Gå til innhold

Er det ok å dumpe en dame pga at en syns navnet er dumt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er merkelig. Men ok. Hun ville vel dumpet deg om hun visste at du er så opphengt i hva en dame skal hete. 😊

De prøver heller å endre mitt syn på dette. Så reageres det med frustrasjon og av og til aggresjon når jeg sier at det dessverre hjelper ikke.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stakkars din fremtidige partner. «Hun så rar ut da hun fikk en sykdom, dump» «hun fikk et strekkmerke etter fødsel som ikke passet til kroppsfasongen hennes, dump» 🤣

Anonymkode: 969a2...aeb

Min fremtidige partner vil aldri oppleve at jeg verken sier eller mener noe sånt. Du virker til å ha misforstått hele tråden.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De prøver heller å endre mitt syn på dette. Så reageres det med frustrasjon og av og til aggresjon når jeg sier at det dessverre hjelper ikke.

Anonymkode: 52e53...bb4

Du må få ha ditt syn, og dine kriterier. Selvfølgelig.  Men tror at den damen skal bli glad for at du går med tanke på dine kriterier  :). Tror at de fleste vil akseptere navnet hennes. Så det er bare bra at du går med tanke på kriteriet ditt. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Du må ha ditt syn. Men tror at den damen skal bli glad for at du går med tanke på dine kriterier  :)

Ja, en må jo være ærlig. Ellers ville jeg jo ført dem bak lyset.

Anonymkode: 52e53...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om jeg hadde dumpet noen pga navn tror jeg ikke, men det er enkelte navn jeg grøsser litt av å uttale/rope ut.. For eksempel navnet Romeo... Glad for at min mann ikke har et navn av denne typen. 

Anonymkode: 96b62...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En vil som regel ha en eller flere grunner. Ellers har man ingenting å basere avgjørelsen på og da blir det en svært lite gjennomtenkt handling. 

Anonymkode: 52e53...bb4

Det er opp til hver enkelt.

Anonymkode: 8f482...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min fremtidige partner vil aldri oppleve at jeg verken sier eller mener noe sånt. Du virker til å ha misforstått hele tråden.

Anonymkode: 52e53...bb4

Nei, hvis man er så totalt overfladisk og pirkete at man vil dumpe en man liker fordi «navnet ikke helt passer personen» er man ikke moden for voksne forhold

Anonymkode: 969a2...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, hvis man er så totalt overfladisk og pirkete at man vil dumpe en man liker fordi «navnet ikke helt passer personen» er man ikke moden for voksne forhold

Anonymkode: 969a2...aeb

Hva om en finner en som det passer veldig bra med? 

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, en må jo være ærlig. Ellers ville jeg jo ført dem bak lyset.

Anonymkode: 52e53...bb4

Helt greit. Du åpner bare veien for at hun finner seg en bra mann med gode verdier, ifølge mitt syn.  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Helt greit. Du åpner bare veien for at hun finner seg en bra mann med gode verdier, ifølge mitt syn.  :)

Jeg ønsker dem selvsagt det beste videre i livet.

Anonymkode: 52e53...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Idiotisk, spør du meg.

Men det er opp til deg selv.

Jada, jeg styrer mitt eget liv.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få vite fornavnet til denne damen? Hun er vel ikke den eneste i Norge som heter det, så det er vel trygt å si det?

Anonymkode: c2373...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan vi få vite fornavnet til denne damen? Hun er vel ikke den eneste i Norge som heter det, så det er vel trygt å si det?

Anonymkode: c2373...217

Lurer på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan vi få vite fornavnet til denne damen? Hun er vel ikke den eneste i Norge som heter det, så det er vel trygt å si det?

Anonymkode: c2373...217

Det er ikke bare en, men flere. Jeg avstår fra å komme med navn, da det er umulig for deg å forestille deg personene som har navnene og dermed ikke kan oppfatte det jeg gjør.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Lurer på det samme.

Ja, det er naturlig.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du forstår ikke. Det er ikke navnet i seg selv enkeltstående, men om det blir dumt på den personen som bærer det.

Anonymkode: 52e53...bb4

Hva spiller det for noen rolle om hun heter Gunda, men er utrolig snill og alt er fint med henne. Bare at navnet ikke passer til henne? Eller dritkjekke heter Ingolf som du ikke føler passer til personen.

Jeg spurte deg om hva du vill følt om noen ikke ville være sammen med deg pga navnet ditt? Bare fordi det ikke passet til deg i andres øyne.

Jeg hadde ærlig talt glatt kommet over en mann som syns mitt navn ikke passet til meg. Jeg er ikke vant med noe annet navn, så jeg er meg med ett navn jeg er vant med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ønsker dem selvsagt det beste videre i livet.

Anonymkode: 52e53...bb4

Det er bra. 

Jeg har en utenlandsk mann som synes mitt navn er merkelig. Mitt navn er normalt i Norge. Jeg har alltid fått høre at det er veldig fint, helt til jeg møtte mannen min 😄 . Men han er den eneste som har sagt at han ikke er begeistret for navnet mitt. Han bruker mellomnavnet mitt istedet. Han har nok aldri vurdert en eneste tanke på å dumpe meg pga fornavnet mitt 😆. Jeg kjenner hvilke verdier han har i livet. 

Er du klar over at hun kan bytte navn?😊

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (9 minutter siden):

Hva spiller det for noen rolle om hun heter Gunda, men er utrolig snill og alt er fint med henne. Bare at navnet ikke passer til henne? Eller dritkjekke heter Ingolf som du ikke føler passer til personen.

Jeg spurte deg om hva du vill følt om noen ikke ville være sammen med deg pga navnet ditt? Bare fordi det ikke passet til deg i andres øyne.

Jeg hadde ærlig talt glatt kommet over en mann som syns mitt navn ikke passet til meg. Jeg er ikke vant med noe annet navn, så jeg er meg med ett navn jeg er vant med.

Jeg svarte tidligere at dette ville selvsagt være ok for meg. Det er liksom pga dette tråden eksisterer.

Det er bra du kommer glatt over om det skulle skje. Jeg kommer også glatt over det.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg er ei som faktisk kan dumpe pga navnet. Ikke fordi det er «dumt» men hvis det er et såkalt belastet navn. «Ronny Hansen» er ikke en jeg ville ha vært med, selv om han hadde vært en ellers «match made in heaven». Jeg klarer ikke. Jeg har selv et navn som svært få har så ville hatt en med noenlunde det samme. Det har jeg for øvrig fått.

Anonymkode: f8ad7...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...