Gå til innhold

Kjæresten har plutselig begynt å bruke kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ham godt. Alt for mange som blir gravide uten at begge parter er klar eller vil.

En mann kan jo ikke stole på at kjæresten husker p-pillen hele tiden, eller st prevensjonen funker.

Smart kjæreste.

Anonymkode: 46837...c05

?? Om man har sex, bør man forstå at det kan bli ett barn.

Anonymkode: fd506...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør han om å låne hans tlf., Om han da blir redd...... utroskap 

Anonymkode: fd506...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Meg og min kjæreste har vært sammen i 9 mnd. De tidligere og alle gangene vi har hatt sex har vært uten kondom. Jeg går på prevensjon for å gjøre det klart! 
For noen uker siden ønsket han plutselig å bruke kondom fordi han ikke stoler fullt ut på prevensjon. 
Skjønner at man ikke kan stole fullt ut på et prevensjon, men syntes dette var litt rart han kom med det nå… når vi har hatt sex i snart 9 mnd uten kondom 

 For min del går det helt fint å bruke kondom, og respekterer hvis han ønsker å bruke det, men syntes dette var rart å komme med dette nå… når vi har vært sammen så lenge 

Er det jeg som er helt fjern i tankegangen nå? 

Anonymkode: 89146...4f9

Min første tanke er at du har sagt eller gjort noe som får han til å tvile på din bruk av prevensjon. jeg husker dette med en av mine x-er. det var noe hun sa/gjorde som fikk meg til å bare what, vi kan ikke ha ubeskyttet sex lenger. får jeg barn med deg er jeg fucked.
jeg nektet sex var min løsning den gangen.

min tanke var forresten korrekt. mnd etter at jeg gjorde det slutt ble hun gravid med en bekjent hun møtte på byen. kort tid etter ho fødte gjorde hun det samme. 
 

Anonymkode: 35746...f6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min første tanke er at du har sagt eller gjort noe som får han til å tvile på din bruk av prevensjon. jeg husker dette med en av mine x-er. det var noe hun sa/gjorde som fikk meg til å bare what, vi kan ikke ha ubeskyttet sex lenger. får jeg barn med deg er jeg fucked.
jeg nektet sex var min løsning den gangen.

min tanke var forresten korrekt. mnd etter at jeg gjorde det slutt ble hun gravid med en bekjent hun møtte på byen. kort tid etter ho fødte gjorde hun det samme. 
 

Anonymkode: 35746...f6c

TS har P-stav. Det går ikke an å glemme eller slurve med en P-stav.

Anonymkode: 0a744...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

?? Om man har sex, bør man forstå at det kan bli ett barn.

Anonymkode: fd506...a55

Ja, og derfor er det lurt å bruke kondom for å ikke bli far før man er klar. Han tar ansvar, akkurat som TS tar ansvar med p-staven. BEGGE tar ansvar. Flere skulle vært så ansvarlige som TS og kjæresten!

Anonymkode: 05973...f1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS har P-stav. Det går ikke an å glemme eller slurve med en P-stav.

Anonymkode: 0a744...3a0

Nei, men etter2 mnd. Kan man bli gravid...den pstaven varer i 3 mnd. Etter dette utrygt

Anonymkode: fd506...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og derfor er det lurt å bruke kondom for å ikke bli far før man er klar. Han tar ansvar, akkurat som TS tar ansvar med p-staven. BEGGE tar ansvar. Flere skulle vært så ansvarlige som TS og kjæresten!

Anonymkode: 05973...f1f

Med dobbel prevensjon? Er ikke det litt overkill? (og dyrt)

Anonymkode: 0a744...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men etter2 mnd. Kan man bli gravid...den pstaven varer i 3 mnd. Etter dette utrygt

Anonymkode: fd506...a55

P-stav - Helsenorge Tre ÅR varer P-staven, ikke måneder. "Du kan ha p-staven i tre år før den må byttes eller fjernes. Du vil kjenne p-staven utenpå huden. Dersom du ikke lenger kjenner p-staven, må du ta kontakt med lege".

Anonymkode: 0a744...3a0

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da er det ihvertfall ikke at han er redd for å smitte deg med noe, så da er det nok ikke pga utroskap.

Jeg tipper at han har hørt om prevensjon som har feilet, og så fikk han litt panikk for å bli far nå.

Anonymkode: 05973...f1f

Eller så er han jævla dum og tror at man ikke kan få klamydia eller gonoré i halsen?

Anonymkode: 21588...edc

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er i et godt og ærlig forhold så snakker dere sammen om dette Ts. Ta det opp utenfor senga, en kveld dere sitter i sofaen sammen. 

Anonymkode: 2c550...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han mottar oralsex fra deg virker det ikke å være kjønnsykdommer han er redd for. Med mindre han ikke har forstått at SOS også smitter via munn. Så da gjenstår det vel redsel for graviditet.

Uansett ville jeg ha vært litt obs på symptomer som kan stamme fra SOS oralt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi en mann som tar litt ansvar, også er det galt også? Blir dere aldri fornøyd

Anonymkode: c311b...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her har vi en mann som tar litt ansvar, også er det galt også? Blir dere aldri fornøyd

Anonymkode: c311b...88d

Det er jo litt mistenkelig å bare plutselig insistere på det. Hadde han sagt, "du, jeg er litt redd for at vi skal ha et uhell og at du blir gravid" så hadde jo ikke alarmklokkene ringt på samme måten.

Anonymkode: 21588...edc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Her har vi en mann som tar litt ansvar, også er det galt også? Blir dere aldri fornøyd

Anonymkode: c311b...88d

Det er kjempeflott at han tar ansvar, men det er litt pussig og spesielt at han plutselig finner ut at han trenger å ta dette ansvaret etter 9 måneder. 9 måneder med potensiell mulighet for graviditet. Så da er det ikke så rart om man begynner å lure litt.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useless skrev (4 timer siden):

Det var også min første tanke. Men etter å ha tenkt litt, så kan det jo hende han ikke føler seg klar for å få barn ennå. Det mases jo så mye om at man skal "dobbelsikre" seg. Men holder en knapp på utroskap dessverre.

enig- om han var så redd for graviditet så ville han vel ikke vært uten beskyttelse i nesten et år? Er jo endringen som er rar👍🏻

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er dette en fyr som er hysterisk redd for å bli far? Er han en fyr du mistenker kan være utro. En viss fornemmelse har du nok.

Anonymkode: c87b6...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS, er dette en fyr som er hysterisk redd for å bli far? Er han en fyr du mistenker kan være utro. En viss fornemmelse har du nok.

Anonymkode: c87b6...6d2

Han nevnte at han er redd for å bli far. Jeg kan forstå det, men syns det er merkelig at skrekken plutselig inntraff nå først etter 9 mnd, og ikke tidligere 

 

ts

Anonymkode: 89146...4f9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han nevnte at han er redd for å bli far. Jeg kan forstå det, men syns det er merkelig at skrekken plutselig inntraff nå først etter 9 mnd, og ikke tidligere 

 

ts

Anonymkode: 89146...4f9

Glemte å legge til en ting. Samtidig har jeg en dårlig magefølelse om dagen

ts

Anonymkode: 89146...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han nevnte at han er redd for å bli far. Jeg kan forstå det, men syns det er merkelig at skrekken plutselig inntraff nå først etter 9 mnd, og ikke tidligere 

 

ts

Anonymkode: 89146...4f9

Sånnt kan plutselig inntreffe

Er ikke alt man grubler så mye på, men så kan ting dukke opp som gjør at man tar det mer seriøst. Som at noen man hører om noen bli gravid på prevensjon eller at man har tenkt mer på om man vil ha barn eller i dette tilfellet ikke vil det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han bruker ikke kondom ved oralsex 

Anonymkode: 89146...4f9

Vær glad for at du har en kjæreste som velger å ta ansvar for prevensjon sammen med deg. Er ikke det fint da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...