Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du om at en "mann" på 35 legger seg etter damer på 18? Har en datter på 14. 

Jeg synes det er ekkelt. 

Anonymkode: 215e6...3ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Voksne begge to 😉

Anonymkode: f0539...121

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt.

Anonymkode: e6a35...4ae

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg har vært 35 selv og synes det er noe grunnleggende galt med en 35-åring som ønsker å være sammen med en 18-åring. Jeg hadde tenkt dårlig om en slik person, det er ingen formildende omstendigheter.

• Liker 15
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Voksne begge to 😉

Ja, og så? 18 og 50 år er også voksenalder. Men forskjell er vel livserfaring og mental modenhet?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han kunne ventet et par år hvertfall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Voksne begge to 😉

Nei. 18-åringer er faktisk drit umodne. 

Anonymkode: 90bca...17d

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Normale oppegående menn legger seg ikke etter tenåringsjenter. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Så lenge de er over den seksuelle lavalder så er det ikke ulovlig. Når de er myndige må de selv sette sine grenser.

Det er ikke mer ekkelt enn at en (myndig) legger seg etter en annen (myndig) av samme kjønn.

Det er kun og bare galt dersom den ene har sagt ifra om at vedkommende ikke er interessert og den andre fortsetter å legge seg etter. Men det er tilfelle uavhengig av alder.

Anonymkode: 44d88...dc0

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Når du er 18 år er du moden nok til å: 

Gå i krig

Stemme 

Kjøre bil

Drikke 

Bestemme over eget liv og hels

Inngå juridiske avtaler

Sitte I fengsel 

Ligge rundt med haugevis av umodne russegutter

Alt sammen,  valg som kan ha livstruende konsekvenser. 

Men i følge damene på KG er man ikke moden nok til å ha et forhold til en eldre mann.. forstå det den som kan. Snakk om å forsøk på å umyndiggjøre unge myndige.

Anonymkode: c2ce0...614

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen voksne legger seg etter veldig unge mennesker fordi de bare har sjans på de som er uerfarne. Dette synes jeg er problematisk.

Andre bryr seg ikke om alder, og har en 18 åring her og en 50 åring der. Fungerer det for de det gjelder er det greit for meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så lenge de er over den seksuelle lavalder så er det ikke ulovlig. Når de er myndige må de selv sette sine grenser.

Det er ikke mer ekkelt enn at en (myndig) legger seg etter en annen (myndig) av samme kjønn.

Det er kun og bare galt dersom den ene har sagt ifra om at vedkommende ikke er interessert og den andre fortsetter å legge seg etter. Men det er tilfelle uavhengig av alder.

Ja du synes det er helt greit at din datter på 18 blir sammen en på 35?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når du er 18 år er du moden nok til å: 

Gå i krig

Stemme 

Kjøre bil

Drikke 

Bestemme over eget liv og hels

Inngå juridiske avtaler

Sitte I fengsel 

Ligge rundt med haugevis av umodne russegutter

Alt sammen,  valg som kan ha livstruende konsekvenser. 

Men i følge damene på KG er man ikke moden nok til å ha et forhold til en eldre mann.. forstå det den som kan. Snakk om å forsøk på å umyndiggjøre unge myndige.

For det første er det ikke mange som gjør det du sier, selv om de har lov til det,

Uansett; handler lite om den unge damen, men mer om hvorfor menn i 50-årene føler de har noe å komme med for unge kvinner... Og hva i alle dager de har til felles? det er vel det en del ser på som grisete; virker som menn føler dette er innenfor kun grunnet kropp/utseende, og sannsynligvis kun for sex, og det er nok noe de fleste 18-åringer er for unge til å forstå. Og la oss være ærlige; de eneste 18-år gamle jentene som er interessert i gamle menn er de som har problematisk forhold med far/familie fra før. Så da blir det straks utnyttelse av en svak ung jente

Anonymkode: 34c29...db4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at en 35åring som bevisst går etter ei på 18 år (Eller forsøker seg på flere 18-åringer) har en del egenskaper som kvinner på hans egen alder ikke vil akseptere. 

For hans del er jo dette sikkert fint. Han finner en dame som lytter til han og antagelig ikke sier han så mye imot. Han føler seg ung og attraktiv sammen med henne. Og han synes jo sikkert hun er veldig tiltrekkende. 

Men han tar ikke inn over seg at dette forholdet KAN være veldig destruktivt for henne. Hun er uerfaren, og kan akseptere å gjøre ting i den tro at det er normalt. (Selv om hun egentlig ikke har lyst.) Hun er lett å lede, og tør kanskje ikke stå imot så mye. 
Å være sammen med han kan være på grunn av "daddy issues", eller at hun gjør det i opprør mot foreldre/omsorgspersoner. 

Anonymkode: 3b24b...8ab

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja du synes det er helt greit at din datter på 18 blir sammen en på 35?

Uansett hva jeg synes så er det snakk om en person på 18 år. Det er opp til den personen. Når det er snakk om noen som ikke er myndig kan foreldre bestemme grensene til den personen. Når det er snakk om noen som er over 18 år blir det feil av foreldre å sette grenser på vegne av den personen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ekkelt, tragisk, uakseptabelt og patetisk. Burde nesten vært mulig å melde sånne menn til barnevernet og politiet

Anonymkode: 3168f...690

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det må være noe ordentlig galt med 35-åringen!

Anonymkode: 16c80...6bd

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du om at en "mann" på 35 legger seg etter damer på 18? Har en datter på 14. 

Jeg synes det er ekkelt. 

Jeg kjenner jeg syns det er ganske ekkelt og patetisk, men samtidig så tenker jeg at menn på den alderen som går etter så unge kvinner - de er det noe alvorlig galt med. 

Anonymkode: 16609...90a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du misforstår. Det er ikke noe galt med 18-åringen. Det er det gamlingen som legger seg etter så unge kvinner.

Anonymkode: 16c80...6bd

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...