Gå til innhold

Bare jeg som synes det er kleint å forføre til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er så utrolig kleint.. sette meg oppå han, kysse på nakken, jobbe meg nedover (eller noe i den gata). Og jeg får ikke meg selv til å gjøre det. Har inntrykk av at dette er helt naturlig for andre, og at det kun er jeg som opplever det som så kleint og blir så flau..?

Og jeg er ikke ung heller. 27 år..

Anonymkode: f773b...2ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så, hva synes du det er greit å gjøre under sex da? Ikke være aktiv i det hele tatt?

Anonymkode: 7baf4...c78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke alene om det. 

Kvinner trenger oppvarming,  menn gjør ikke det.

Og fordi det er sånn, så er det mannens ansvar å tenne kvinnen, ikke motsatt. 

Anonymkode: 06850...d3d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei du er ikke alene om det. 

Kvinner trenger oppvarming,  menn gjør ikke det.

Og fordi det er sånn, så er det mannens ansvar å tenne kvinnen, ikke motsatt. 

Anonymkode: 06850...d3d

Tvert i mot, begge trenger oppvarming, joda den står fort, men det skal vennes til at det skal vare også, ikke bare stå og komme. Det skal praktiseres elskov eller bare en kjappis?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (54 minutter siden):

Tvert i mot, begge trenger oppvarming, joda den står fort, men det skal vennes til at det skal vare også, ikke bare stå og komme. Det skal praktiseres elskov eller bare en kjappis?

Jeg snakker om det som skjer mens man ennå har klær på, lenge før selve elskoven eller kjappisen. 

Når en kvinne blir tent, så vil det heller ikke bli kleint å forføre sin mann, fordi han vil vekke ønsket om sex i henne. Og det er mannens ansvar. Og når han følger opp dette ansvaret, så tar han ansvar for begge, fordi hun naturlig følger etter. Og det er essensen i oppvarming. 

Anonymkode: 06850...d3d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på. Hvis mannen tar lite initiativ, syns jeg det er ukomfortabelt å lede an. Jeg liker ikke å føle meg som den seksuelt pågående parten. Med menn som er av den offensive sorten, er jeg mer komfortabel med å ta initiativ. 

Anonymkode: 01dac...4ef

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å snakke sammen og gi hverandre tilbakemeldinger 😊 Jeg synes også det var kleint i starten da vi ble sammen, men så vet jeg at mannen elsker det. Dersom jeg er litt løssluppen og kler av meg, så elsker han det. Dersom jeg er litt «slutty», elsker han det. Og han sier det! Og det tenker jeg er det viktige. Gi hverandre tilbakemeldinger på hva dere liker, så kommer tryggheten etter hvert 😊

Anonymkode: 2128e...a1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks

Er dette den eneste måten å forføre til sex? Utforsk om det finnes andre måter som er mer naturlige for deg. For meg starter ikke forføring med berøring i alle fall, ei heller med ord. Så undersøk litt mer hvordan det kan gjøres på en måte som er mer deg. For det er veldig kjekt å forføre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er kleint. Spesielt hvis man, blir avvist. Da føler man seg dum.

Det blir verre med årene når man er i friendzone 99% av tiden og plutselig skal skifte stil og være kjæreste. 

Anonymkode: 1f791...87b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg snakker om det som skjer mens man ennå har klær på, lenge før selve elskoven eller kjappisen. 

Når en kvinne blir tent, så vil det heller ikke bli kleint å forføre sin mann, fordi han vil vekke ønsket om sex i henne. Og det er mannens ansvar. Og når han følger opp dette ansvaret, så tar han ansvar for begge, fordi hun naturlig følger etter. Og det er essensen i oppvarming. 

Anonymkode: 06850...d3d

Mannens ansvar? Man er da vel to? Kvinnen har like mye ansvar for å skape seksuell tenning og lede an til sex som mannen. Og ikke er det naturlig at hun følger etter heller. 
 

Hvis man er avhengig av å være tent før man forfører mannen sin, så kan man ta ansvar for egen tenning først. Ta på seg selv, fantasere, onanere, ta på seg sexy undertøy, se på bilder/videoer av partner og seg selv. 
 

Og kanskje handler ikke dette om mangel på tenning fra ts sin side, men at det rett og slett føles unaturlig for henne å ta initiativ, noe som er naturlig å oppleve både for kvinner og menn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei du er ikke alene om det. 

Kvinner trenger oppvarming,  menn gjør ikke det.

Og fordi det er sånn, så er det mannens ansvar å tenne kvinnen, ikke motsatt. 

Anonymkode: 06850...d3d

Dette er kleint.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg synes dette er så utrolig kleint.. sette meg oppå han, kysse på nakken, jobbe meg nedover (eller noe i den gata). Og jeg får ikke meg selv til å gjøre det. Har inntrykk av at dette er helt naturlig for andre, og at det kun er jeg som opplever det som så kleint og blir så flau..?

Og jeg er ikke ung heller. 27 år..

Anonymkode: f773b...2ed

Gidder sjeldent et sånt type «spill» bare for sex.

Mye lettere å bare spørre om vi skal ha sex. 

Anonymkode: 6b815...729

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg snakker om det som skjer mens man ennå har klær på, lenge før selve elskoven eller kjappisen. 

Når en kvinne blir tent, så vil det heller ikke bli kleint å forføre sin mann, fordi han vil vekke ønsket om sex i henne. Og det er mannens ansvar. Og når han følger opp dette ansvaret, så tar han ansvar for begge, fordi hun naturlig følger etter. Og det er essensen i oppvarming. 

Anonymkode: 06850...d3d

Jeg forstår det som du tenker på responsiv lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks
Frkego skrev (1 time siden):

Mannens ansvar? Man er da vel to? Kvinnen har like mye ansvar for å skape seksuell tenning og lede an til sex som mannen. Og ikke er det naturlig at hun følger etter heller. 
 

Hvis man er avhengig av å være tent før man forfører mannen sin, så kan man ta ansvar for egen tenning først. Ta på seg selv, fantasere, onanere, ta på seg sexy undertøy, se på bilder/videoer av partner og seg selv. 
 

Og kanskje handler ikke dette om mangel på tenning fra ts sin side, men at det rett og slett føles unaturlig for henne å ta initiativ, noe som er naturlig å oppleve både for kvinner og menn. 

Helt enig. Og jeg fant en mye større livsgnist når jeg begynte å leve etter dette. Jeg må da for pokker ta ansvar for egen seksualitet, noe annet ville være fryktelig rart  (Og for å være ærlig er min seksualitet for komplisert til at jeg kan la en mann ta avsar for den)

Mannen har et ansvar om å bruke min tenning på en god måte, å ikke slukke den. Han kan også gi grobunn til mer tenning, i form av opphav til feks nye fantasier eller fantasier om ting vi har gjort osv. Men om jeg vil ha sex, men ikke er skikkelig tennt er det langt enklere å ta tak i dette selv og så dele med ham når jeg er klar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei du er ikke alene om det. 

Kvinner trenger oppvarming,  menn gjør ikke det.

Og fordi det er sånn, så er det mannens ansvar å tenne kvinnen, ikke motsatt. 

Anonymkode: 06850...d3d

Ikke enig. Jeg mener det er kvinnens ansvar å tenne mannen. Men det er ikke for å pålegge kvinnen en oppgave. Det er naturlig for henne. Hun trenger ikke anstrenge seg på annen måte enn å være kvinne for han, være seg selv, og være feminin. Derfor føles det også unaturlig for ts å være klengende kattepus for mannen. For meg er det riktig at det er mannen som nærmer seg, og logrer rundt henne, i håp om å vekke en lyst i henne. Da er ballen spilt over til henne, og hun kan velge om hun vil være med på leken. Det er flere faser før dette nivået også, men det snakker vi ikke om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, her var det mange ulike meninger.

Jeg mener ikke det kun er mannens ansvar å tenne meg, men fordi mannen trenger mye kortere tid på å bli klar og han blir tent av å gå ned på meg, er det definitivt han som bruker mest tid på å få meg klar. 

Så kan jeg kysse, stryke, ta på mens vi holder på, men å ta initiativ til sex ved å være sexy og forførende, synes det er vanvittig kleint. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir ukomfortabel og flau. Jeg liker heller ikke å suge, men kan runke han mens vi kysser, for eksempel, men da har jo han forført meg først.

Ts

Anonymkode: f773b...2ed

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten i fast forhold. Vært sammen i flere år.

Ts

Anonymkode: f773b...2ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt enig. Dritkleint. Hater det. 

Anonymkode: c2704...737

Fordi det er unaturlig. Det er kun naturlig på bordell. Men da snakker vi om å utføre en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...