Gå til innhold

Bare jeg som synes det er kleint å forføre til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andro skrev (4 timer siden):

Jeg var nok slik da jeg var yngre. I mine øyne er en 27-åring som barn å regne i denne sammenhengen.
Nå er jeg fri, modig og gjør det jeg føler for. Har det mye mer morsomt nå.

Ja, kanskje.. men jeg har jo vært seksuelt aktiv i 11 år, og med samme partner i 5 år. Men synes som sagt nesten det er verre når vi har vært sammen så lenge, og han vet at det ikke er «meg» å forføre på den måten jeg tenker.

Ts

Anonymkode: f773b...2ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke kleint i det hele tatt. Kanskje det er for at du er så vant med at det er han som tar initiativet? At du føler det er flaut?

Jeg bare elsker å tenne mannen, kysse, stryke, kose og kle av han , vippe frem pikken og bare kose meg. Digger å se han tent, det er det som tenner meg mest.

Om du blir mer vant med det og gjør det oftere, vil det ikke bli kleint. Jeg er sikker på at mannen din elsker det ❤️ 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på kjemien. Er ikke kleint hvis vi har riktig kjemi. Kan fort bli kleint elles 

Anonymkode: eccb0...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 9.39):

Jeg er forresten i fast forhold. Vært sammen i flere år.

Ts

Anonymkode: f773b...2ed

Men, er dette kun snakk om at du synes at det er "kleint"? 

Eller kan det kanskje tenkes at du ikke tenner på han ? 

 

Men, om vi snakker om kun forføring så kan jeg gi deg noen tips :) 

 

For det første kan du starte ved og se på leppene hans, mens dere prater. Ta en liten kjapp titt opp på øynene (slik at dere "fanger blikk" deretter titter du ned på leppene hans igjen). 

Neste steg. når dere sitter å prater, begynn og se for deg at du kysser han. Føl at han tar på deg, eller du tar på han etc. 

(om, han seriøst ikke har fattet noe hittil.. ) 

Begynn å se for deg sex med han i hodet ditt, samtidig som du lar dette fylle rommet. (Haha, vanskelig og forklare kanskje, du får bare prøve). 

Dette må gjøres når dere sitter å har hverandres oppmerksomhet. Ikke mens han ser på fotballkamp eller spiller et spill så klart. 

 

Men, du vil også kjenne at du blir tent og atmosfæren vil ganske kjapt endre seg (så lenge du fremdeles har lyst på han såklart). 

Mestrer du dette.. Slipper du noen gang i ditt liv og ta de første fysiske stegene. 

Og du kan få "alle" tent på deg, (sånn ca ihvertfall.. ). 

 

Anonymkode: 8086b...496

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men, er dette kun snakk om at du synes at det er "kleint"? 

Eller kan det kanskje tenkes at du ikke tenner på han ? 

 

Men, om vi snakker om kun forføring så kan jeg gi deg noen tips :) 

 

For det første kan du starte ved og se på leppene hans, mens dere prater. Ta en liten kjapp titt opp på øynene (slik at dere "fanger blikk" deretter titter du ned på leppene hans igjen). 

Neste steg. når dere sitter å prater, begynn og se for deg at du kysser han. Føl at han tar på deg, eller du tar på han etc. 

(om, han seriøst ikke har fattet noe hittil.. ) 

Begynn å se for deg sex med han i hodet ditt, samtidig som du lar dette fylle rommet. (Haha, vanskelig og forklare kanskje, du får bare prøve). 

Dette må gjøres når dere sitter å har hverandres oppmerksomhet. Ikke mens han ser på fotballkamp eller spiller et spill så klart. 

 

Men, du vil også kjenne at du blir tent og atmosfæren vil ganske kjapt endre seg (så lenge du fremdeles har lyst på han såklart). 

Mestrer du dette.. Slipper du noen gang i ditt liv og ta de første fysiske stegene. 

Og du kan få "alle" tent på deg, (sånn ca ihvertfall.. ). 

 

Anonymkode: 8086b...496

Men, det er muligens vanskeligere enn fysisk forføring. For du må klare og tåle og sitte i din seksualitet helt trygt og stødig. 

Se hverandre i øynene og erkjenne seksualiteten la den henge i luften. . . For at det skal bygge seg skikkelig opp. .. 

Men, alle får til noen små "stikk" her og der. Også kan du jobbe deg oppover.  

 

Anonymkode: 8086b...496

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...