Gå til innhold

Kvinner hater å høre om menns følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann gjør seg ikke sårbar om han snakker åpent om vanskelige ting og følelser samme om det er med damen eller andre. Hvis man har det synet på å snakke om mer seriøse ting mangler sitter man fast i tiår som for lengst er passert. De aller fleste menn snakker om følelser og vanskelige ting, men noen. Om det er med damen enn eller god venn handler mer om hvem som egner seg best. På lik linje med menn, er der mange damer som ikke takler å snakke om vanskelige ting og følelser. 

Anonymkode: ce232...4c4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tøyser…?

Kvinner går jo på tå hev rundt menn til daglig for å ivareta følelsene deres.

Menn er utrolig emosjonelt styrte.

 

Anonymkode: cf39b...95d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

En ekte mann hører på dama si og gir henne trøst når hun gjør seg sårbar og snakker med han om vanskelige ting og følelser.  
 

Men er dette tilfelle med damer. Tåler damer at en mann gjør seg sårbar og snakker med han om vanskelige ting og følelser?


 

 

Anonymkode: ec82e...38f

Etter hva jeg har opplevd så ønsker damene det, men når og hvis menn virkelig åpner seg opp kan det kanskje bli for overveldende. Spesielt hvis de har holdt på følelsene lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useless skrev (19 minutter siden):

Etter hva jeg har opplevd så ønsker damene det, men når og hvis menn virkelig åpner seg opp kan det kanskje bli for overveldende. Spesielt hvis de har holdt på følelsene lenge.

Det kan bli overveldende, ikke minst fordi mannen selv kanskje får panikk og tror det ene og andre skal skje. Men om han da skjønner at det er trygt kan det bli bra.

Anonymkode: 9a6c4...4ff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du tøyser…?

Kvinner går jo på tå hev rundt menn til daglig for å ivareta følelsene deres.

Menn er utrolig emosjonelt styrte.

 

Anonymkode: cf39b...95d

Enig i dette !!

Anonymkode: 539fc...506

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg lytter til samboeren, slik han lytter til meg. Det skaper også ekstra nærhet og kjærlighet. Han er veldig flink til å snakke om sine følelser, akkurat som jeg er det. Og vi er begge gode til å lytte. Han er den har vært flinkest til å lytte til meg og faktisk se meg. Han sier selv at jeg er flink til å se og lytte til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...