Gå til innhold

Hva ville du tenkt om du så sexleketøy hos daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du hadde gått inn på soverommet til den du datet ved en feil, og så at det lå et sexleketøy/mastruberings-"verktøy" i senga... Hadde det vært turn-off?  Hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: d981e...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje lært at man skal ikke stikke nesen bort i ting man ikke har noe med..

Anonymkode: cd64b...b45

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel knapt møtt noen som ikke var det, så blir mer overrasket over de som aldri bruker det, så nei, inne turn-off på noen måte 

Anonymkode: f36da...25f

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder det med tull på fest, gaver fra kompiser til evig single, eller sånne snåle som bor alene til evig tid.

Ingen menn jeg har datet har hatt slikt. 

Anonymkode: 6f612...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sb88 skrev (3 minutter siden):

Hadde ikke reagert på det å det er jo positivt  at han ikke prøver å skjule det for deg

Det var han som så mitt leketøy :P

Anonymkode: d981e...af1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forbinder det med tull på fest, gaver fra kompiser til evig single, eller sånne snåle som bor alene til evig tid.

Ingen menn jeg har datet har hatt slikt. 

Anonymkode: 6f612...7df

Jeg er kvinne. Han så mitt leketøy 😊

Anonymkode: d981e...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forbinder det med tull på fest, gaver fra kompiser til evig single, eller sånne snåle som bor alene til evig tid.

Ingen menn jeg har datet har hatt slikt. 

Anonymkode: 6f612...7df

Hvorfor skal det være så mye mer rart for menn? Flertallet av kvinner bruker det, tilgode å høre slike fordømmelser der. La nå folk få nyte sin seksualitet uten moralisering

Anonymkode: f36da...25f

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var han som så mitt leketøy :P

Anonymkode: d981e...af1

Bare positivt 😊  du kan jo invitere han til å joine.  Kose dere sammen  med leketøy  eventuelt  kjøpe leketøy for par😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var han som så mitt leketøy :P

Anonymkode: d981e...af1

Her har faktisk kjønnet mye å si. At du som kvinne viser at du er glad i å ha masse sexleketøy lett tilgjengelig er noe de aller fleste menn ville elsket, det er neg nokså sikker på.

Hadde du vært mann derimot, er det nok mer enten eller. Er sexleketøy en vi,tog del av sexlivet sammen med partner, så er det bare en kjempepluss. Er sexleketøy noe du ser på som en liten ekstra piff en gang i blant eller bare synes det er harry, ja da er det jo turn-off naturlig nok.

Men yup, de fleste menn ville elsket det tror jeg:) Og hatet han det høres han ikke ut som rette mannen for deg;)

Anonymkode: f804e...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her har faktisk kjønnet mye å si. At du som kvinne viser at du er glad i å ha masse sexleketøy lett tilgjengelig er noe de aller fleste menn ville elsket, det er neg nokså sikker på.

Hadde du vært mann derimot, er det nok mer enten eller. Er sexleketøy en vi,tog del av sexlivet sammen med partner, så er det bare en kjempepluss. Er sexleketøy noe du ser på som en liten ekstra piff en gang i blant eller bare synes det er harry, ja da er det jo turn-off naturlig nok.

Men yup, de fleste menn ville elsket det tror jeg:) Og hatet han det høres han ikke ut som rette mannen for deg;)

Anonymkode: f804e...70a

*At du som kvinne er glad i sex og derfor har masse sexleketøy lett tilgjengelig- skulle det stå over der

Anonymkode: f804e...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal det være så mye mer rart for menn? Flertallet av kvinner bruker det, tilgode å høre slike fordømmelser der. La nå folk få nyte sin seksualitet uten moralisering

Anonymkode: f36da...25f

Leser ikke noe moralisering der? Bare en ærlig, om enn tøvete og avleggs, assosiasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig turn off.

Jeg er kvinne, 40 år btw. 

Anonymkode: 43559...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det var spesielt at det lå fremme. Tenkt det var uhygiensk og litt ekkelt. 

Anonymkode: 883bf...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er kvinne. Han så mitt leketøy 😊

Anonymkode: d981e...af1

Da ble han enten glad, tenkte du var ett kåt kvinnfolk.

I verste fall tenker han at han må konkurrere. Gjetter dog på første. Alt mulig ang sex er positivt for menn.

Anonymkode: 6f612...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor skal det være så mye mer rart for menn? Flertallet av kvinner bruker det, tilgode å høre slike fordømmelser der. La nå folk få nyte sin seksualitet uten moralisering

Anonymkode: f36da...25f

Menn sin seksualitet er ofte overdrevet og trenger absolutt fordømmelse og moralisering.

Anonymkode: 6f612...7df

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke turn-off for meg. Vil heller bli nysgjerrig og teste det ut sammen med ham.

 

 

Anonymkode: 15589...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Menn sin seksualitet er ofte overdrevet og trenger absolutt fordømmelse og moralisering.

Anonymkode: 6f612...7df

Så fordi du ikke forstår menn sin seksualitet, så fortjener de fordømmelse og moralisering, hva er det for et forkastelig syn på menn?  Menn har all rett til å nyte sin seksualitet på lik linje på kvinner. Så gjerne utdyp, hvorfor skal menn bli dømt for sexleketøy, men kvinner skal hylles for det? 

Anonymkode: f36da...25f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipp topp!

Om jeg som mann fikk se det hos en kvinnelig date, ville jeg satt pris på det. Viser at dama har behov som jeg kan bidra til å dekke.

Anonymkode: aa61c...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om du hadde gått inn på soverommet til den du datet ved en feil, og så at det lå et sexleketøy/mastruberings-"verktøy" i senga... Hadde det vært turn-off?  Hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: d981e...af1

Helt topp med sexleketøy.

Hadde tenkt mer på hvorfor jeg driver og snoker i andres ting. «Tilfeldigvis» går inn på soverommet til noen, liksom. Hvis jeg tilfeldigvis åpner en feil dør hos noen, så oppfatter jeg det i løpet av sekunder. Jeg har ikke anledning til å se etter sexleketøy eller hvilken bok som ligger på nattbordet.

Anonymkode: b0931...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...