Gå til innhold

Hva ville du tenkt om du så sexleketøy hos daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipp topp!

Om jeg som mann fikk se det hos en kvinnelig date, ville jeg satt pris på det. Viser at dama har behov som jeg kan bidra til å dekke.

Anonymkode: aa61c...31b

Interessant konklusjon du drar der. Det kan like godt være at hun har behov eller lyster du ikke klarer å dekke, slik at hun supplerer med sexleketøy.

Anonymkode: b0931...615

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så hans leketøy på badet en gang jeg kom litt før jeg skulle, antagelig nyvaska og skulle tørke litt før det ble ryddet vekk. Absolutt ikke turn off, heller det motsatte. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om du hadde gått inn på soverommet til den du datet ved en feil, og så at det lå et sexleketøy/mastruberings-"verktøy" i senga... Hadde det vært turn-off?  Hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: d981e...af1

Jeg hadde tenkt at snoking er en uting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En arcwave klarer ting en kvinne (eller mannlig partner) vil klare.

Med den rivende utviklingen som har vært siste årene, så er det ikke rart at sexleketøy øker i popularitet.

Anonymkode: 22466...d0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen menn jeg har datet har hatt slikt. 

Anonymkode: 6f612...7df

Ingen menn som du har datet... så vidt du vet om.

Anonymkode: a45ad...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du hadde gått inn på soverommet til den du datet ved en feil, og så at det lå et sexleketøy/mastruberings-"verktøy" i senga... Hadde det vært turn-off?  Hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: d981e...af1

Jeg hadde uten tvil likt det. Da ville jeg forstå at hun elsket sex  og tenker her kan vi kose mye sammen. Jeg ville bli ekstra kåt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo faktisk en god idé. Jeg ville ønsket en date som var interessert i sex. Dersom vi skulle endte i et langvarig forhold måtte han vært leken og lysten og åpen. Å la slikt bli liggende synlig er da en bra test.

Anonymkode: 7a582...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date hos ei for et par mnd. siden, der vi bare satt i stua og snakket løst / drakk kaffe. Kjente det var noe som hektet seg på høyrehånden min (i sofasprekken), så jeg drog tak i det, og det var sånn catsuit i netting. Hun ble flau som faen, men vi bare lo av det - og jeg innrømmet at slikt (netting) var ganske hot.

Neste date møtte hun meg i døren, ikledd en slik catsuit 😅 da gikk det fort og hardt for seg.

Anonymkode: 2c0da...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 12.55):

Ingen menn som du har datet... så vidt du vet om.

Anonymkode: a45ad...34b

Jeg VET ;) Det blir sett på som desperat av menn også. De kan ta seg en lett runk i dusjen som andre folk.

Anonymkode: 6f612...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 12.55):

Ingen menn som du har datet... så vidt du vet om.

Anonymkode: a45ad...34b

Det samme tenker jeg. Om man ikke vet at mannen har det, tenker jeg at man kanskje snakker lite om sex sammen eller virker lite åpen, slik at mannen ikke tør å si det.

Anonymkode: a2eca...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...