Gå til innhold

Last Of Us - Hbo Max

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis ikke Bella Ramsey vinner omtrent alt som er av priser for denne rollen, så streiker jeg. ALTSÅ. For en skuespiller.

Og PS før noen skal sutre over "wah wah så jævlig woke serie", så er Ellie skeiv i spillet også. Ellie og Riley er canon.

Anonymkode: b5d71...bf0

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvis ikke Bella Ramsey vinner omtrent alt som er av priser for denne rollen, så streiker jeg. ALTSÅ. For en skuespiller.

Og PS før noen skal sutre over "wah wah så jævlig woke serie", så er Ellie skeiv i spillet også. Ellie og Riley er canon.

Bella Ramsey spiller ekstremt bra. Hun har levert så til de grader! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (5 minutter siden):

Bella Ramsey spiller ekstremt bra. Hun har levert så til de grader! 

Vil nå si at Pedro Pascal også har levert særdeles godt. Rett og slett to meget gode hovedkarakterer.

Apropos Pascal, så har The Mandalorian sesong 3 premiere i dag 😄 

Endret av Reign
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (3 minutter siden):

Vil nå si at Pedro Pascal også har levert særdeles godt. Rett og slett to meget gode hovedkarakterer.

Apropos Pascal, så har The Mandalorian sesong 3 premiere i dag 😄 

Vanskelig å motsi deg der! 😃 Også liker jeg det at han faktisk ligner på Joel (som i spillet) noe jeg setter litt ekstra pris på :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (2 timer siden):

Snylteklubbe! 
Det er det norske navnet på soppen (cordyceps på engelsk) som infiserer menneskene i Last of us. 

Det er et SÅPASS bra ord at jeg skal ta det opp i mitt vokabular umiddelbart. Jeg starter med å heretter bruke snylteklubbe som skjellsord på troll og annet pakk som infiserer KG.

Og apropos meg selv. Se hva som skjer når man søker på snylteklubb eller cordyceps på Google. Sjekk soppen som dukker opp nederst på skjermen og trykk på den  😮

Edit* Den dukker forresten opp når man bare googler The Last of Us også.

Endret av ElectricScum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 7 var for meg direkte kjedelig selv om feelingen fra spillet er spot on.

Anonymkode: 3e71b...c40

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (21 timer siden):

Snylteklubbe! 
Det er det norske navnet på soppen (cordyceps på engelsk) som infiserer menneskene i Last of us. 

Det er et SÅPASS bra ord at jeg skal ta det opp i mitt vokabular umiddelbart. Jeg starter med å heretter bruke snylteklubbe som skjellsord på troll og annet pakk som infiserer KG.

Hahahah, elsker det  😂 Hei du, din pokkers snylteklubbe... Ta dæ sammen 😛 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser om filmen The girl with all The gifts (lurer litt på om han som skrev boka filmen er basert på lot seg inspirere av tlou) også med cordyceps soppen og mye lignende som skjer. Uansett en veldig bra film - så anbefales 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Ramsey er utrolig kul. Jeg er over 40 og blir fascinert slik jeg ble av ungdomsidoler når jeg var tenåring. Gleder meg til neste episode!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nyeste episoden fikk meg til å gråte og føle ting jeg ikke pleier å føle av film osv lengre🥹

Anonymkode: 27e28...18c

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den nyeste episoden fikk meg til å gråte og føle ting jeg ikke pleier å føle av film osv lengre🥹

Anonymkode: 27e28...18c

ahh :D Sparer den til i kveld, har allerede fortalt dama at hun må ha pizzaen klar når jeg kommer hjem fra jobb klokken 22:00 :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne episoden har jeg ventet på!

Den er enda "råere" enn spillet å får virkelig huden til å krype.

Viser igjen at selv når verden ender og det er monstre rundt deg,er fortsatt det verste monsteret menneske selv.

"Don't be afraid. There's no fear in love!"

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at Woke er in, annenhver karakter er homofil. 

Anonymkode: 4b1b0...c2c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spillet slapp i 2013,lenge før "woke" var en greie.

Frank,Bill,Riley og Ellie er skeive i spillet også,så at de er det i serien skulle bare mangle.

Men hvis det plager deg sånn,dropp å se sesong 2.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Håper serien får mer innspill av infiserte de to siste episodene? Har gått lenge uten action nå.

Skjønner at det er en zombieserie med fokus på det mellommenneskelige, men uten zombiene blir det jo bare det mellommenneskelige igjen. Kanskje jeg har gått litt lei av alle disse mellommenneskelige tingene etter å ha sett ørten sesonger av The Walking Dead? Anyways, I'm here for the zombies. 😅

Sist vi ble angrepet av zombier på en måte der jeg satt og var bekymret for karakterene var i episode 5. Man skjønte jo hele forrige episode hva som skulle skje, så selv om episoden fikk pulsen opp fordi jentene var så uforsiktige så var det ikke skummelt da den éne zombien først dukket opp.

Meh. 

Håper på flere zombier, det er det jeg sitter igjen med etter dagens episode. Og det er jo litt skuffende.

Men så har vi Ellie, som jeg elsker! Hun er jo helt magisk bra å se på! Føler hun passer rollen som hånd i hanske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåttvann skrev (3 minutter siden):

Håper serien får mer innspill av infiserte de to siste episodene? Har gått lenge uten action nå.

Anyways, I'm here for the zombies. 😅

Spoiler

Da er det ingen vits i å se resten..

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

:)

Uansett hva jeg svarer på dette så blir det avslørende, men jeg sier bare takk for at du svarte meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

4 av totalt 86 krediterte på IMDB er annenhver? Tror du bør vurdere å ta opp matte :) 

Og alle karantene som er bekreftet skeive (Bill, Frank, Ellie, Riley) er også skeive i spillet fra 2003. Sååå…

PS: du bør droppe å se sesong to. Der er det *shock* EN TRANSPERSON! 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden var den delen av spillet jeg likte best, synes de gjorde en god jobb med å filmatisere den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...