Gå til innhold

Kjæresten har plutselig begynt å bruke kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meg og min kjæreste har vært sammen i 9 mnd. De tidligere og alle gangene vi har hatt sex har vært uten kondom. Jeg går på prevensjon for å gjøre det klart! 
For noen uker siden ønsket han plutselig å bruke kondom fordi han ikke stoler fullt ut på prevensjon. 
Skjønner at man ikke kan stole fullt ut på et prevensjon, men syntes dette var litt rart han kom med det nå… når vi har hatt sex i snart 9 mnd uten kondom 

 For min del går det helt fint å bruke kondom, og respekterer hvis han ønsker å bruke det, men syntes dette var rart å komme med dette nå… når vi har vært sammen så lenge 

Er det jeg som er helt fjern i tankegangen nå? 

Anonymkode: 89146...4f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt sex i 9 mnd i strekk altså😅 men i løpet av de 9 mnd vi har vært sammen ^ 

Anonymkode: 89146...4f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ja.

Ønsker han at dere skal bruke kondom ved oralsex også?

Jeg tenker utroskap desverre.

Anonymkode: df24b...68c

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.. kan jo hende han har hørt eller lest noe. Eksen min trakk seg alltid ut selv om eg gikk på ppiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært utro og er redd for at han har pådratt seg noe, og vil ikke smitte deg? Var min første tanke, håper jeg tar feil da...

  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje blitt skremt og fornuftig og vil bruke ekstra beskyttelse. 

Anonymkode: b63dd...a8f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser to mulige grunner til det.. 

1) Han er utro og vil ikke gi deg noe (da er han jo busted).

2) Han stoler ikke på deg (at du bruker prevensjon)

 

Anonymkode: d3249...dd3

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker er desverre utroskap, siden det er en fremgangsmåte en jeg kjenner brukte for å ikke smitte dama med noe. 

Anonymkode: 592ab...902

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare han er livredd for å bli far jeg.. gir jo ikke mening med dette tullet med utroskap, da hadde han jo brukt kondom der da og ikke på hjemmebane🤷‍♀️ gir jo ikke mening. Han vil ikke bli pappa nå og sikrer seg vel. Er jo mange det som ble uplanlagt gravid med prevansjon. Ooog hvis det var utroskap så hadde han vært mer diskret som sagt. Han hadde ikke gjort det så åpenbart som dette her 

Anonymkode: 1952a...c0a

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje blitt skremt og fornuftig og vil bruke ekstra beskyttelse. 

Anonymkode: b63dd...a8f

Veldig klok kjæreste. Kanskje har han vært inne her og lest om alle som har blitt gravide uten å ha planlagt det og som sutrer over menn som ikke tar ansvar - for ikke å snakke om alle som svarer at når man har sex må man faktisk ta med i beregningen at det kan bli barn av det.

Jeg tror eneste grunnen til at han har begynt å bruke kondom er at han ikke ønsker å bli far. 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Merkelig ja.

Ønsker han at dere skal bruke kondom ved oralsex også?

Jeg tenker utroskap desverre.

Anonymkode: df24b...68c

Han bruker ikke kondom ved oralsex 

Anonymkode: 89146...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd senere blir han redd hey right. Alle fleste menn "liker ikke" sex ned kondom. Bs at han redd for å bli lurt i å bli far, hva slags verden er dere lever? Egentlig tror jeg ikke dere tror på dere skriver..

Jeg tror han har vært utro. Og hva er den greia med å være diskré? Har man hatt ubeskyttet sex med noen andre kan man smitte og smitte andre. Jeg beklager TS 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han gjør det fordi ørten tråder her inne er full av «vil ikke mannen bli far så må han bruke kondom selv om kvinnen bruker prevensjon» 

Anonymkode: 00c36...6ea

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han ser forholdet med deg som noe midlertidig og derfor er ekstra redd for at du skal bli gravid. 

Anonymkode: 5a3a0...c19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok funnet seg en elskerinne som forlanger at han bruker kondom hjemme.

Anonymkode: 3da46...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer begynte å bruke kondom etter jeg slutta på pilla (slutta pga at jeg ble utrolig hormonell og suicidal av den), fordi han er redd for å gjøre meg gravid. Vi planlegger barn i fremtiden, og selv om jeg er mer enn klar for det nå, er ikke han der helt enda. 

Har du spurt kjæresten din om hvorfor han vil bruke kondom helt plutselig? Kan jo være en enkel forklaring bak det hele. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være utroskap, men kan også være han plutselig har hørt/opplevd noe som gjør at han er redd for at du skal bli gravid. Kanskje en kompis har "blitt lurt" til å bli far og han plutselig har blitt redd for det selv. Er nok best å bare spørre og sjekke reaksjonen.

Anonymkode: 471d7...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han brukt kondom lenge? Om han nylig har startet å bruke kondom å slutter om en ca 14 dagers tid, hadde jeg tenkt at han hadde fått påvist en klamydia infeksjon eller en annen form for kjønnssykdom å beskytter seg i mellom tiden til han er ferdig med en eventuelt kur..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har truffet ett punkt hvor man kan si at mannen halter og folk kommer til å si det er pga han er utro. 

Prevensjon er ikke 100% sikkert, å ville bruke kondom er bare smart😊

Anonymkode: 6d535...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tenkt det er fordi han har opplevd noe / lest noe og ønsker ta ansvar selv. 

Anonymkode: a3e4c...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...