Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #201 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Neerd, riv av han brillene og sop bøkene av bordet😉 Da hadde jeg blitt forbanna altså. Hadde det skjedd meg skulle hun værsågod fått rydda opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #202 Del Skrevet 7. februar 2023 Siden det er cover month nå, høyner jeg med denne versjonen av Roy orbinsons gamle hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #203 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Siden det er cover month nå, høyner jeg med denne versjonen av Roy orbinsons gamle hit Dette er den beste versjonen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #204 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (7 timer siden): Dette er den beste versjonen: Begge har sin sjarme☺️👍 og begge danser litt rart😂 Takker for bidrag!! Er det cover-måned?! Å herlighet. Hiver meg rundt! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #205 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Er nok mer en cover for @Agent smith enn @Entern altså. Men vi må jo ha litt Xtina💛🥳 Og forresten: Syntmannen. Gir alt💙 Endret 7. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar 2023 #206 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (På 2.2.2023 den 6.11): Stress og press. Men MÅ rekke kaffi med stearinlys uansett..🙂 Mummikopp jo ♥️🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #207 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Oooh. Han synger bra. Take me to Church! Ja veldig!! Me tek kyrkja søndag😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #208 Del Skrevet 8. februar 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Begge har sin sjarme☺️👍 og begge danser litt rart😂 Takker for bidrag!! Er det cover-måned?! Å herlighet. Hiver meg rundt! 🤩 Vær så god 😊 ja begge er artige 😊 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Er nok mer en cover for @Agent smith enn @Entern altså. Men vi må jo ha litt Xtina💛🥳 Og forresten: Syntmannen. Gir alt💙 Haha artig 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #209 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (6 timer siden): Mummikopp jo ♥️🙂 @Frøkenfryden elsker mummikopper 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #210 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): @Frøkenfryden elsker mummikopper 😊 Jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #211 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg også Sett mummitrollet tegneserien fra 90 tallet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #212 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Sett mummitrollet tegneserien fra 90 tallet? Yepp det har jeg født i 1988 og vokste opp med dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #213 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Yepp det har jeg født i 1988 og vokste opp med dette Mamamamamama dadadadadadada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #214 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Mamamamamama dadadadadadada Ja husker det fin sang det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #215 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja husker det fin sang det Entern liker ikke den da:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #216 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Entern liker ikke den da:p hehe han gjør ikke det nei men vi liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #217 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Entern liker ikke den da:p Maskinfører skrev (11 minutter siden): hehe han gjør ikke det nei men vi liker den Jeg var for gammel da den gikk 😫 Leser fortsatt bøkene da 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #218 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Jeg var for gammel da den gikk 😫 Leser fortsatt bøkene da 😀😀😀 Du var vel bare 12 når det startet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #219 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Du var vel bare 12 når det startet? Ja synes jeg var for gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #220 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja synes jeg var for gammel Man er aldri for gammel til å se på noe 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå