette grenser for 18-åringrn, men at den mye eldre mannen bør sette grenser for seg selv. Anonymkode: 3f9f3...57b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #100 Skrevet 2. februar 2023 Dette er poteten som aldri kjølner. Dere har aldri greid å argumentere med troverdighet for hvorfor deres seksualmoral skal være viktigere enn pars lykke. Dere har aldri greid å argumentere for hvorfor deres "moralske rett" til å hetse visse seksuelle relasjoner skal være viktigere enn at menneskene i disse relasjonene er lykkelige. Dere støter på følgende problem: En eldre mann og en yngre kvinne skader ingen andre mennesker ved å utleve sin seksualitet i sitt forhold, derimot skader dere andre mennesker ved å hevde deres fordommer og hets i det åpne samfunnet gjennom nedsettende merkelapper. I forlengelsen av dette premiss: hvorfor tviholder dere da på deres "rett" til å nettopp gjøre dette? Dere har aldri greid å svare. For å ta noen av de populære "argumentene" deres: - Mobbing av den eldre mannen: Eksempler: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/page/3/#comment-29463713 "-skjev dynamikk": Dere kjenner ikke den sosiale dynamikk mellom den eldre mannen og den unge kvinnen, dere kjenner ikke personene, og langt mindre den sosiale dynamikk mellom disse menneskene. Når man ikke har informasjon om verken personlighet til enkeltpersonene, eller hvordan disse to personligheter går sammen, står man igjen med veldig lite informasjon i utgangspunktet, og som regel er det her fordommene og aggresjonen tar overhånd, og det blir ofte en konkurranse i å skrike høyest. Feilen mange gjør her, er automatisk attribusjon. Vrengebildet er mental overkjøring av den unge kvinnen, problemet er bare at dere allerede har laget klar konklusjonen, for så derefter å gi dere i kast med puslebitene.Det riktige er å gå motsatt vei, man må innhente informasjonsbiter om det gjeldende forhold, eller den gjeldende seksuelle relasjon, for så å konkludere. Problemet er jo at dere aldri har noen som helst informasjon i all deres angstbiterske ignoranse, og det blir stor sett bare skrik og hyl i bokstavs form fra deres tastatur. Hvis en mann på over 70 år er i en seksuell relasjon med en yngre kvinne, så har dere eventuelt støtt på kun én mann på over 70 år og én kvinne i f.eks de tidlige tyveårene. Dere kan ikke generalisere inn negative stereotypier, og late som om disse er gjeldende verken for den relevante mann eller kvinne i den gjeldende relasjon, her er det mange som feilslutter i sin skrikekonkurranse på dette forum, der seansen fort forløper seg til hyppig emojibruk, store bokstaver og devaluerende innhold. Hvilke bilder man får i sitt hode, har altså ofte lite med omverdenen å gjøre, men veldig mye med din holdning og karakter å gjøre, de mentale bildene representerer den forutinntatte holdning, mens aktiviteten på tastaturet representerer din karakter. Siden dere verken kjenner den eldre mannen eller den yngre kvinnen, kan dere heller ikke konkludere med sikkerhet om den gjeldende dynamikk i nevnte relasjon. Likevel er det veldig mange som da velger å gjøre det, dere foretrekker mobbing fremfor saklig tilbakeholdenhet. Da er man en del av det globale mobbeproblem, både når det gjelder denne aktuelle parrelasjon, men ikke minst også når det kommer til generell mobbeoppførsel. Velger du å mobbe andre mennesker over internett, har du tatt et valg. Da må du også stå for dette valget, fornektelse hjelper ikke. "- mannen er en seksuell predator" Et av de mer tullete argumentene. Igjen kan man ikke konkludere med dette når man ikke kjenner et annet menneske. Det er bare fordummende fordommer, og man ødelegger for andre mennesker, som ønsker å leve i fred for hets og fordommer. Hvorfor ønsker du som mobber at disse menneskene skal fortsette å vasse i sin status quo som mobbeoffer? Hvorfor må du mobbe andre mennesker? Hva tjener merkelappene til? Får menneskene i disse parrelasjonene det bedre i sine forhold hvis du kommer med merkelappene? Får du det bedre når du har fått stemplet andre mennesker? Utløser din hjerne ekstra mengder endorfin når du taster ned de devaluerende ord? Ikke noen av delene? Skriver du bare i et apatisk, nevrologisk limbo? Hva er din hensikt? At en ung kvinne IKKE skal være med en eldre mann? Ligger det kjønnsreligiøse elementer i bunnen av din aktivitet på tastaturet? "- kvinnen er ikke mentalt frisk" Eksempler: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/page/2/#comment-29463147 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/page/2/#comment-29463613 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/page/3/#comment-29464611 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/#comment-29463021 Ja, Anonym Bruker-kvinner på dette forum er faktisk så ufine og motbydelige i sin beskrivelse av andre mennesker. Oppegående mennesker forstår at man ikke skal erklære ukjente mennesker, med ulik preferanse sin egen, for syke mennesker. Oppegående mennesker, altså. Det er alvorlig at mobbere på dette forum tar den lettvinte løsning å gå til angrep på mennesker som bare ønsker å leve i fred fra mobbere med aniktsløse alias. Men det kan være fristende for mobberne å erklære den fulle innsikt i disse menneskers indre sjelsliv, og ikke minst kontrollere psykologien, så man sikrer seg en slags "mytologisk brodd" bak sine karakterdrap av andre, uskyldige mennesker. Innlærte psykologiske fraser pøses ut, amatørmessig hobbypsykologi doseres, og man leker smart, uten å forstå at ens egen ignoranse og særs spedbente forsøk på personangrep både slår feil og viser det egentlige mobbeansikt bak skjerm og tastatur. Hva går så igjen i disse tre "argumentene?" Jo, alle er basert på ignoranse og manglende informasjon, men leveres med både bravur, emojier og gjerne også store bokstaver. Det er nøyaktig slik fordommer oppstår, og ikke minst består. De som holder på med denne mobbingen, forstår ikke at de ødelegger for andre mennesker, de forstår ikke nødvendigvis rekkevidden av sin mobbing, eller de er følelsesmessig avstumpede mobbere som har gått gjennom utdanningsinstitusjonene uten aktiv konfrontasjon. En mobber som aldri har blitt ansvarliggjort, stiller seg gjerne helt uforstående den dagen en plutselig blir pekt ut for sin destruktive oppførsel. Mange her inne bærer preg av å ha gått stier med veldig få hindringer på veien. Bak sin skjerm og sitt tastatur, med skjult brukernavn og dobbel beskyttelse, kan det være fristende å taste ned sin mobbing av andre mennesker. "-den eldre mannen har dårlig sædkvalitet" Ja, det er faktisk enkelte nolduser her inne som "argumenterer" på denne måten. Sex mellom to mennesker handler faktisk veldig sjelden om å lage barn, tro det eller ei. I hvert fall hvis vi skal holde oss til vårt moderne samfunn. Hvis man innbiller seg at den unge kvinne, i sin seleksjonsprosess, står klar med sin hjemmetest for å måle motilitet og morfologi, lever man nok i et litt alternativt mentalt univers enn oss andre. Hvorfor ens eget fokus og interesseområde plutselig skal være et relevant kriterie for et helt annet menneske av samme kjønn, kan også stå som et åpent spørsmål. Jeg ser for meg utregnelsesprosessen i vedkommendes hjerne (" i følge et amerikansk ukeblad som gjengav en studie fra 2016, skal risiko øke med 16% av ukjent utregningsgrunnlag", "derfor må den unge kvinne holde seg unna eldre mann, og jeg, etter dette lyspæreøyeblikket, må logge meg inn på kvinneguiden avdeling seksualitet, huke av for anonym bruker, og virkelig informere om dette i denne diskusjonen. Ja, dette er et kjempeargument for hvorfor en eldre mann og en ung kvinne ikke skal ha sex sammen. Eureka!" Sindig forumbruker til kvinne: "skal x ganger 1.16 være isfjellet som får forholdet til å havarere?" Kvinne: presentasjon av nye linker i andre tråder, men med samme dårlige forståelse for enkel matematikk.Summa summarum: når man legger seg på et så lavt nivå at man flørter med randsonen av genetisk hygiene, er det faktisk på tide at man begynner å se seg selv i speilet og faktisk stiller seg selv ett og annet spørsmål om hva man holder på med. Virkelig. Eksempler: (ulik kontekst, men samme person) https://forum.kvinneguiden.no/topic/1529685-kvinne-33-sur-p%C3%A5-thuen-og-kj%C3%B8s-for-at-de-forteller-realiteten/page/7/#comment-28690623 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1529685-kvinne-33-sur-p%C3%A5-thuen-og-kj%C3%B8s-for-at-de-forteller-realiteten/page/7/#comment-28690673 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1529685-kvinne-33-sur-p%C3%A5-thuen-og-kj%C3%B8s-for-at-de-forteller-realiteten/page/7/#comment-28690758 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1565014-mann-56-skal-p%C3%A5-date-med-jente-27/#comment-29463042 "Men du bruker jo selv kraftuttrykk du, du er like dum, du mobber oss!" Den store forskjellen er at jeg, etter å ha blitt angrepet, kaster småstein tilbake etter ørten kanonskudd avfyrt fra deres side. Betrakt mine spissede innlegg som selvforsvar. Jeg lar ikke mobbere hetse andre mennesker uten verbal motstand. Innfinn dere med dette. Motsvar fra mottaker avspeiler avsenders holdninger. "Den prefrontale cortex er ikke ferdig utviklet før fylte 25!" Selve kløveresset. Jeg har tidligere nevnt andre viktige elementer unge mennesker ferdes i som setter særlige krav til risikoanalyse og relatert handling, som f.eks bilkjøring og, uten direkte risiko, men likefullt ikke fritt for krav, stemmegiving ved f.eks stortingsvalg, jeg ser at det hos enkelte rett og slett ikke går inn, så jeg prøver en litt annen innfallsvinkel. Denne gang tok jeg på meg lesebrillene, og tastet derefter "age gap relationships prefrontal cortex" i søkemotoren, et rimelig nøytralt utgangspunkt for søk, og hoppet rett inn i den brennhete tematikken. Opp kommer lenke: https://www.refinery29.com/en-us/brain-development-age-gap-dating Vel og bra, kvinnelig artikkelforfatter, og kvinnelige kredentialer, jeg bruker derfor denne, for å ikke gi billig ammunisjon til menn vs kvinne-radikalerne her inne, som raskt ville angrepet mannlige kilder. Sitatene kommer altså fra kvinnelige kapasiteter. "The consequences of this will vary. There is no one-size-fits-all set of guidelines. It does not mean that every older person seeking a relationship with an under-25 person is a predator. It also does not mean that everyone under-25 person is unable to trust their own judgment when it comes to choosing a partner." - Victoria Jeffries https://www.counselling-directory.org.uk/counsellors/victoria-jeffries Hva er det jeg har skrevet gjennom alle mine innlegg angjeldende dette tema? Jo, at hvert eneste menneske er forskjellig, med sin unike personlighet, sin unike genkombinasjon, og i forlengelsen av dette, alle par er forskjellige mennesker med ditto forskjellige og unike forhold. Budskapet i dette sitatet er jo det jeg har prøvd å forklare visse individer på dette forum til det mildt kjedsommelige, uten at nevnte budskap har klart å bryte inn i den generaliserende hjernebark. Vi henter ut ett sitat til (merk for øvrig at denne artikkel var den første som kom opp i googlesøket, man skal altså ikke langt avgårde for å finne balanserende postulater): "So, understanding that both physical and environmental factors have a huge effect on maturation, does this mean that under-25s should never date people older than them? No. Jeffries believes that every age-gap relationship is individual and should be treated on a case-by-case basis. "While age-gap relationships are by no means necessarily a bad idea," she explains, "it's important to acknowledge that there are significant differences and challenges that the couple may face." Forstår dere forskningen? Dette er faktorer å ta stilling til, det er ikke en hammer som skal brukes for å slå eldre menn i hodet! Det er heller ikke et evangelium som skal avleses uten å samtidig navigere inn i det spesifikke, sosiale forhold mellom to unike mennesker. Det dette forteller oss, er ikke at en kvinne under 25 år ikke kan vurdere seg selv i sin rolle i en seksuell relasjon med en eldre mann, sitter du med slike tanker etter å ha lest denne tematikk, har du feilet allerede i startgropen angjeldende fortolkelse av denne tematikk, men det er faktorer som bør vurderes i relasjonen! Det folk her inne (jeg er klar over at deltagerne av dette forum ikke nødvendigvis leser så mye faglig spisset litteratur) må forstå, er at forskning, i sin alminnelighet, først og fremst er indikativ. Forskning skal være verdinøytral. Det er artiklene som reflekterer over studiene, selve studiene er låste innenfor sine rammer, kriterier og sine studiedesign. I neste stadium, i artikkelgjengivelse, starter så signal-støy-effekten. Jeg må sylte dette ned i en litt forenklet form: problemet er ikke at Dr. Tara Swart (https://www.taraswart.com/) gir refleksjoner basert på funn, problemene starter når kvinne vs menn-radikalere på kvinneguiden, langt inne i sin bekreftelsesfelle, men utenfor nødvendig abstraksjonsnivå, og med tunnelsyn, spesifikt leter efter ammunisjon til støtte for sine forhåndssatte konklusjoner! Da renner de absolutte konklusjoner uten forbehold inn som fiskekasser på et akkumulasjonsbånd, og menn skal arresteres og settes på plass. Da ender vi opp med menn vs kvinner-radikalisme til langt på natt her inne på kvinneguiden, og generaliserende konklusjoner fra, i denne sammenheng, totalt fargeblinde personer med en egen agenda. Problemet er altså ståstedet til mange av dem som leser om forskningen. Det absolutte spøkelse rammer også delvis kvinnene som husker en litt skummel episode med mann 62 på bussen, som kanskje oppførte seg litt upassende i 1989, og som deretter, etter å ha lest om nevnte forskning, nå utfører sin attribusjon. Det jeg prøver å fortelle dere, er at det er ikke slik forskning skal leses. Generaliser av hjertens lyst, men når selv kvinnelige forskere ikke er enige med dere, men faktisk støtter mine balanserende utspill angjeldende aldersforskjell i forhold, bør dere snart begynne å skjønne den balanserte tegningen som henger på veggen. Det er radikalerne som ikke forstår forskningen, det er her problemet ligger. De indikative funn blir brukt i en evig kjønnskamp av kvinner som har konkludert lenge før hanen galer, vi som ikke er bastet og bundet i den radikale gryte, har hele tiden forstått at denne forskning bør ligge i bakhodet, heller enn som et slør foran øynene, i vurderingen av hvorvidt en seksuell relasjon mellom en eldre mann og en veldig ung kvinne kan være sunn. Forresten, den er alltid sunn hvis den eldre mannen har gode holdninger, men det er jo så sin sak. Det er også viktig å sette seg inn i de ulike forholdsdynamikkene, noen av dem her tematisert gjennom video: Anonymkode: 13214...bfc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå