Gå til innhold

Typen er muligens en crossdresser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en mann som bruker dameklær av og til. Vil ikke kategorisere ham som at han "er en crossdresser", siden han vanligvis går i maskuline klær.

Jeg synes ikke han er spesielt sexy når han har på seg dameklær, men jeg har ikke behov for at han skal være sexy hele tiden. Han synes ikke at jeg er særlig sexy i et par av soveshortsene mine heller..

At typen til TS ikke sier noe, eller lyver, kommer 100% sikkert av at han skammer seg over det. Det er utrolig hvor mye skam samfunnet legger på menn som vil ha på seg tøystykker som ikke er laget med menn i tankene.

Jeg tror det er vanskelig for oss som kvinner å faktisk forstå hvor skambelagt dette er og hvor skummelt, flaut og skamfullt det kan være for menn å betro seg til noen om dette. Og det helt uten grunn..det er bare klesplagg, og hykleriet blir stort blant dem som synes det er "psykt", men ikke reagerer på kvinner som går med bukser som ikke er utpreget feminine. For noen tiår siden var det også helt uhørt.

Anonymkode: f1052...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært min mann , så hadde dette vært game over for min del.

MEN, jeg hadde beholdt han som venn, og heller hjulpet han. Med klær og pynt.

 

Anonymkode: 1f674...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Han merker vel at du ikke er åpen på slike moråder og derfor føler han seg tvunget il å lyve. Men hva tenker du skal bli bedre av en samtale? Dersom han går med tanga innimellom, gjør det virkelig noe for forholdet ellers? Folk bæsjer jo, og jeg regner med du syntes det er ekkelt, men du har jo sex med han fordiom. Jeg ser ikke at det er verre at han går med tanga på sin egen tid der du ikke vet det en gang.

Anonymkode: dbb13...424

Problemet med "fetisjer" kontra det å gå på do som alle gjør, er at "fetisjer" ofte blir normalisert gradvis, og det blir nok et problem hvis ikke det blir godtatt når hun vet om det. Kanskje det også fører til skuffelse hos mannen om han ikke får praktisere sin "fetisj" i sex livet.

Det er naivt å tro at en "fetisj" er det samme som å gå på do. De som har en Fetisj, har som oftest en utrolig sex drift mot dette. Og tro at det er bare for mannen å gjemme bort fetisjen sin er temmelig naivt.

Anonymkode: 15067...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Snok1 said:

Beklager min uvitenhet, men HVA spesifikt er de langsiktige konsekvensene?

Det er vel neppe at verden går tom for dameklær?

Håper det  går greit at jeg anser spørsmålet som genuint og svarer deretter. 

Konsekvenser for akkurat for denne situasjonen/tråden;

1. Han reduserer datingpoolet sitt. De fleste havner enten i hetero eller homoseksuelt kategorien og tenner på enten manlig eller kvinnelig form. Datingpoolet hans er ganske liten i sammenlikning. Han må være klar over det vil bli utfordrene å finne en match. Vi vet jo dagens dating markedet er det utrolig vanskelig å finne en match allerede til tross av å tilhøre majoritet- heterokategorien. Det er bare å kikke på "dating&singeliv" rommet i KG. 

2. Konsekvensen av å lyve til sin kjæreste er at hun mistet tenningen og føler seg bedratt. 

Beklager dette blir litt utennom spørsmålet; 

Jeg kan love at ingen i denne tråden her bryr seg om crossdressing. Jeg kjenner heller ingen som kjenner noen som kjenner noen som bryr seg. Det er to stykker på jobber min som gjør det og ingen blunker. Derimot så går folk på tå og gjør sitt ytterste for at de skal føle seg vel. Så jeg mener vi har passert det punktet hvor fordommene er reelle. Folk er allerede veldig aksepterende på hva andre velge å ha på seg eller ser ut. 

På samme på måte som vi er aksepterende for stringmenn, så må vi være aksepterende for Ts seksuelle preferanser og andre med de tradisjonelle, "kjedelige" og ikke-progressiv preferanser. Det er helt bakmål at TS skal føle at KG skal drepe henne kun fordi hun har lyst  å utrykke seg skriftlig at hun tenner på menn som ser ut som menn. 

Om folk har enten har en ensidig eller mangesidig preferanser så trenger de vel ikke å unnskylde seg for hverken av delene? Dette må jo være essensen av mangfoldighet, aksept og toleranse ?

 

Endret av Btw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...