Gå til innhold

Er det ok å dumpe en dame pga at en syns navnet er dumt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er dette innafor?

Anonymkode: 52e53...bb4

Hvis navnet hennes er for dumt for deg da er du ikke nok glad i henne, jeg hadde stått sammen med dama mi uansett om hun hadde hett Adolfina Hitlerina eller Tjukkbolia Stereodis.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er selvsagt OK. Liker du det ikke så liker du det ikke og ingen kan bestemme om du orker være sammen med en dame med et i dine øyne håpløst navn. Rett nok hadde du fremstått litt smartere om du ikke hadde innledet noe forhold til henne for sannsynligvis har hun ikke byttet navn i løpet av de siste par ukene? 

Anonymkode: 7e273...a38

Jo, men av og til er det som sagt personligheten som vipper det. En ser det ikke umiddelbart med det samme alltid

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (Akkurat nå):

Hvis navnet hennes er for dumt for deg da er du ikke nok glad i henne, jeg hadde stått sammen med dama mi uansett om hun hadde hett Adolfina Hitlerina eller Tjukkbolia Stereodis.

Imponerende. Eller desperat.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke. Men det er jo mange som endrer både for og etternavn. Dette er nok mye av samme grunn som den jeg har, de liker ikke navnet sitt av en grunn.

Anonymkode: 52e53...bb4

Sååå mange er det vel ikke som endrer fornavn. Men uansett så er det ganske teit å dumpe noen fordi de «ikke passer navnet sitt». Aldri i verden om jeg hadde byttet fornavn for noen 😂 

Anonymkode: b4f6b...236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vil være en fordel.

Anonymkode: 52e53...bb4

Så hvorfor bruker du et språk som ikke gir mening?

Anonymkode: 1f43b...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sååå mange er det vel ikke som endrer fornavn. Men uansett så er det ganske teit å dumpe noen fordi de «ikke passer navnet sitt». Aldri i verden om jeg hadde byttet fornavn for noen 😂 

Anonymkode: b4f6b...236

Men de som gjør det har gjort det, og jeg har til gode å høre om at noen av dem bli kalt det samme som meg i tråden.

En kan tolke det som at det da er ok å ikke like sitt eget navn, men en kan ikke mislike andre sitt.

Hvorfor det, tro?

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor bruker du et språk som ikke gir mening?

Anonymkode: 1f43b...ac2

Det er ikke for alle å forstå meningen alltid.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor så bastant?

Anonymkode: 52e53...bb4

Det er helt frivillig å være sammen noen og man trenger ikke noen grunn for å avslutte et forhold.

Anonymkode: 8f482...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt frivillig å være sammen noen og man trenger ikke noen grunn for å avslutte et forhold.

Anonymkode: 8f482...0de

En vil som regel ha en eller flere grunner. Ellers har man ingenting å basere avgjørelsen på og da blir det en svært lite gjennomtenkt handling. 

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når de ikke avslører det teite navnet sitt før et halvt år inn i forholdet... 

Anonymkode: 1ca67...f59

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun heter Lydia Nalen eller Lene Stol eller lignende så ja

Anonymkode: 38929...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse trådene med « er det innenfor å dumpe noen pga….» er skikkelige idiotiske. Det er ingen tvang å være sammen med noen. Er det noe som plager deg så mye med partneren at du vurderer å gjøre det slutt, så står du helt fritt til å bryte ut av forholdet. Man må ikke spørre medlemmene av KG om det er greit å gjøre det slutt først.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det var ikke dumt nok til dumping. Men navnet må liksom stå i stil til damen på en måte

Anonymkode: 52e53...bb4

🤣🤣🤣 å her blir vi gjennom hele oppveksten løyet full av utsagn som 'navnet skjemmer ingen'🤣🤣🤣

Men så klart ser hun ut som en supermodell og heter Oddlaug = dumpe grunn, og er hun smålubben eller stygg og heter Cindy = dumpe grunn

Ser det er råflaks at jeg i det hele fikk ett så stygt navn at det passer meg, om ikke så ville jeg jo vært evig singel 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - dump henne like gjerne først som sist. Hvis du er så overfladisk og pirkete at et navn er nok til å stå i veien for et forhold, da er du rett og slett ikke interessert nok i dama.

 

Men da får du og alle andre mannfolk slutte og klage over at damer har så høye krav. Har aldri møtt en dame som mener at et navn er en dealbreaker. 

Anonymkode: 81c98...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det. Og husk å fortelle henne hvorfor,  slik at hun kan vurdere om hun bør skifte navn før neste date med noen.  Hun trenger tydeligvis litt hjelp til å skjønne sitt eget beste som går rundt med et så dumt navn at du vil dumpe henne på grunn av det. 

Lykke til med dumpingen. Du får det sikkert  bedre alene. Og så et lite tips. Neste gang,  spør om navn allerede første gang du møter en dame, slik at du slipper å gjenta brøleren.

Kjedelig med problemer som gjentar seg.

Anonymkode: 83a4a...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Er dette innafor?

Anonymkode: 52e53...bb4

Ja, innafor. For meg ble forholdet til navnet hans helt Voldemort til slutt. Han hvis navn ikke kan nevnes. Det ble så anstrengende og jeg fikk svære issues, ikke navnet i seg selv, men han levde virkelig opp til navnet sitt, kan man vel si. Det er flaut navn. 

Anonymkode: 0fe22...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klart det. Og husk å fortelle henne hvorfor,  slik at hun kan vurdere om hun bør skifte navn før neste date med noen.  Hun trenger tydeligvis litt hjelp til å skjønne sitt eget beste som går rundt med et så dumt navn at du vil dumpe henne på grunn av det. 

Lykke til med dumpingen. Du får det sikkert  bedre alene. Og så et lite tips. Neste gang,  spør om navn allerede første gang du møter en dame, slik at du slipper å gjenta brøleren.

Kjedelig med problemer som gjentar seg.

Anonymkode: 83a4a...ecf

Hva om personen skulle finne på å skifte navn selv, om denne ikke likte det? Hvorfor er det ok, mens om en annen ikke blir forstått og i tillegg sett ned på?

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hater når de ikke avslører det teite navnet sitt før et halvt år inn i forholdet... 

Anonymkode: 1ca67...f59

Har opplevd dette flere ganger! Typisk menn fra Midtøsten som prøver å virke mer vestlig. 🤬 

Anonymkode: 0fe22...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, innafor. For meg ble forholdet til navnet hans helt Voldemort til slutt. Han hvis navn ikke kan nevnes. Det ble så anstrengende og jeg fikk svære issues, ikke navnet i seg selv, men han levde virkelig opp til navnet sitt, kan man vel si. Det er flaut navn. 

Anonymkode: 0fe22...5ac

Godt noen skjønner problemstillingen her. Andre evner ikke å tenke engang, men bare kommenterer på auto.

Anonymkode: 52e53...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...