Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 24. januar 2006 *stolt mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå har jeg lest masse om Thailand og vurderer det til bryllupsreisen Må innrømme at jeg er litt redd flodbølger da men.... Det er et sted som heter Krabi som så helt fantastisk ut. Der får man et 5 stjerners spa hotell på stranden for under 25000 kr for 2 uker. Synes ikke det var så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #263 Del Skrevet 24. januar 2006 Fin vovve du har. Thailand har jeg også lyst til en gang. 25.000 for 2 uker er jo ikke sååå ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 24. januar 2006 Fin vovve du har. Thailand har jeg også lyst til en gang. 25.000 for 2 uker er jo ikke sååå ille. ← Det er selvfølgelig dyrt, men det er ikke ofte man skal reise på bryllupsreise...håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Men...når jeg tenker meg om er det jo regntid der når vi skal på bryllupsreise Da er det ikke så kult å være der!! *lete etter et nytt sted* Endret 24. januar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 24. januar 2006 #266 Del Skrevet 24. januar 2006 25000 for 2 uker er ikke ille. Vi betaler ca 20.000 for vår bryllupsreise og den har bare 6 overnattinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 24. januar 2006 Nei jeg synes ikke det var så dyrt jeg heller, men tror nok det blir litt i dyreste laget for oss uansett!! *leter videre etter det perfekte stedet (som er litt billigere)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. januar 2006 #268 Del Skrevet 24. januar 2006 Fiiin hund! Skjønner godt at lille F har falt for ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 25. januar 2006 Fiiin hund! Skjønner godt at lille F har falt for ham! ← Ja ikke sant. De er skikkelig søte sammen da Han slikker henne i øret hele tiden. Skikkelig puppy love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå er det ikke lenge til Idol gitt Jeg skal desverre se det alene på hotellet jeg da (begynner 05.22 på jobb i morgen) Men men, gøy blir det uansett. Etter jobb i morgen tar jeg helg Og jeg og hjertet mitt skal dra på hytta i helgen. Det gleder jeg meg masse til Vi har det alltid så koslig der..skikkelig romantisk Masse god mat, godteri og vin Billi storkoser seg også, da han kan gå uten bånd og løpe så fort han bare vil ...og de små føttene går som noen trommestikker Søte bebin min... Vi skal begynne å kjøpe inn drikkevarer til bryllupet mens vi er der nede nå! Greit å få begynt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #271 Del Skrevet 25. januar 2006 nammen! fine hunden! Dachs? har jeg og.. vel foreldrene mine har. men han er gammel. 15 år.. så jeg tviler på at han lever lenge til :cry: er ikke syk eller noe.. bare gammel (ser dårlig, er glemsk... osv) blir nok tungt for pappa den dagen han må reise til dyrlegen med han.. er langhåret forresten han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 26. januar 2006 nammen! fine hunden! Dachs? har jeg og.. vel foreldrene mine har. men han er gammel. 15 år.. så jeg tviler på at han lever lenge til :cry: er ikke syk eller noe.. bare gammel (ser dårlig, er glemsk... osv) blir nok tungt for pappa den dagen han må reise til dyrlegen med han.. er langhåret forresten han da ← Stemmer at det er en Dachs ja Han er strihåret han da!! Det er så utrolig trist når hunder dør altså For 4 år siden måtte vi ta livet av golden retriveren vår...helt utrolig trist!! Sa til meg selv at jeg aldri skulle ha hund igjen da...men Billi kom og sjarmerte oss i senk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 26. januar 2006 1 år og 4 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. januar 2006 #274 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har også en hund,jeg har islandskfårehund,hadde en før henne jeg har nå,men hun ble påkjørt Men noen månder etter fikk vi henne vi har nå,hun har vi hatt i snart 5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 26. januar 2006 ja man blir så utrolig knyttet til de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #276 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Uff ja, .. Vi skal få hund etterhvert.. Kommer til å bli knust i flere mnd når den dør.. Men tidlig å bekymre seg før det nå! Snart bare 1 år igjen! Kos dere på hytta!! Blir nok koooselig Endret 26. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 26. januar 2006 Uff ja, .. Vi skal få hund etterhvert.. Kommer til å bli knust i flere mnd når den dør.. Men tidlig å bekymre seg før det nå! Snart bare 1 år igjen! Kos dere på hytta!! Blir nok koooselig ← Man kan liksom ikke la vær å kjøpe seg hund fordi man gruer seg til den dør nei Gud så mye glede man har av den i mellomtiden Takk, takk! Ikke noe problem å kose seg der nei Nå er min kjære ute og jogger seg en tur...flinke kjæresten min Når han kommer hjem skal vi nok se en film tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei jenter Nå skal jeg reise til sverige på hytta snart. Har stått i dusjen i over en time nå for å gjøre meg sexy for kjæresten min ( med andre ord: mye som må gjøres for at jeg skal bli sexy ) Tatt på meg selvbruningskrem og pakket det sexy undertøyet Dette skal bli en heidundranes helg .... Dere får ha ei kjempe fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2006 #279 Del Skrevet 27. januar 2006 Heldiggris!! Blir vel deilig.. Kose deg masse, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2006 #280 Del Skrevet 27. januar 2006 Så søøøøøt hund du har! Nesten like søt som min! Utrolig så glad man blir i sånne små dyr- Pinny er virkelig vår aller beste godjente i hele verden,og vi kunne ikke tenkt oss å være uten henne.Prøver å la være å tenke på at hun ikke kommer til å være der ALLTID. Håper dere får en superfin og romantisk hyttetur! Kos dere massemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå